עלילות מסדר הדבש

קורותיה של מערכת משחק תפקידים בעולם דמיוני ושל חבורת גיבורים אמיתיים ושה"מ קצת פחות

שם:
מיקום: Israel

יום רביעי, פברואר 14, 2007

חלק 72: הכרות מחשמלת

לאחר קריאת המכתבים, החבורה הגיעה מיד למסקנה שמדובר בראשי שתי סיעות האלפים - פולראש הצרוב (אביה של פי) או ותוליאז הנווטת. לגבי פולראש הם היו בטוחים שזה כתב היד שלו (פי ונאווי, בנותיו הכירו את כתב ידו היטב). לגבי תוליאז, פי אמרה לנאווי - "טוב את יכולה לברר בקלות עם הכתב שהוא של תוליאז, את יכולה לדבר עם..." ונעצרה כשנאווי נעצה בה מבט גוער ואמרה - "כן אני יכולה ואני אעשה זאת, ועכשיו בוא נחזור כולנו..." ולפני שמישהו הספיק לומר משהו יצאה מהחדר.

בדרך חזרה הם עצרו למנוחה וליבנו עוד את העניין, הם הגיעו למסקנה שכנראה פולראש ותוליאז היו אוהבים בעבר הרחוק ומישהו סכסך ביניהם, ודאג לסתיר את המכתבים מעיניהם. בזמן שהם מדברים, כשויל החל מנסה לשאול את נאווי איך היא מתכוונת לבדוק אם כתב היד הוא של תוליאז, נאווי כחכחה בגרונה, אמרה שהיא חייבת לסייר בזמן שהם נחים, קמה עלתה על המרכבה והתרחקה מהמקום (האמת שכולם הבינו מה קורה - היה ברור להם שהיא נפגשת עם דר הרקיע שראו אותה מתחבקת איתו כבר ביום הראשון ושכנראה הוא שייך לקבוצה השנייה...).

השיחה נמשכה, והדמויות/שחקנים התמקדו פחות באירועי היום ויותר בשיחת הכרות בין פי ווילפריד לז'נה ופרנג'ין - וילפריד התברר כננס סקרן ביותר, ונראה היה שנמאס לו מאי הרקיע ושהוא די להוט לרדת למטה אל הג'ונגל ולחקור אותו, הוא אף הוציא את יומנו ומידי פעם שז'נה או פרנג'ין היו מספרים משהו מעניין, רשם אותו.

לפתע, בעודם מדברים, הבין וילפריד מדוע יש צורך בסיורים - יצור מעופף ענק הגיח כאילו משום מקום. גופו היה דומה בצורתו לזה של נחש ענק באורך כמה עשרות מטרים, אך הוא היה מכוסה בנוצות צבעוניות. ראשו היה גם דומה לראש לטאה בהבדל אחד - היה לו מקור אימתני בקצה ראשו המוארך ושתי זוגות עיניים - מעל המקור ומתחתיו שנראו כאילו הן מאפשר ראייה של 360 מעלות. המקור היה כחול, ארוך ורחב וניצוצות חשמליים הקיפו אותו. לאורך גופו היו שלושה זוגות כנפיים, מוטת כל זוג כשישה מטרים. הוא עף בשמים במהירות עצומה, מתמרן בזריזיות בלתי מתקבלת על הדעת (שינה כיוונים במהירות, התהפך מעלה ומטה, ריחף במקום, נסק ונחת במהירות עצומה). נראה היה כי הוא מרחף מכול קסום כלשהו, והכנפיים רק משמשות לתמרון.

היצור התקרב לקבוצה במהירות שלא תאומן, מכיוון השמש, ורק בזכות חדות ראייתה של קיה, שהזעיקה את פרנג'ין הוא לא הפתיע את החבורה. פי אמרה מיד כי היא מכירה את היצור והוא מסוכן מאוד וז'נה אמר לה - "כאילו דא!?" (מה שהתחיל מסורת ארוכה, של אינפורמציה מאוד מועילה שפי מספקת לחבורה, ותגובה מקנטרת של ז'נה....).

מכאן דברים החלו להתגלגל במהירות - וילפריד יצר אשלייה של להב ענקי המגיע משום מקום ומקדם באויר לעבר היצור, אולם נראה שהיצור חש כי מדובר במקסם ולא התייחס אליו. ז'נה הסתתר ונערך להתקפה. בינתיים היצור התקרב, פער את מקורו וניצוצות החשמל החלו מתגברים סביבו.

פי הטילה לחש שהעלים מעין את כל בני החבורה, חלקיק שנייה אחר כך יצאה מהמקור של היצור קרן חשמל אדירה שניחתה על אזור החבורה. היא הייתה כה חזקה עד כי הם הרגישו את שערם סומר ואוזניהם כמעט התפקעו מהרעש, אולם למרבה המזל איש לא נפגע. היצור צווח בזעם והחל סובב את האזור בו עמדה החבורה מטיל לשם קרני חשמל באקראי.

ז'נה היה מאוד מרוצה מההעלמות (או כמו שפלאנק, החמוס הקטנטן אמר לו - "הי בוס, לא רואים אותך אפילו כשאתה עומד ככה גלוי בלי להסתתר, בוס! אתה תותח... לא פלא שבחרתי בך בתור מלווה, אתה עוצמתי בטירוף..."). הוא שמט את כלי נשקו והטיל אשליה משלו - הוא יצר דמות דומה במראה שלה לפי, מזנקת מהמקום בו פי עצמה עמדה ורצה הרחק משם. היצור בלע את הפתיון והחל מתקיף את האשלייה.

בינתיים פרנג'ין זימן שני היפוגריפים שהחלו תוקפים את היצור, הוא נלחם בהם בחמת זעם והרג אותם, אולם הם פצעו אותו גם, ופרנג'ין זימן במקומם חדשים (ולמי שתוהה, וילפריד דאג להפוך את פרנג'ין לבלתי נראה בכל פעם שפעולותיו גילו את מקומו). לאחר כמה דקות שוב הייתה ידו של היצור על העליונה אלא שהוא כבר היה פצוע קשה. הוא עשה כמה סיבובים במקום מנסה לפגוע באקראי בחבורה ואחר כך עזב את המקום והתרחק.

לאחר הקרב פי סיפרה כי מדובר ביצור ששמו לטאברק, הוא שוכן בגבהים, עף תמיד (גם כשהוא ישן), וטורף כל מה שהוא נתקל בו (או לפחות מנסה). היא אמרה כי הכוויה של אביה, פולראש, נגרמה במהלך קרב עם יצור כזה. היא הוסיפה שהיצור שפגשו היה קטן יחסית לבני מינו.