עלילות מסדר הדבש

קורותיה של מערכת משחק תפקידים בעולם דמיוני ושל חבורת גיבורים אמיתיים ושה"מ קצת פחות

שם:
מיקום: Israel

יום ראשון, מרץ 11, 2007

חלק 79: עזיבה וכניסה, סיום והתחלה

בימים הבאים החבורה החלה בהכנות לעזיבת הג'ונגל כל אחד מסיבותיו וליעדיו הוא -

אאורוס עלה אל אי הרקיע של דרי הרקיע והחל מסייר בו, שומר עליו ומתריע מפני סכנות, כפי שהתחייב לפי.

בראדור, שנראה מפוחד עד מוות לאחר הפגישה עם לאגלאג, הצטרף אל אאורוס, התיישב באחד מחללי המגורים על אי הרקיע, הקים לו שם מעבדה והסתגר בה.

פלגטון אמר כי הוא חייב לבקר את אאולי פעם אחת אחרונה, ולנסות ולמצוא דרך להישאר באזור, או לקחת אותה עימו. הוא נתן לפרנג'ין את הבקבוקון עם יסודן המים בתוכו וביקש ממנו לקחת אותו איתו צפונה ולשחררו בים.

לגבי השחקנים הפעילים, כולם התכוננו ליציאה צפונה -

פרנג'ין, קיבל תחושה עזה שהוא צריך ללכת צפונה (וכמו שכולם התבדחו, השחקן אפילו לא היה צריך לקבל פתק או מייל מהשה"מ כדי להבין שזה מה שהוא חש...). היו לו הרבה שאלות על השביט ומהותו והוא רצה לחפש עוד מידע ומצפים נוספים. הוא ידע כי את אלה ימצא צפונה מכאן וקיווה כי תשובות לחלק מהשאלות ימצא בספריות גדולות בערי עמק הוואקפיר. כמו כן הוא החל לפתח אובססיה לגבי מהות הביצה שקיבל מאוטארפור. מכל מה שלמד היה לו ברור שאם יש מקום בו יוכל לקבל תשובה, זוהי הספרייה הגדולה בארנתרון - כרך שנמצא בים הגדול שמצפון לעמק הוואקפיר (אחד המקומות המצוינים לברר מידע על שאר הדברים שמטרידים אותו).

וילפריד, מיצה את חקירת האזור ואי הרקיע ורצה להמשיך. היעד המקורי שלו (כפי שתראו בתיאור הדמות), היה הספרייה הגדולה בארנתרון, אבל הוא כמובן השתוקק לא פחות למסע הארוך דרך הערבה המדבר עמק הוואקפיר והים.

פי, שראתה שכיוון הקבוצה צפונה בכלל ולארנתרון בפרט, שאלה אותם אם היא יכולה להצטרף. כמובן שהם אמרו כן (הם די נקשרו אליה בחודשים שלפני כן, וקוסמת זה תמיד דבר מועיל, במיוחד אחת שיודעת את מלאכתה).

וז'נה - טוב, אם לא הבנתם עדיין, אז התיק שלו הוא הגיבור האמיתי של המערכה, ואתם יכולים לדמיין את השאר לבד.

החבורה, שכעת מנתה ארבעה (בלי לספור את הקרקס של פרנג'ין כמובן)- פרנג'ין, ז'נה, וילפריד ופי, התכוננה למסע דרך הערבה והמדבר, וביום בו הייתה מוכנה, ברוך פלא הופיע מחוץ לג'ונגל והערבה נפרשה לפניה.....