עלילות מסדר הדבש

קורותיה של מערכת משחק תפקידים בעולם דמיוני ושל חבורת גיבורים אמיתיים ושה"מ קצת פחות

שם:
מיקום: Israel

יום ראשון, נובמבר 12, 2006

חלק 35: הצעה שאי אפשר לסרב לה

לבני החבורה שלי - יש כאן ספויילר קטן, אז אם אתם לא רוצים לדעת אל תמשיכו לקרוא. לאחרים - אני יודע מה אתם אומרים לעצמכם עכשיו - "מה, הוא באמת, סומך על השחקנים שלא יסתכלו?" - אז אל תדאגו, כמה מהשחקנים המעורבים כבר לא משחקים איתנו כמה חודשים (אני מזכיר לכולם שיש דיליי בין המשחק לפרסומים בבלוג), אז זה ממילא כבר לא כל-כך אקטואלי. וזה גם כך משהו שכבר אין לו השפעה ממשית על המערכה כרגע אז.....

בעוד החבורה ישנה (מלבד ז'נה, שהחליט שהוא לא ישן עוד לילה אחד במצפה), קיבל כל אחד מבני החבורה מסר בחלום -

אאורוס - תאיי התגלתה לו בחלום. היא אמרה לו שהיא מטילה לחש רב עוצמה, כדי להיכנס לחלומו ולהזהירו. לדבריה מישהו מבני החבורה עומד לבגוד בחבריו במהלך הימים הקרובים. היא הדגישה שעליו להיזהר ולא לסמוך על מעשי ודברי איש מהם. לדבריה, כל אחד מהם עלול להיות הבוגד, והבגידה עלולה להיות קטלנית לכל בני החבורה.

פלגטון - הנלפיד הופיע בחלום של פלגטון. הוא אמר לו כי אאורוס אינו כתמול שלשום. הוא המשיך ואמר כי בעוד כמה ימים משהו יקרה לו והוא יפנה נגד בני החבורה. לדבריו, עליהם להתאחד נגדו ולנטרל אותו, גם באמצעים שייראו כאילו הם מסכנים את חייו.

גונד - מישהו ניסה לדבר איתו בחלום, אבל דבריו כל הזמן הופרעו על ידי צרחות של הגרזן - "לה לה לה לה לה - לא שומע! לה לה לה לה לה לא שומע! לה לה לה לה - עדיין לא שומע! לה לה לה לה לה לה ....." - ככה כל הלילה. אבל מכיוון שכמו שכבר בטח הבנתם, זו לא הייתה בדיוק התנהגות חריגה מצד הגרזן, אז גונד לא יחס לה חשיבות מיוחדת.....

פרנג'ין - אחד מזקני הלאמפו הישן שלו הופיע בחלומו. הוא מסר דברים דומים שנמסרו לפלגטון בחלומו (וכנראה גם לגונד - אם הוא היה שומע....).

בראדור - רוח של אלף הופיעה בחלומו. היו לה שיער ירוק ועינים כתומות, פניה היו נאים, אך עליהן ארשת שנאה וכעס. היא לבשה כותונת לבנה ועל צווארה שרשרת מתכת ועליה תליון כסף שכל הזמן שינה צורה (קוביה, כדור, יהלום, פרמידה ועוד ועוד...). הוא חייך, בצורה שהייתה מאולצת בעליל (נדמה היה שעוד רגע החיוך "יקרע" את פניו) הציג עצמו כמשפלארנומאראן והחל מדבר.

הוא הציע לבראדור עסקה - בעוד כמה ימים, הוא, הרוח יתקוף את החבורה. במהלך ההתקפה, בראדור יסייע לו בסתר ויביא למותם של שניים מבני החבורה. בתמורה משפלארנומאראן ימסור לו את המיקום של "ספר הכוח" - ספר קסום עוצמתי שטמון במקום סודי במצפה. בראדור שמע סיפורים על ספרים מהסוג שהרוח תיארה. מדובר בסדרה של ספרים שחוברו לפני אלפי שנים בידי אלפים רבי עוצמה. על פי האגדות, קריאה בכל אחד מהספרים, מעניקה לקורא כוחות עצומים. קריאה בספר הספציפי הזה, משפרת באופן משמעותי את יכולות הטלת הלחשים, מעצימה בצורה משמעותית את היכולות הנפשיות של הקורא ומעניקה הגנה מפני לחשים.

בראדור הסכים בתנאי אחד - הרוח לא תתקוף אותם במשך 48 שעות. משפלארנומאראן קיבל את התנאי מיד ונעלם.

בראדור הבין שכנראה מדובר בתרמית (או כמו שאמר בלשונו הרהוטה - "מה החרא חושב לעצמו? שאני טמבל פראייר..."). הוא לא גילה את כל העניין לאיש מבני החבורה, מחשש שמשפלארנומאראן מאזין להם (או לפחות זה מה שהוא אמר לי, אני עדיין חושב שעד הרגע האחרון הוא לא לגמרי ויתר על החלום שאולי ההצעה של הרוח אמיתית ונכונה). מנגד גיבש תכנית משל עצמו - להשתמש ב-48 השעות, כדי לחקור את המצפה עד תומו ואולי למצוא עוד שיקויים ומגילות. להתכונן לקרב, ואז ברגע המתאים "לסמן" לרוח לתקוף וכאשר היא תתגלה, לתקוף אותה במלוא העוצמה.

בבוקר, איש מבני החבורה לא גילה לאחרים מה אירע בלילה. הם שקלו את המשך צעדיהם ולאחר דיון קצר הגיעו למסקנה, כי אולי עליהם לצאת החוצה, להמשיך לנוח שם ולטקס עצה (או יותר נכון נמאס להם לשמוע את התלונות של ז'נה על המקום המסריח והמחניק, והם ידעו שיצטרכו לנוח לפחות עוד כמה ימים אז...). הם נערכו במבנה קרב ונעו החוצה במהירות. מצפים להתקפות היומיות של משפלארנומאראן. אלא שלמרבה ההפתעה אלה לא באו. כעבור מספר דקות, הם יצאו מחוץ למצפה.

2 Comments:

Anonymous אנונימי said...

מצטער, בטעות קראתי
אבל איפה בזיוק הספוילר?

פרנג'ין

11/12/2006 4:13 אחה״צ  
Blogger Ben Qedem said...

אם לא הבנת בעצמך, אני לא זה שיגלה לך....

11/12/2006 10:14 אחה״צ  

הוסף רשומת תגובה

<< Home