עלילות מסדר הדבש

קורותיה של מערכת משחק תפקידים בעולם דמיוני ושל חבורת גיבורים אמיתיים ושה"מ קצת פחות

שם:
מיקום: Israel

יום שני, מאי 29, 2006

ההודעה הראשונה

בלוג זה נועד ללוות ולספר את קורותיה של מערכה שהתחלתי להריץ בחורף 2006.

המערכה מנוהלת בעולם פנטזיה פרי דמיוני, אותו אני בונה מאז שהתחלתי לשחק בגיל 16, ובו אני ניהלתי את רוב מערכותיי עד היום (ולא אני לא אגיד כמה שנים עברו, אבל רק כדי לסבר את האוזן - לי ולרוב השחקנים שלי מאז, שחלקם אף היו צעירים ממני, יש היום ילדים....).

אנחנו משחקים במערכת של מו"ד גרסה 3 (או ליתר דיוק 3.5), למרות שכל שחקן מנוסה יבין מיד מהתיאורים שלי, שאני מסוג השה"מים שחושבים שמערכת החוקים חייבת לשרת את משחק התפקידים ולהיות כפופה ומותאמת לו ולא להיפך.

כל מה שנכתב בבלוג זה הוא מנקודת מבטם של השחקנים וכל מה שמסופר פה ידוע להם. ולא איתן! - אין כאן סודות של המערכה שאתם לא יודעים רק דברים שכבר למדתם לבד, את מה שאתם לא יודעים תצטרכו ללמוד לבד במהלך המשחק, או למצוא את הבלוג הסודי בו אני כותב את הכל.....וכן איתן מקבלים בונוסים על קריאת הבלוג......(-;

מילה לגבי שימוש בחומר מהאתר -

ככלל, הרוב הכמעט מוחלט של החומר באתר הוא פרי עטי, מלבד כמה מקומות המצוינים מפורשות (בעיקר בהודעות המתארות את הדמויות שנכתבו על ידי השחקנים או במשותף איתי).

לגבי החומר שלי (שהוא כאמור הרוב) - אני מתיר לכל מי שרוצה להשתמש בו לכל צורך שלא למטרות רווח, כל עוד הוא מציין את המקור ומוסיף קישור ברור ומפורש לאתר.

במידה ואתה הקורא, מעוניין להשתמש בחומר שלא נכתב על-ידיי בלבד (ושוב יש תמיד ציון מפורש בתחילת ההודעה על כך), יש לבקש רשות (הדרך הטובה ביותר היא לכתוב הערה להודעה זו עם דרך התקשרות מצורפת ואני אחזור בהקדם).

3 Comments:

Anonymous אנונימי said...

היה כייף, נהניתי מכל רגע למעט 3 המפגשים האחרונים, לצערי. אני מקווה שגם אתה ניהנת מאיתנו (עד כמה שאפשר בהתחשב בשחקנים מסויימים). יש לשהמ"ים הרבה מה ללמוד ממך, ואני מקווה שמסורת הD&D תמשיך במחוזות אחרים.
תודה רבה על הזמן, ההשקעה והעולמות החדשים.
שלך אאורוס.

7/26/2006 2:06 לפנה״צ  
Anonymous אנונימי said...

בהצלחה
עשב חיטה

1/25/2007 2:45 לפנה״צ  
Anonymous אנונימי said...

כתבת פעם בקהילת MSN שאם יהיה משחק בתקופת האבן, תשמח לשחק בה.
אתה מוזמן להצתרף, בשבילך תמיד יש מקום (:
http://community.msn.co.il/comm_display_topic_threads.asp?CommID=15239&ForumID=25991&TopicID=753533&PagePosition=1

4/08/2008 9:22 אחה״צ  

הוסף רשומת תגובה

<< Home