עלילות מסדר הדבש

קורותיה של מערכת משחק תפקידים בעולם דמיוני ושל חבורת גיבורים אמיתיים ושה"מ קצת פחות

שם:
מיקום: Israel

יום שני, ינואר 01, 2007

חלק 56: תרעלה

לאחר סיום הריסת המצודה החבורה פנתה לחיסול המכשפות. לפי המונג הזקן והדרואידית, הן התמקמו בבית הישן של בני החבורה, בתא השטח בו בני החבורה גדלו. הם החלו להתקדם דרומה לעבר המקום, כשבינתיים הם שוקלים את צעדיהם.

זמן לא רב לאחר שיצאו לדרך, באחד הלילות הותקפה החבורה. הדבר התרחש בזמן משמרת של בראדור, הדרואידית והמונג הזקן. כמה חצים נורו מתוך החשכה ופגעו בבראדור, המונג, הדרואידית ובוגלאגו. החצים היו מורעלים והם הפכו משותקים. שאר החבורה ניצלה מפגיעת החצים.

למרבה המזל אאורוס התעורר מסיבה לא ברורה ובמקביל כמה מהחיות של הדרואידית החלו צורחות. ברגע שפקח את עיניו, אאורוס ראה את החצים מסביב, כמה מהנפגעים ויותר גרוע - ענק מסתער לעברם.

הענק התנשא לגובה 4 מטר והיה שרירי וחסון, ראשו היה מכוסה באדרת שיער סמיכה ומטונפת שכיסתה את פניו (בדומה לדרואידית - רק שמסביבו לא היו פרפרים - רק זבובים....). הוא לבש שריון עור וכיסוי חלציים ואחז אלה ענקית בשתי ידיו, מחגורתו השתלשל שק יוטה גס. נראה היה שהוא מנסה בכל הכוח שלא להשמיע קול, אבל זה לא כל כך הצליח (מפיו עלתה חריקת שינים מאיימת, וצעדיו הכבדים לוו ברחשי עלים וענפים).

אאורוס זימן באחת את "מהיר", ורגע לפני שהענק הגיע אליו הצליח לתפוס את קשתו ואשפתו. הענק תקף ופצע את האביר אנושות, בעוד שאר בני החבורה מתחילים להתעורר. מיד אחר כך אאורוס עלה על הרמך ודרך את קשתו, בזמן ש"מהיר" נסק ויצא מטווח ידו של הענק. היצור הזועם הוציא סלע משקו והטיל על האביר, אך החטיא (בעיקר בזכות זריזותו של "מהיר" - שכן אאורוס היה ללא שריון).

בינתיים, שאר החבורה התעוררה והחלה מתעשתת - ז'נה תפס את קשתו ונבלע בצמחייה, פרנג'ין התעורר ונערך לזימון הקרקס המעופף שלו, וגונד אחז בגרזן והסתער על הענק, פוגע בו קשה. הענק שב ואחז בגרזנו בשתי ידיו ותקף את גונד, מפיל אותו על הרצפה, פצוע וחסר הכרה. הוא המשיך להניף את אלתו והיכה את פרנג'ין פוצע אותו קשה (ושוב פרנג'ין ניצל ממוות רק בזכות החוסן הטבעי שהעניק לו יסודן האדמה).

כשגונד, בראדור, הדרואדית, המונג, פרנג'ין ובוגלאגו שרועים על הרצפה הקרב נראה נואש, אולם אז החלו אאורוס וז'נה להמטיר חצים על הענק. תוך שניות הם פגעו בו מספר פעמים והרגו אותו (לא לפני שהשליך עוד אבן אחת על אאורוס וכמעט פגע - ז'נה נותר כל הזמן נסתר מעיניו).

אאורוס ירד אל הקרקע והניח ידיו על פרנג'ין, מעניק לו כוח חיות. כשפרנגי'ן התאושש, הוא הצטרף אל הפלאדין לטפל בשאר בני החבורה הפצועים. מי שהיה מעבר ליכולת הריפוי שלהם היו בוגלאגו, הדרואידית והמונג הזקן - שלושתם היו משותקים. לא היה צריך בדיקת רעל מסובכת כדי לזהות את הארס - היה זה אותו חומר שהמכשפות השתמשו בו לפני מספר שנים, בזמן המלחמה, להרעיל את לורמין, ליקאנו והדירפאן של הלאמפו המונגי, בן בריתם של החבורה.

בניסיון נואש למצוא רמז כל שהוא שיסייע להם, ז'נה ופרנג'ין סרקו באופן יסודי את מקום המחנה וסביבתו. ליד המקום בו ישן כל אחד מהם, היה נעוץ, או מוטל על הקרקע חץ של רובה קשת, כאילו ירו עליהם והחטיאו, היו אלה בדיוק אותם חצים שפגעו בשלושת המשותקים. כל שמונת החצים, היו זהים - חצים רגילים שקצת מתחת לראשיהם היה שקיק עור זעיר. בכל אחד מהשקיקים הייתה שערה, פיסת עור, או פיסת בגד של אחד מבני החבורה (בחץ שפגע בבוגלאגו הייתה בשקיק שערה מפרוותו, בשקיק על החץ שהחטיא את ז'נה, תלתל משערו וכן הלאה).

בסריקה קצת יותר רחבה התגלה מקום מרבץ של המארב. היו שם עקבות של הענק ומספר סרע-לודים שנעלמו מזמן. ניסיון של פרנג'ין לעלות על עקבותיהם נכשל, סיור שערך אאורוס גילה שהם כנראה התרחקו כבר מעבר להישג ידה של החבורה (ואם אתם שואלים את עצמכם - "אך! איפה פלגטון?" - אז אני מזכיר שבאותו זמן הוא היה בירח דבש ועשה טראקים בהודו - או כמו שאמרתי לחבורה - "ירח דבש בהודו - סייר, או לא סייר?!").

בניגוד לפעם הקודמת (השיתוק של לורמין וליקאנו), הפעם היו בידי החבורה כלים טובים יותר להתמודד עם המצב (אם כי לא עם הרעל כשלעצמו). בזכות היכולת הטלפאתית של "מהיר", הם הצליחו לתקשר עם המשותקים (מהיר דיבר איתם והעביר את דבריהם לחבורה). לא היה להם מידע חדש למסור - הם סיפרו כי במהלך השמירה נורו עליהם מספר חצים והם הפכו משותקים.

החבורה הגיעה למסקנה שהדרך היחידה לרפא את המשותקים, ממש כמו אז היא להשיג את הנוגדן מהמכשפות, ומכיוון שממילא הם היו בדרך להתעמת איתן, לא נותר אלא להמשיך כרגיל. לגבי המשותקים, הוחלט כי "מהיר" יעלה אותם אל אי הרקיע, שם ישמרו עליהם הרמכות. בינתיים, החבורה תתקדם על הקרקע כשכל יום אחד ממנה (אאורוס, פרנג'ין, גונד או ז'נה) עולה למעלה, ונשאר באותו יום עם המשותקים ומטפל בהם (ועל זה אמר ז'נה כשפלאנק מחזק אותו "איכס! אתם תעשו אמבטיית ספוג לכוניפה, אני לא נוגע בה במקל, אני מוכן אפילו לטפל, בבוגלאגו אבל לא בה.......").

1 Comments:

Blogger kanmani said...

Great thoughts you got there, believe I may possibly try just some of it throughout my daily life


משי שטיחים בהודו

2/20/2012 2:18 אחה״צ  

הוסף רשומת תגובה

<< Home