עלילות מסדר הדבש

קורותיה של מערכת משחק תפקידים בעולם דמיוני ושל חבורת גיבורים אמיתיים ושה"מ קצת פחות

שם:
מיקום: Israel

יום רביעי, יוני 21, 2006

חלק 6: אאורוס ותאיי

כאמור, לאחר שהחבורה חיסלה את שני הסרע-גורים, היא התירה את ההוביטית מכבליה והורידה אותה בעדינות על בקרקע. לאחר כמה דקות של התאוששות זו קמה והציגה עצמה בשם תאייזנדים (tayzandim).

תאייזנדים היא הוביטית באמצע שנות השלושים לחייה, גובהה 90 ס"מ. היא חטובה ובעלת חזה שופע, שיער בלונדיני (צבוע), מתולתל ארוך, עיניים כחולות, עור בהיר פנים נאות. היא לבושה שריון עור ובגדי פשתן בצבע ירוק. באופייה היא דברנית, טיזרית, חסרת עקבות מיניות (היא מיד התחילה לפלרטט בצורה חסרת בושה עם ז'נה וכשזה נרתע ממנה לא היססה לומר - "אם אתה מפחד לבד, תמיד אפשר לצרף את המונג כדי שיחזיק לך ידיים.......").

כשנשאלה על ידי החבורה למעשיה, ענתה כי היא קצינת מליציה שנשלחה לרגל אחר פקמד הארוך, המבוקש על שורת פשעים. לדבריה היא הגיע לאזור עם עוד כמה אנשים אבל כולם נהרגו בהתקפה של סרע-גורים. היא הצליחה להימלט, אבל הם דלקו אחריה ותפסו אותה.

רוב החבורה (מלבד אאורוס) חשדה שהיא משקרת, כל אחד מסיבותיו: ז'נה, ההוביט נרתע ממנה בגלל חיזוריה האגרסיביים; פרנג'ין הדרואיד, המונג, הרגיש תחושה מאוד לא נוחה (טוב הוא קיבל פתק מהשה"ם שאמר לו שהוא מרגיש משהו לא טוב כלפיה, אבל האמת היא שגיל, השחקן מהתחלה חשד בה גם בלי עזרה); בראדור המכשף לא סומך על אף אחד (הוא חושב שכולם כמוהו וזה גורם לו להיות קצת פרנואיד - סתתתם- בצחוק הוא הרי נפש עדינה שלא תגרום נזק אפילו לזבוב, או כמו שהוא עצמו הגדיר זאת פעם בשפתו המעודנת והרהוטה - "...מעניין לי ת'תחת כל הפיקסים המסריחים, מצידי שיישרפו כולם...."), גונד, הגמד קיבל מסרים שליליים מהגרזן (וכן יש לו גרזן שמדבר איתו, וכן אני יודע שאני חייב הסבר - בקרוב) ופלגטון סתם הרגיש חשד לא מוסבר.

החבורה ניסתה להכשיל אותה בלשונה בכל מיני שאלות (איך שרדת, איך הגעת, מאיפה הגעת), אבל היא ענתה על כולן ברהיטות ובלי להניד עפעף מושלמת וללא היסוס. למרות חשדה של החבורה היא נעתרה לבקשת תאייזנדים (להלן תאיי) והפצרות אאורוס ("אני מתחייב לערוב להתנהגותה..." - פאלאדינים ועלמות במצוקה אתם יודעים...) להתלוות אליהם. כשראתה שהיחיד שמתייחס אליה בחיוביות הוא אאורוס, החלה מפלרטטת איתו. הוא נענה לחיזוריה, ועד מהרה הם הפכו לצמד בלתי נפרד (בוא נגיד שהם הפכו למשמרת לילה קבועה...).

החבורה החלה נעה בחזרה לתא השטח, כשהם מתווכחים האם להתיר לתאיי להיכנס איתם ובכלל לראות את העץ-חי (שהוא כזכור הדרך היחידה שהחבורה מצאה כדי לצאת ולהיכנס לתא השטח). אאורוס הפאלאדין היה בעד ("מה אתם משוגעים!!?? להשאיר אותה לבד בחוץ, עם כל המפלצות שמסתובבות - זה גזר דין מוות" - פאלאדינים ועלמות אתם יודעים...), כל שאר החבורה הייתה נגד או כמו שבאראדור המכשף ניסח זאת - "מצידי שתמות הבת זונה, מה אכפת לי ממנה (דרך אגב, לכל הנשמות המעודנות שקוראות את הבלוג עכשיו, כשבאראדור מדבר על כמעט כל דמות ללא שחקן ממין נקבה, הוא קורא להן "זונה" "זנזונת" או "בת זונה" - כולל ליקאנו האמא המאמצת של החבורה ונאיל ובאן אחיותיהם - אז בכל פעם שאתם רואים שאני פותח מרכאות לדברים של בראדור על דמות נקבית - פשוט תדלגו הלאה....).

כשבני החבורה החלו מתקרבים לעץ, הם ראו לפתע מספר נמלי ענק (בגודל של כלב מאוד גדול) חופרות מחילה באדמה. הנמלים הפועלות ברחו מיד וכמה נמלים שומרות (שניתן היה להבחין בברור במהותן כי הן היו גדולות יותר וחזקות יותר) תקפו את החבורה....

המשך בקרוב.