עלילות מסדר הדבש

קורותיה של מערכת משחק תפקידים בעולם דמיוני ושל חבורת גיבורים אמיתיים ושה"מ קצת פחות

שם:
מיקום: Israel

יום ראשון, יוני 11, 2006

ז'נה הבלתי נראה

להלן סיפור חייו של ז'נה (Jane) הבלתי נראה עד לרגע התחלת המערכה, כפי שנכתב על ידי חיים (השחקן המשחק את הדמות) -

ז'נה הוא הוביט המתנשא לגובה 84 ס"מ, משקל 16 ק"ג. הוא התחיל את המערכה בגיל 20 (גיל המקביל לגיל ההתבגרות 16-17 אצל בני האדם). ז'נה הוא הוביט שמנמן במקצת (עגלגל) בעל פנים חמודות ומחייכות, שיער קצר, מקורזל ולא מסודר בצבע חום כהה, עור בהיר, אף שמנמן, רגליים יחפות ושמנמנות כמובן עם מעט שיער עליהם, פנים חלקות ומראהו כשל ילד טוב, חייכן וביישן (מראה המסתיר לעיתים את אופיו הערמומי והשובב).

הצבע האהוב על ז'נה הוא ירוק ועל כן הוא מקפיד ללבוש בגדים (פשוטים) בגוונים ירוקים וחומים המתמזגים מצוין עם הטבע שמסביבו, כך שבקלות הוא יכול להעלם מהעין ולהלך בשקט בשקט מתחת לאפם של החבריה (דבר שהוא נהנה ממנו ביותר ומוצא סיפוק רב).

באופיו ז'נה חמוד וחייכן, אך בעצם מדובר בדמות שובבה במקצת, קצת תחמנית, פטפטנית ללא הכר, המעדיפה תעלולים, הרפתקאות ועניין מאשר להשתעמם- וכדי להפיג את השעמום הוא נהנה ליצור תעלולים מציקים בעיקר לחבריה. הוא נוהג להסתבך ולהיכנס לצרות (שזה אף פעם לא באשמתו) ומשתדל לצאת מהצרות באמצעות לשונו החלקלקה ופיזור שקרים לבנים.

בכל מקרה החבריה מחבבת את ז'נה נמוך הקומה, מכירה את תעלוליו הלא מזיקים ומשתדלת להקשיב בסבלנות לפטפוטיו האין סופיים ומעריכה את זריזותו הטבעית ויתרונותיה – אם כי הם היו מעדיפים שידבר פחות וישמור את ידיו בכיסיו, כך שבסך הכל כולם מסכימים שז'נה הוא דמות חביבה ומועילה.

באשר לנטיותיו המיניות – יוצא לז'נה לעצום את עיניו ולחשוב, כאשר הוא יושב שם למעלה על צמרות העצים ובכל פעם שהוא עוצם את עיניו הוא רואה דמויות של גברים ערומים - מוזר לא ????

הדבר היחיד שז'נה יודע על חייו בכפרו (לפני שהגיע לג'ונגל) מזיכרון עמום ורחוק, וממשפט אחד שזרקו לו מאמציו (אחרי שאלף פעם הטריד אותם בשאלות אין ספור לגבי עברו), שהוא מגיע ממשפחה של חקלאיים מגדלי דלעות – דבר שמסביר כנראה את אהבתו לפשטידות ועוגות דלעת אותם הוא יכול לאכול תמיד ולבטנו העגלגלה.

כמו רוב בני החבורה הוא הגיע לאזור לפני כ-15 שנה, בגיל צעיר (הוא היה בן 5 שזה מקביל בערך לבן 3-4). הוא זוכר במעומעם כיצד נלקח מכפרו ולאחר מסע ארוך שאת מרביתו בילה מוסתר, הגיע למקום, אבל לא יותר מכך.

כבר מגיל מאוד צעיר, העדיף ז'נה להסתובב לבדו בג'ונגל כדי לספק את צרכיו הסקרניים, לחשוב עם עצמו, לחפש הרפתקאות, להיכנס לצרות ולאסוף כל דבר שנראה לו מעניין ושימושי לעתיד – כך שבכיסיו העמוקים אפשר למצוא כל דבר שאינו שימושי (הכל פרי טיוליו ביער וחיטוטיו בחפצי אפוטרופסיו) - אבנים מעניינות, חתיכות עץ קטנות, כפתורים, חרוזים, טבעת חלודה עקומה ומרופטת חוטים קצרים, סיכה מפלדה, משרוקית עץ, צדפה קטנה, נוצה גדולה בשלל צבעי הקשת, גולת זכוכית צבעונית גולת מתכת מבהיקה, מטבע פלטינה, מעין סרגל עץ ובו חרירים בסדר משונה, מטפחת משי כחולה, חותם מהוה, גוש שעווה, מפתח חלוד, קשקש שחור של יצור לא ידוע, מדליון נחושת ובו קווצת שיער, מכחול ישן, קלף טארות ועליו דמות של שד בוער יושב על כיסא, זרעונים מכל סוג ומין, ועוד ועוד ועוד ... (דברים שהוא שומר כי בטח מתי שהוא הוא יצטרך אותם) וכשגדל יותר גילה בדרך המקרה את עשב העישון שהוא כל כך אוהב ובעיקר נהנה לשבת על צמרת העץ לבדו, לעשן ממקטרת העץ שלו ולחשוב ... (וכמובן שלעשב יש כוחות עוצמתיים ומטורפים שלא יאומנו ומעניקים 1+ לאושר ו 1+ לחיוך, אך עם זאת גם מצליחים לגרום ל 1- לתשומת הלב ו 1- לריכוז).

לומר את האמת ז'נה כנראה וסובל ממחלה לא ברורה, שאפוטרופוסיו שמו לב לכך וניסו ללא כל הצלחה ולאורך כל התקופה לגמול אותו ממנה ומחלה היא קלפטומניה קלה (או ככה לפחות ז'נה מסביר את זה לחבריו בכל פעם שנעלמים להם חפצים והם נמצאים בכיסיו – וזה קרה כמה וכמה וכמה פעמים)- אמנם זה אף פעם לא מזיק באמת, אבל מצליח לעצבן את כולם ולכן הדרך שז'נה מצא להתמודד עם ה"מחלה" היא להתרחק מכולם עד שיעבור זעם –או פשוט להסתובב לו בג'ונגל לבדו ולחפש דברים מעניינים לעשות או לאסוף לכיסיו (כל זה מתחבר לנטייתו המובנת – תוהו טוב), שכמובן כאשר הוא חוזר אל החבריה הוא מפגיז בסיפורי גבורה והרפתקאות מדמיונו הקודח (והמצוצים מהאצבע כמובן) – כך שכבר אף אחד לא מאמין לו באמת.

למרות הבידוד והדלות היחסיים בהם חי בג'ונגל והריחוק מכל תרבות כלשהי, הוא זכה מגיל רך (כמו שאר בני החבורה) בחינוך והכשרה מעולים בתחומים שונים - לחימה, קריאה וכתיבה, אומנות ומלאכה ועוד.

אפוטרופוסיו זיהו מיד את יכולותיו הטבעיות המדהימות שלו ובהתאם, הנלפיד הכשירו בעיקר במיומנויות ההסתתרות, תנועה שקטה, לוליינות, גמישות ואיזון, טיפוס, מתן תשומת לב לכל מה שקורה מסביב (חיפוש), האזנה, שימוש בחבלים ותחומים דומים אחרים הדורשים זריזות.
את הידע בפריצת מנעולים ופירוק מתקנים למד בעיקר במהלך ניסיונות לפצח מנעולים על תיבות שהנלפיד היה מביא עימו ממסעותיו התכופים (ניסיונות שברובם נכשלו).

את התחום של הכיוס, התרמית והשקרים הלבנים למד בעצמו בכל פעם שהכניס עצמו לצרות בין חבריו ואפוטרופוסיו והיה נאלץ לצאת מהסתבכויות כפי שנכנס אליהם בדרכים אלה - ונראה כי התמקצע בהם בצורה די רצינית. אתגר מיוחד היוותה ליקאנו (שהינה אלופה בסיפור סיפורים....) אבל גם אותה הצליח ז'נה ללמוד למרוח. האדם היחיד שלעולם לא הצליח להערים עליו היה הנלפיד, ובדיוק כאשר נראה היה שז'נה השיג התקדמות מולו הוא נעלם.....

בתחום הלחימה, ז'נה התחבר באופן טבעי דווקא לתחומי ההתקפה מהמסתור וכמעט בכל מקרה מעדיף להסתלק מצרה או מקרב "בדרך העוקפת" ולא בקרב פנים מול פנים.

בתחילת הדרך, הרכוש המשמעותי ביותר של ז'נה היה תיק בד הנראה פשוט לכאורה שהוא מעין סוג של תיק רחב ידיים תיק בגודל רגיל שאפשר לדחוף לתוכו יותר ובסופו של דבר המשקל של התיק נשאר קל וכדי להוציא ממנו דברים פשוט צריך לדחוף את היד ולפשפש – דבר שלוקח קצת זמן עם כל השטויות שיש שם (התיק גם הכיל את כל "אוצרותיו" של ז'נה).

התיק הזה נלקח ממנו על ידי שאשא, ומאותו רגע ז'נה מחפש אחריו באובססיביות שעולה אפילו על חיפושו אחר חבלים.......

3 Comments:

Anonymous אנונימי said...

אני חייב להגיד לך ששאשה
הזה מתחיל לעצבן אותי,
מה זאת אומרת לקח לך לז'נה את התיק?
מי הרשה לו?
הוא ממש מרושע, השאשה הזה.

שאשה תפסיק להיות רשע מיד
תיזהר שלא תחטוף בגלל זה איזה משהו חד
הבלוג שלך עד עכשיו מספר אחד

איציק.

6/11/2006 2:51 אחה״צ  
Anonymous אנונימי said...

אני מריח את התיק - הוא קרוב אליי - קרוב אליי מאי פעם ...

אני רואה אותו בחזיונותי, בחלומותי ...

אני כמעט נוגע בו.

הפעם החומר שאני מעשן - מרגיש חזק מאי פעם ...
(ז'נה)

6/14/2006 1:02 לפנה״צ  
Anonymous אנונימי said...

מי שלא יודע כל פעם שאנחנו משחקים אנחנו בעצם מזמנים את �

6/14/2006 3:57 אחה״צ  

הוסף רשומת תגובה

<< Home