עלילות מסדר הדבש

קורותיה של מערכת משחק תפקידים בעולם דמיוני ושל חבורת גיבורים אמיתיים ושה"מ קצת פחות

שם:
מיקום: Israel

יום רביעי, אוקטובר 24, 2007

חלק 106: הבריחה הגדולה

בעוד החבורה מתצפתת על המבצר, אוספת נתונים ומתכננת. קוואלה סיפרה כי ראתה באחד מסיוריה האוויריים, שיירה של מספר דמויות הנושאות אפיריון גדול בדרך למצודה. החבורה מנסה לדלות עוד פרטים, אבל צריך לזכור שהם תקשרו עם קוואלה באמצעות פאף, שהייתה אפילו פחות ברורה ממנה.....בסופו של דבר הם לא הצליחו להבין יותר ממה שכבר צוין חוץ מהכיוון - שהוא מה שפאף הגדירה כ"צפון הצידה".

לאחר כמה שעות, השיירה המדוברת נגלתה לעיני החבורה - קבוצה של כשלושים אנשים, חלקם סאטארים יושבי המדבר עטויי גלימות, חמושים מכף רגל ועד ראש, חלקם אנשים בעלי חזות שונה, לובשי חצאיות קצרות, פלג גוף עליון גלוי ולא חמושים. במרכז השיירה נע אפריון ענק, עשוי עץ הבנה ובדי משי וסאטן משובחים. הוא נישא על ידי שני יצורי-סרע ענקיים, 8 מטר גובהם, שנראו כמו הכלאה בין אדם לתנין, לבושים שריונות עור, וחגורים אלות ענקיות (מדובר באחד מיצורי הסרע היותר אימתניים בעולם כולו ואולי האימתני ביותר בעמק הוואקפיר, אבל ז'נה, החל מכנה אותו "סרע-נינט", ובכך ביטל בהבל פה את כל אימתו - שהרי אי אפשר באמת לפחד מיצור שקוראים לו "סרע-נינט"....).

לפני שהחבורה הספיקה להגיב, ז'נה התגנב אל האפריון, חמק דרך האנשים המקיפים אותו ונכנס פנימה. בפנים הוא פגש אישה בגיל העמידה, שמנמנה, שופעת, בעלת פנים פשוטות אך נעימות הבעה ושיער ארוך שופע. היא הייתה מאופרת בכבדות, לבושה בגדי משי יקירם, ועטויה זהב ויהלומים.

ז'נה הציג את עצמו כפרנג'ין ולאחר כמה חילופי דברים סתמיים (ז'נה אתם יודעים...) ביקש להיכנס איתה למצודה והיא ניאותה. בינתיים השיירה התקרבה למצודה ומתוכה יצא מבנה של סרע-גורים, שהחל מלווה את השיירה בתור משמר כבוד. צולאסיוס שפחד לגורלו של ז'נה, גילה עצמו, התקרב בדהרה למקום וצעק אל תוך האפריון - "אדוני, אדוני, חכה לי...". האישה באפריון שאלה את ז'נה אם הוא מכיר אותו, והוא מרוב כעס על שהתערבו בתכניותיו השיב בשלילה. מפקד משמר הכבוד שאל האם היא מכירה את איש הסוס, וכשהיא ענתה לא, הוא נכפת, ונלקח אל תוך המצודה, שם נכלא באחת המכלאות.

השיירה הוכנסה למצודה, ז'נה נשאר באפריון בעוד הסוחרת נכנסה למבנה ודיברה עם סכאג - שיחה עליה קיבלה החבורה דיווח קצר מקוואלה- האישה סגרה איתו עסקה לקנות את כל אנשי הסוס שהוא מוכן לספק ואת פי תמורת תשלום לא ברור. בינתיים ז'נה שינה עצמו בעזרת לחשים לגמד, יצא בסתר מהאפריון וסייר במצודה, אוסף עוד מידע.

לאחר כשעה, השיירה יצאה החוצה והתרחקה, ז'נה נכנס לחדרו של סכאג והתחבא בתוך כד. סכאג חזר לחדרו לאחר שליווה את האישה החוצה. הוא הפרה עוד כמה נקבות סרע, אכל ואז הלך לישון. ז'נה המתין זמן מה ולבסוף הסרע-כלם-גור התעורר הפך בלתי נראה ויצא דרך הפתח הסודה בתקרה.
ז'נה שחרר את פרנג'ין ופי מכלובי העורבים, מצא חלק מהציוד בארגז של סכאג (אותו פרץ ללא שום קושי), והטיל על עצמו ועל פי לחשי תעופה. הוא ופי עופפו החוצה דרך דלת הסתרים, כשהם נושאים את פרנג'ין שעדיין היה שרוי בטראנס. לרוע המזל, השומרים על הגג הבחינו בהם והחלו מקימים כל זעקה (או כמו שפלאנק אמר - "אתה רואה, אם היית משאיר את הבחורה מאחור זה לא היה קורה! הם מאיטים אותך בוס....").

תוך שניות מטר חצים כיסה את שמי המצודה, בעוד פי וז'נה עפים באיטיות נושאים בקושי את פרנג'ין מחוסר ההכרה. למרבה המזל הם הצליחו להתחמק מרוב החיצים ולצאת מהטווח האפקטיבי שלהם. בינתיים בחצר המצודה, צולאסיוס ניסה לנצל את המהומה כדי להשתחרר אך נכשל. מבחוץ, הוק שהתקרב עוד ועוד מתוך דאגה לחבריו (הוא הרי חיכה בחוץ ללא מידע כלשהו על גורלם של צולאסיוס וז'נה), התגלה אף הוא על ידי הזקיפים על החומות. מטח חצים נורה אליו וחבורת סרע-גורים שפטרלה אל הקרקע מתחילה לנוע לכיוונו, הוא קם והחל בורח הרחק מהמקום.