עלילות מסדר הדבש

קורותיה של מערכת משחק תפקידים בעולם דמיוני ושל חבורת גיבורים אמיתיים ושה"מ קצת פחות

שם:
מיקום: Israel

יום חמישי, יולי 06, 2006

חלק 9: הכנות

את החודשים לאחר חיסול קן הנמלים, העבירה הקבוצה באימונים, לימודים ומנוחה. את קורותיו של אאורוס כבר סיפרתי בהרחבה כמה מילים לגבי השאר -

בראדור יצר שורה של תכשירים אלכימיים - חומצות, בקבוקוני תבערה (משהו בנוסח אש יוונית של ימי הביניים ובקבוקי מולטוב של ימינו) ועיסה מיוחדת שניתן לעצבה בכל מיני צורות ולאחר הכנה מספיקה לגרום לה להתפוצץ (הוא כינה את זה "באראבום"). כמו כן הוא המשיך לשפר את לחשיו.

גונדולן המשיך להתאמן בלחימה ולדבר יותר ויותר עם הגרזן שלו שהביע מורת רוח על כך שהוא נלחם עם מגן ולא אוחז בו בשתי ידיו ושבכלל הוא הפך לרכרוכי כיוון שהוא מסתובב עם חבורת הרכרוכיים הללו (האמת היא שאני כל הזמן צורח עליו בקול נמוך וצרוד - "כוסית!!!! הפכת לכוסית!!! כי אתה מסתובב עם כוסיות!!! תהיה גמד!!! מה קורה לך??!!!" - אבל לא נעים לי אז אני כותב על זה בצורה יותר מרוככת...).

ז'נה המשיך להתאמן בכישורי הגנב שלו כשהוא מתמקד יותר ויותר בהתגנבות, וממשיך לבלבל לכולם את המוח על התיק הקסום שלו שנעלם וחייבים להחזיר אותו, ושאחרי שהם הכריחו אותו להיות עם ההוביטית הנוראה הזאת פעמיים, הם חייבים לעזור לו........

פרנג'ין התאמן על לחשיו, המשיך לאמן את בוגלאגו וקיה בטריקים חדשים, לכד ואילף פסמון קטן (בעיקר לימד אותו לזחול למחילות ולספר מה הוא רואה שם). הוא גם אסף חומרים ורקח כמה שיקויים ומשחות חדשות. בין השאר יצר שיקוי שמשנה את צבע גוון העוקר לירקרק ועוזר בהסוואה בג'ונגל, ובשמן מיוחד שאם מטילים אותו ופוגעים בידיו של אדם, הוא מתקשה לאחוז בנשק.

דבר נוסף שפרנג'ין החל לעסוק בו הוא יצירת חפצים קסומים, כאשר בשלב ראשון הוא רצה לעשות גלימה שמעבה את העור של כל מי שעוטה אותה ונותנת לו הגנה בקרב. לפי מיטב המסורת שלי אני התעללתי בו (היי - חפץ קסום או לא חפץ קסום, וחוץ מזה חכו עד שתראו מה הוא היה צריך להשיג בשביל חפצים אחרים שהוא רצה ליצור.....) ונתתי לו את רשימת המטלות הבאות שהוא צריך לעשות לפני שיוכל ליצור את החפץ:

1. להשיג חוטים מאבן וקשקש של דרקון.
2. לתת את חוטי האבן לאורג אומן שלא יצר גלימה מעולם, כדי שיצור גלימה מעולה.
3. לטהר את הגלימה באש לוהטת.
4. לעטוף את הגלימה בחוסן של לוחם כביר.

פלגטון שיפר את יכולתו להילחם בשתי ידיים כשהוא מתאמן בחרב הקצרה והמיוחדת של מלס ובחרב הממזרית שמצאו בקן הנמלים (לורמין התקין לה ידית ובכך השמיש אותה שוב). ליקאנו זיהתה את החרב והכתב שעליה -

שמה הוא - פין-ליי, fin-ley (מילולית, באלפית - רוח עצורה, ואני חייב לתת פה שני קרדיטים - ראשית, אשתי המציאה את השם. שנית זאת הייתה חרב שנשאה דמות ששיחקתי במערכה של ידידי הטוב איציק, כמיטב המסורת של שה"מים טובים שיודעים לתפעל שחקנים הוא אמר לי- "יש לך חרב ממזרית מיוחדת שקיבלת בירושה - תמציא תיאור ושם! ושיהיה טוב!" - אז המצאתי....).

כאמור זאת חרב ממזרית. הכת של החרב עשויה ממתכת מצופה בשנהב מגולף בצורות גיאומטריות ובתוכו אבנים יקרות שלורמין שיבץ בה. הלהב ארוך, ישר ורחב, במרכזו שדרה מחודדת. על הלהב חרוטות צורות גיאומטריות וביניהן בכתב יפה ומסולסל החרוזים הבאים -

מהי הרוח אם לא כוח שוצף, מהו הכוח, אם לא להט רוחש
מהו הלהט אם לא רגע חולף, מהו הרגע אם לא רוח, בשר ואש

ליקאנו לא ידעה לספר יותר מזה על החרב, רק שהיא יודעת שהיא נוצרה על ידי לוחם משורר שכונה "כחל נושא הרוחות" במקום וזמן רחוקים (אותה דמות שציינתי קודם).

היציאה מערבה

כעבור חצי שנה של מנוחה, לימודים ואימונים החליטה החבורה לצאת מערבה אל מקום שנקרא "המצפה". לפני שנתחיל בתיאור ההרפתקה כמה מילים על המקום ולמה החבורה החליטה ללכת אליו.

כידוע, פרנג'ין מאוד מתעניין בגרמי שמיים ובכוכבים נופלים. לאחר מחקרים רבים בספרייה שבבית ותחקור של ליקאנו, הוא נתקל במונח "מצפה" - מבנים מסתוריים שהוקמו על ידי האלפים, במטרה לצפות בגרמי השמיים, ללא שום סיבה נראית לעין. כששאל אוטארפור על העניין, הוא ענה שידוע לו על מבנים כאלה שהוקמו לשם הגנה מפני שביטים וכוכבים נופלים הפוגעים באדמה וגורמים להרס רב. לדבריו במצפים הללו, לצד אלפים, שוכנים יסודני אויר ואדמה רבי עוצמה המשתתפים בהגנה. הוא הוסיף שלפי הידע שיש ברשותו צריך להיות מצפה באזור הג'ונגלים מערבית מכאן.

לאחר השיחה הזאת, פרנג'ין החליט שהוא רוצה לבקר במקום ונאיל הודיעה שגם היא מעוניינת בכך (למרות שהיא לא סיפרה מדוע ואף אחד מהשחקנים לא באמת טרח לשאול אותה).

דמות נוספת שהביעה עניין בהליכה למצפה היא באראדור - כחלק מניסיונותיו לצבור כוח, חקר את אוטארפור על אפשרות להטיל עליו שדה כוח קבוע שיגן עליו מפני התקפות פיזיות. אוטארפור לא ידע לענות לו כיצד ניתן לעשות זאת, אך אמר שהוא מכיר כמה קוסמים וישויות שיש ביכולתן לבצע דבר כזה (הוא הזהיר את באראדור שהם יבקשו בתמורה ביצוען של משימות רבות ומסוכנות ואולי אף תמורה אחרת שתהיה מסוכנת יותר).

באראדור כמובן ביקש פירוט ואוטארפור מסר את הרשימה הבאה (כשהוא מזכיר לכולם שהוא כבר כמה מאות שנים מבודד בג'ונגל ולכן לא יודע עם האנשים עליהם הוא דיבר נמצאים בחיים) - טרין (Trin) הדר בענן, אלף, קוסם כביר ועתיק יומין, כשמו, גר על ענן שמיקומו לא ידוע (אוטארפור אף "השוויץ" שיצא לו להיפגש עימו, בהיותו כוהן צעיר, משתה שערכו לכבודו כוהני אל האדמה); טיוה (Tayoha) הזהיר, חצי אלף, כוהן ומכשף, בעבר שכן בארמון מיוחד שבנה בנהר הוואקפיר; טארפיר (Tarfir) "היפה", אקונאט של פאנות (Akonat- תואר אצולה בכיר המקביל לזה של רוזן בעמק הוואקפיר), אלפית, כוהנת של מיה, אלת המים.

בשיחה אחרת, אוטארפור ציין שספציפית לגבי הגנה של שדות כוח, ייתכן ויסודן אוויר רב עוצמה יוכל להעניק סוג כזה של הגנה. לדבריו באותו מפגש עם טרין דר הענן (שנראה היה שהוא כל כך גאה בו עד כי הוא חוזר אליו כל פעם שהוא יכול - משהו בנוסח - "תראו כשאני הייתי צעיר ודיברתי עם אינשטיין...") הוא ציין כי האוויר המקיף את העולם, הוא למעשה יסודן אוויר אחד גדול, המגן על העולם מהתקפות חיצוניות.

כשבראדור שמע שיש יסודן אוויר גדול במצפה, ושיש מצפה לא רחוק מכאן...טוב את השאר תשלימו בעצמכם.....

שתי דמויות נוספות שהביעו עניין ללכת מערבה הן אאורוס ופלגטון - שניהם רצו לברר מידע על להקת הסרעפצדים עליה דיבר אוטארפור.

ז'נה הסכים ללכת לכיוון כי איכשהו שכנעו אותו שהתיק שלו שם וגונד, טוב גונד הולך לאיפה שכולם הולכים (כי שם יש מכות.....)