עלילות מסדר הדבש

קורותיה של מערכת משחק תפקידים בעולם דמיוני ושל חבורת גיבורים אמיתיים ושה"מ קצת פחות

שם:
מיקום: Israel

יום שבת, מרץ 24, 2007

חלק 91: להילחם ברוח

בשלב הזה, גם פרנג'ין החל חושב שיש אפשרות קלושה, שהיצור הוא סכאג, המחפש את ראשם, ולא שומר בית הקברות לפילים. ז'נה הציע ליזום התקפה עליו (לחסל אותו לפני שהוא מחסל אותם, כאשר פלאנק כל הזמן ניסה לשכנע אותו לעשות את זה לבד - "עזוב אותך בוס - סוסים, בחורות, היפוגריפים, כלבים... - הם רק מאיטים אותך בוס! אנחנו לבד גומרים אותו...").

מישהו הציע לזמנו לדו-קרב, כשצולאסיוס יהיה האלוף של החבורה, אולם מהר מאוד הרעיון ירד מעל הפרק (צולאסיוס לא חשב שסכאג יהיה טיפש מספיק להסכים, למרות שז'נה לחץ עליו, באומרו שעכשיו כשאין פלאדין איתם הם תמיד יכולים לרמות - ולהטיל עליו ועל היצור אין ספור לחשים לפני ובמהלך הקרב, ולכן הניצחון בכיס שלהם). בסופו של דבר הם החליטו בשלב ראשון לאתר את בסיסו של סכאג.

לשם כך ז'נה וצולאסיוס יצאו לעקוב אחרי הסרע-גורים שברחו כדי לנסות ולאתר את המחבוא שלהם. בהתחלה הם עקבו בקלות אחר עקבותיהם אולם לאחר זמן מה התחיל לרדת גשם והם איבדו אותם. הם המשיכו לנוע בכיוון ואז באורך פלא ציפור כלשהי "רמזה" לז'נה להסתכל עליה והיא סימנה את מקום הסרע-גורים. ז'נה התגנב אליהם וגילה שהם נחים. הוא חזר לצולאסיוס והם נחו במקום ותצפתו על הסרען.

בבוקר הסרען המשיכו בדרכם, וצולאסיוס וז'נה המשיכו לנוע בעקבותיהם. לאחר חצי יום הם הגיעו לבסיסם - תל טרמיטים ענק ונטוש (חמישים מטר רוחבו שלושים גובהו). ז'נה ערך סיור למקום, הוא טיפס על דופן הקן לאחת הקומות העליונות וחדר דרך אחד ממאות ה"חלונות", אבל מהר מאוד הבין שהכל שם הוא רק מבוכים ישנים של טרמיטים. לאחר כמה שעות הוא התייאש ויוצא חזרה לצולאסיוס. בינתיים צולאסיוס שלח מסר לחבורה להגיע בעזרת קיה.

החבורה הגיעה בערב. פרנג'ין הפך ליסודן אדמה ועשה סיור תת-קרקעי במבנה. הוא הצליח לגלות שיש שם 3 אולמות בקומה הראשונה אחד מהם כנראה של המנהיג. הוא לא הצליח לנוע במבנה מכיוון שהוא מלאכותי. הוא שב ודיווח, ובעוד החבורה מתייעצת (במרחק של כחצי ק"מ מהתל), היצור גילה אותם, אבל התגלה לז'נה על ידי חבורת עורבים, שחגה סביבו.

החבורה התחילה להתכונן לקרב ואז היצור התקיף אותם בלחש הקור שלו. וילפריד וסארובדס איבדו את ההכרה, שוב פי כמעט מתה ושנייה לפני כן נעלמה (לא לפני שהיא מטילה תעופה על צולאסיוס). צולאסיוס התקיף את היצור, אבל לפתע ובאופן לא אופייני היצור הפך בלתי נראה ונמלט. בינתיים פרנג'ין ריפא את הפצועים. פי הגיעה חזרה לחבורה בתעופה ורופאה גם היא.

החבורה נסוגה למרחק של עוד חצי ק"מ על גבי צולאסיוס וההיפוגריפים שפרנג'ין זימן. שם הם נעצרו, מתלבטים מה לעשות. לפני שהספיקו לדבר, הרוח הופיעה והחלה תוקפת - כל הניסיונות לדבר איתה עלו בתוהו - כולל איומים שהיא לא תראה יותר את בית הקברות וכד'.

בשלב ראשון הרוח השתלטה על צולאסיוס, משם עפה בגופו לאוויר להכות בפי. דרת הרקיע ביטלה את הלחש שהטילה על צולאסיוס זה מכבר, והוא נפל ונחבט בקרקע, במקביל מל אחז בו בלפיתת שיתוק וז'נה שקשר חבל לסלע פלצר אותו. הרוח עזבה את צולאסיוס וניסתה להשתלט על מל, אבל נהדפה ממנו באורח קסום. אח"כ היא תקפה את פי בסלעים שהיא מעיפה באוויר, ופצעה אותה קשה. בתגובה, היא נסקה מעלה, בורחת גבוה מעבר לטווח הסלעים של הרוח.

ז'נה פצע את הרוח במים קדושים והטיל על עצמו הגנה מרוע. פרנג'ין הקסים את ידו של צולאסיוס שריפא עצמו ואז תקף את הרוח באגרופיו ובזכות הלחש של פרנג'ין פגע. מל תקף את הרוח גם הוא ופגע בה באורך פלא. הרוח תקפה את מוחו של צולאסיוס ופצעה אותו קשה, שואבת קצת מכוחו הנפשי ומתחדשת. בינתיים ז'נה התקרב אל הרוח מאיים וגורם לה להירתע ממנו. מל וצולאסיוס פגעו שוב ושוב ולבסוף ז'נה השליך עליה עוד מים קדושים והרג אותה "זמנית" (היא התפוגגה בצעקות של "אני אשוב, אני אשוב אתם מתים...").

2 Comments:

Anonymous אנונימי said...

אני אומר לכם זה היה המבחן השלישי- עובדה שבפעם שאחר כך הצלחנו

פרנג'ין

3/24/2007 2:45 אחה״צ  
Blogger figiuana said...

ניסיתי לעוף במעגלים סביב ברוח ולהרביץ בו היגיון, אבל הוא לא הקשיב והרביצ לי יותר חזק. אני מודה שאיבדתי שליטה. פשוט ברחתי למעלה והתחלתי ליבכות...

3/26/2007 2:58 אחה״צ  

הוסף רשומת תגובה

<< Home