עלילות מסדר הדבש

קורותיה של מערכת משחק תפקידים בעולם דמיוני ושל חבורת גיבורים אמיתיים ושה"מ קצת פחות

שם:
מיקום: Israel

יום שני, נובמבר 27, 2006

חלק 39: התרגעות והמשך

את החודשים הבאים בילתה החבורה באימונים, מנוחה, התרפאות והתרגעות (עד כמה שאפשר להתרגע לאחר מה שעברו ולאור מה שצפוי להם) -

פרנג'ין שיפר את שליטתו בלחשיו ויצר עוד כמה מתכשיריו הטבעיים.

ז'נה, אימן עצמו בפריצת מנעולים ופירוק מלכודות, אבל יותר מכך, התמקד בלימוד הטלת לחשים- הוא כל הזמן התעסק עם מגילות שונות שהיו ברשותו וכאלה שמצאו במצפה. מכיוון שכולם היו רגילים לכך שהוא תמיד עוסק בדברים מוזרים, לא לו, אף אחד לא שאל שאלות.

אאורוס התאמן בקשתו וקיבל כוחות נוספים ממונתאו.

גונד ופלגטון שיפרו את כישורי הלחימה שלהם (נראה היה שהגרזן של גונד, שהיה מרוצה ממנו יותר, הפך חד יותר ומאוזן יותר).

בראדור צבר עוד חומצות ובקבוקוני תבערה ופיתח חומר לו קרא "באראבום" - עיסה דמוית פלסטלינה שמתפוצצת עם הגעתה לטמפרטורה מאוד גבוה (מעין מקבילה לחומר נפץ פלאסטי שלנו). כמובן שלא ניתן להשתמש בחומר ללחימה ממש, שכן כדי להפעילו דרושות הכנות מרובות האורכות דקות ארוכות ולפעמים שעות. אבל, כמו שבראדור אומר - "תמיד טוב שיש" וכמו שהשאר צוחקים עליו - "אבל אם אתה אף פעם לא משתמש בזה מה הטעם?" ואז הוא צועק עליהם "לכו ת...." (אתם יודעים את ההמשך).

בסוף התקופה, שארכה כחצי שנה, הם היו מוכנים להמשיך הלאה. כעת, לאחר שטיהרו את המצפה, ריפאו את יסודן האדמה, ענו על 100 החידות של אדון הג'ונגל (או יותר נכון 64 החידות...), נותר "רק" ליישב את המצפה, לבצע את 8 המשימות שהיו אמורות "להתגלות מאליהן" ואחרי אלה להתייצב בפני אדון הג'ונגל. מכיוון שיישוב המצפה נראה כמשימה בלתי אפשרית כרגע, הם פנו ל-8 המשימות.

המשימה הראשונה, כפי שהדרקון הציג אותה, הייתה "השבת הגזלה לנגזל" (ולשאלתכם, למה הם האמינו לדרקון - ובכן, פרנג'ין קיבל תחושה חזקה שזו אכן המשימה, אאורוס קיבל חזיון ממונתאו שאומר לו כך, הפרפרה של בראדור אמרה לו שזה כך, והגרזן של גונד צעק לו שזו באמת המשימה - תכף תבינו למה).

היחיד שחשב אחרת היה ז'נה. הוא עמד בתוקף על כך שהדרקון מרמה אותם, ולא אלה המשימות. אך כרגיל, איש לא שעה לדבריו (כלומר איש אפילו לא טרח לשמוע, מלבד אאורוס ופרנג'ין וגם הם עשו זאת רק מתוך נימוס חברי טוב לב, ולא ממש הקשיבו לנאומים חוצבי הלהבות על בזבוז הזמן ורדיפה אחר משימות חסרות ערך, בזמן שמתחת לאפם ממש יש משימות חשובות והרות גורל, כמו תיקים הזקוקים להצלה ממלתעות דרקונים מרושעים.....).

באשר למה הכוונה ב- "השבת הגזלה לנגזל", גם כאן הייתה כמעט תמימות דעים - רוב החבורה הבינה שהכוונה היא להשיב לגמדים את המאורה שהקימו לעצמם באזור, וממנה גורשו על ידי שד אש רב-עוצמה. גם כאן היחיד שחשב אחרת היה ז'נה. הוא טען, שהכוונה היא להשיב את התיק שלו שנגזל ממנו לפני שנים (אני מזכיר שבשלב זה, עברו כבר כמעט ארבע וחצי שנים מאז תחילת המערכה).

כשבני החבורה הסבו את תשומת ליבו לכשל הלוגי שבדבריו (איך ייתכן שהמדובר בתיק שלו, אם הוא חושב שהדרקון מרמה אותם, וזו בכלל לא המשימה), הוא השתתק לכמה שניות (אירוע נדיר אף יותר מהשתתקות הג'ונגל), ואז פנה לאאורוס בבקשה/דרישה - הוא יסכים לצאת עם כל החבורה להחזיר לגמדים את המאורה שלהם בתנאי אחד -עם סיום המשימה הזו, אאורוס מתחייב לבוא איתו למערת הדרקון ולחפש אחר תיקו. אאורוס נשבע בכבודו וכך היה.

החבורה החלה מתחקרת את הגמדים על המקום (שלמען האמת, כבר לא התעניינו בכלל בנושא, לאחר שקיבלו מהחבורה את כל הנשק והציוד שנמצא במצפה). הם מסרו בשמחה את מה שידוע להם (תוך הדגשה, שעברו כמה עשרות שנים מאז שעזבו, ולכן יש סיכוי סביר שהמקום השתנה מאוד). מהשיחה עלה כי מדובר במכלול מערות תת-קרקעיות, בן 6 קומות -

הקומה הראשונה, שמצויה חלקה מעל פני השטח, היא למעשה מבוך המלא במלכודות מסוגים שונים - בעיקר בורות נפערים, קירות נופלים, ומלכודות רובי קשת (כמובן שהם לא זכרו לגמרי את כל המלכודות, ובכל מקרה אמרו שהם לבטח שונו לחלוטין מאז שעזבו).

קומה שנייה ושלישית, היו מערות גדולות, ששימשו כ"גני-ירק " גמדיים (בהם גדלו צמחים ממשפחות השרכים והפטריות האופיינים לחקלאות גמדית).

קומות 4 ו-5 שימשו למגורים ומחייה והיו בהם מספר רב של חדרים (מטבח, חדרי אוכל, חדרי שינה וכד').

בקומה התחתונה היה אולם ענק שהיה למעשה בית מלאכה גדול. במרכזו ברכת לבה ששימשה כמקור החום.

לגבי דרי המקום - לדבריהם במקום שוכנים השד (שעליו הם לא יודעים דבר, מלבד היותו שד אש רב עוצמה, שיכול לשהות בתוך הלבה הרותחת), 12 גמדים נוספים (חבריהם לשעבר שהסכימו להפוך למשרתים של השד, בתמורה לרשות להישאר ולגור במקום) וכמה עשרות סרעלודים, המשמשים גם הם משרתים של השד (אותם יצורים קטנים ומעצבנים שמוכרים לחבורה מאז תחילת ההרפתקאות).

לאחר הכנות קצרות, החבורה החלה נעה לאזור. במהלך המסע הם נאלצו להילחם במספר מפלצות שתקפו אותם - גורילה ענקית עם 4 זרועות, זוג נחשי בריח ענקיים והמטריד מכל - שתי מנטיקורות (סימן לכך שלהק חדש של מנטיקורות הגיע לאזור - וסימן לכך שזו מערכה שלי, כי כמו שאני אומר לשחקנים תמיד ולדעתי כבר ציינתי בעבר, במערכות הפנטזיה שלי יש שני דברים שתמיד חוזרים באופן תדיר - מנטיקורות וניסיונות התנקשות ממוקדים בחבורה.....).

המפלצות חוסלו ללא קשיים מיוחדים בחציהם של אאורוס וז'נה, להביו של פלגטון, וגרזנו של גונד (שתדירות הצרחות שלו פחתה, מאז שהגמד החל אוחז בו בשתי ידיים ומכה בכל כוחו), ובעזרת הלחשים של בראדור וגורם חדש שהתווסף ללחימה - היצורים המזומנים של פרנג'ין (בשלב זה בעיקר גורילות, ואם אתם שואלים איפה בוגלאגו, אז כרגיל גם הוא כל הזמן נלחם, אבל כרגיל מיעט לפגוע. להגנתו ייאמר, שכשהוא פוגע, אז הנפגע לא קם יותר.....כפי שיתברר בקרוב מאוד....).

בהגיעם למקום לאחר שבועיים, פלגטון חש כי הג'ונגל קורא לו (או יותר נכון השחקן התחתן, ויצא לירח דבש בהודו). הוא אמר לחבורה שהוא חייב להיפרד מהם לזמן מה. על הרפתקאותיו והקורות אותו בזמן הזה, אספר כאשר ייפגש שוב עם החבורה כעבור שנה בערך (כלומר בזמן משחק. בחיים זה ארך כחודשיים, עד שהוא שב לארץ מטרקים בהודו, שבדיעבד היו לא פחות מסוכנים ממה שעבר על הדמות שלו במשחק.....).