עלילות מסדר הדבש

קורותיה של מערכת משחק תפקידים בעולם דמיוני ושל חבורת גיבורים אמיתיים ושה"מ קצת פחות

שם:
מיקום: Israel

יום ראשון, אפריל 01, 2007

חלק 96: פרוטקשן

החבורה המשיכה לנוע בערבה לכיוון צפון, בלילה ירד הגשם הראשון של עונת הגשמים. בעוד החבורה נערכה לחנייה, פי התרחקה מעט מהמחנה כהרגלה. לפתע, מסביב למקום בו עמדה הופיעה כיפה אפורה חלקה, היוצאת מהקרקע בקוטר 12 מטרים. בני החבורה אצו למקום והחלו קוראים לפי, אולם זו לא ענתה. ז'נה השליך דברים והם נבלעו בכיפה וכך גם חציו של הוק. שאר החבורה עמדה אובדת עצות (פרנג'ין הטיל עוד ועוד לחשים - מתכונן לגרוע מכל, ז'נה מיגן עצמו אף הוא, הוק ואנשיו מתחו קשתותיהם). לאחר כמה שניות הסמנאי המודאג פשוט הסתער פנימה, רק כדי לגלות שהכיפה היא מחסה מפני הגשם, ופי יושבת במרכזו עושה מדיטציה.

כשהסמנאי סיפר לחבורה שהכל בסדר והם נכנסו למחסה החם, ז'נה ופלאנק החלו צועקים על פי, ועל התרגילים הילדותיים שלה, אולם הסמנאי פרנג'ין ואפילו הוק, שכבר התרגלו אליה, לא אמרו דבר, אלא פשוט התיישבו על הקרקע והמשיכו בהערכות ללינה.

למחרת התקרבה למקום חבורה של כשלושים סרע-בוקחודים (יצורי הסרע מהסוג של פונח' אריה המדבר וכנופייתו, ראו חלק 52 ו-53 והלאה). הם היו חמושים כולם בדיוק באופן שכנופיית פונח' היתה - אלות עם מסמרי אבן ומתכת, שריונות עור, מגיני עץ ועור גדולים. ונעו במבנה קרבי רבוע בקצב אחיד.

החבורה נערכה לגרוע מכל, אולם קבוצת הסרען עצרה במרחק של כמה מאות מטרים, ושני יצורי סרע התקרבו אליהם, כשהם אוחזים אלות ענק בשתי ידיהם, שראשן מופנה כלפי מטה. בהגיעם לקרבת מה מהחבורה, הם פתחו בדברים מהם עלה שהם יודעים מי הם (בשלב זה הם גם זיהו את פי, אם כי עדיין לא ידעו מי הם הוק והסמנאי).

בשיחה שהתפתחה הם הציעו לחבורה הגנה וחסות מפני "סכנות הערבה". בתמורה הם ביקשו שהחבורה תכניס אותם לבית הקברות לפילים ותבצע עבורם משימות שונות, במסגרת המלחמה בסכאג. כמובן שהחבורה שלחה אותם לאתם יודעים איפה. הם חזרו שוב על המשפט - "חבל! אם לא תגיעו איתנו להסכם, עלולים לבוא אנשים רעים בלילה...חבל, יש לכם פנים יפות, חבל....", אבל החבורה עמדה בשלה (כשפלאנק כל הזמן צועק מן הצד - "בוא נראה אותך גבר! בוא! לבד אני גומר אותך בוא....",אולם למרבה המזל, כתמיד, רק ז'נה ופרנג'ין הבינו אותו....לבסוף, שני היצורים נתנו לחבורה ארכה של עוד כמה ימים לחשוב על הצעתם והתרחקו.

החבורה המשיכה לנוע צפונה, וקבוצת הסרען התקדמה בעקבותיה במרחק של כק"מ ממנה. כשבני החבורה ניסו לסטות מנתיבם, הם גילו כי קבוצה נוספת של כשלושים יצורים עוקבת אחריהם מהכיוון השני. לאחר התייעצות קצרה הוחלט כי לפני שימשיכו להתקדם עליהם לחסל את יצורי הסרע, או למצוא דרך להתחמק מהם. לבסוף הוחלט באופן "מפתיע" על לחימה (שחקני מ"ת אתם יודעים - אם זה חי תהרוג אותו, אם זה לא חי - תשמיד אותו....). במהלך הדיון, פרנג'ין העלה את הרעיון לנסות ולגייס כמה פילים, ולכן החבורה שינתה מעט את נתיבה בחיפוש אחר החיות הענקיות.

כעבור עוד כמה ימים, הם פגשו בעדר פילים ופרנג'ין הצליח להתיידד איתם. הוא אף הצליח לגייס ארבעה פילים זכרים לסייע לו בלחימה נגד הסרען. בשלב הזה, כמה מהשחקנים שמו לב, שהסרען לא תקפו, אלא פשוט עוקבים אחריהם, וציינו ושאולי ניתן לפתור את העניין בדרכים דיפלומטיות, אולם הלך הרוח היה כזה, שדיבורים היו כבר לא רלבנטיים - בני החבורה חיפשו אזור סבוך במיוחד, בו יוכלו להכין מארב ובינתיים תכננו את פרטי הקרב. לאחר יומיים נוספים נמצא המקום המתאים - אזור בו הסבך גדל לגובה של כמה מטרים, שם החבורה תוכל להסתתר על נקלה, ופרנג'ין יוכל לעמוד ממרחק סביר עם הפילים מבלי שאלו יתגלו.

התכנית הייתה פשוטה - רוב החבורה תיעלם בסבך ותמתין לאחת היחידות שתתקרב אליה. במרחק מה, יעמוד פרנג'ין עם הפילים ואיתו פי. ברגע שהסרען יגיעו לקרבת החבורה, הפילים יסתערו עליהם מהאגף וידרסו אותם ואז הלוחמים יקומו ויתקפו את הסרען מהחזית. החבורה נערכה מי בנשקים ומי בלחשים, ולפני שאתאר את הקרב, אני רוצה לספר על כמה אנקדוטות משעשעות שקרו בזמן הזה -

פרנג'ין הטיל על הסאמנאי לחש שנקרא magic fang - לחש שופך את אגרופיו לנשק קסום. משום מה רוני, השחקן של האסמנאי, שמע magic fan ואמר לפרנג'ין בשעשוע - "אני יודע שמראה בכלל, ומראה השיער בפרט מאוד חשוב תמיד ובמיוחד בקרב, אבל השער שלי גם ככה מספיק יפה...." כמובן שכשפרנג'ין העמיד אותו על טעותו השחקן נקרע מצחוק. מכאן והלאה שם הלחש הפך ל"פן קסום", והחבורה החליטה שברגע שיגיעו לוואקפיר הם ישווקו את זה לכל סלוני עיצוב השער המובילים.

הוק העלה את הרעיון לעלות על הפילים ולירות משם חצים. פי ביטלה זאת באומרה שאף אחד מהם לא יודע להילחם מעל גב פיל. כשהוק אמר לה בקול נעלב "מאין את יודעת שאני לא יודע להילחם מעל גב פיל" (שהרי הוא ארפר - אביר וואקפירי, שזה אומר שהוא יודע להילחם מעל כל דבר) - היא ענתה בלוגיקה הפיית הטיפוסית - "מה זאת אומרת איך אני יודעת? אתה לא באת רכוב על פיל, אם הייתה בא רכוב על פיל הייתי יודעת שאתה יודע לרכב על פיל, וגם אז זה לא אומר שאתה יודע להילחם כשאתה על גבו...ברור כשמש לא?"

ולבסוף, איך אפשר בלי פלאנק - לאחר שפי העלימה עצמה מעין ועשתה כך לכמה מהאחרים, ז'נה התחבא בסבך, ופלאנק לחש לו - "שוויצרית! היעלמות מעין עא'לק! - גם אנחנו יודעים להיעלם כשאנחנו רוצים, רק שאנחנו עושים את זה כמה פעמים ביום שאנחנו רוצים לכמה זמן שאנחנו רוצים!....".

2 Comments:

Anonymous אנונימי said...

פלאנק- שמשחק את שאשא השהם פישל קצת

אחרי שכולם נעלמו בתוך הבועה אני נשארתי בחוץ והייתי על סף התקפה עם כל הגן חיות. אבל שאשא החליט לדלג ופשוט החליט שכולנו גילינו שזה סתם מחסה

חבל....

4/01/2007 11:18 לפנה״צ  
Anonymous אנונימי said...

לאלו שעושים פן קסום
אחרי הפן
תטילו
color spray
בשביל להשלים את האפקט כמו שצריך.
איציק
חג שמח!!!

4/01/2007 1:10 אחה״צ  

הוסף רשומת תגובה

<< Home