עלילות מסדר הדבש

קורותיה של מערכת משחק תפקידים בעולם דמיוני ושל חבורת גיבורים אמיתיים ושה"מ קצת פחות

שם:
מיקום: Israel

יום שלישי, מרץ 20, 2007

חלק 84: רוח בערבה

לאחר יומיים של מסע, באחד הלילות בעוד פי "שומרת" (כלומר מטיילת הרחק מהמחנה, קוטפת פרחים עושה מדיטציה, לומדת וכו'), משהו הטריד את מנוחת החולמים. שקט מוחלט השתרר מסביב, אפילו הרוח נדמה שנעצרה, וקור התפשט בסביבה. לפתע פי הרגישה שהקור חונק את גרונה, וראתה משהו מתהווה מתוך האפלה (למרבה המזל היא היתה בדיוק באותו רגע בקרבת הישנים - רוב הלילה היא הרי בכלל התרחקה מהמקום). לפני שהקור שיתק אותה היא הצליחה להוציא מפיה צווחה שהעירה את כולם (גם כך שנתם הייתה מאוד מוטרדת, והם היו על סף ערות).

לעיני החבורה המתעוררת, ופי, התגלתה רוח רפאים מעוררת אימה - הוא היה פעם אדם נאה, בגובה ממוצע, שרירי וחסון, צמה מצרית שחורה יורדת מראשו המגולח למשעי, עור שחום (שכעת היה חיוור - מה שיצר מראה מפחיד במיוחד), לבוש טוניקה לבנה קצרה. כעת פניו היו מעוותות משנאה יוקדת, והוא הקרין רשע קר שכמעט ושיתק את בני החבורה.

הרוח הסתערה על ז'נה באופן מאיים. למרבה המזל איש מהם לא שותק לגמרי (ואולי לכך התכוונה הרוח - הם לעולם לא ידעו) - פי הטילה על עצמה לחש הגנה, ויל החל מתופף על התופים, מחזק את לב החבורה, פרנג'ין הטיל על הרוח לחש שסימן את המתווה שלה והפך אותו לקל יותר למעקב ותקיפה. ז'נה הוציא מתיקו מים קדושים, אולם לפני שהספיק להטילם, הרוח נכנסה בו והשתלטה עליו.

ויל, תפס את המים הקדושים שז'נה שמט, ניסה לפגוע בה ונכשל, פי הטילה לחש כלשהו והצליחה לגרום לז'נה/רוח ליפול על הרצפה בעוויתות צחוק. פרנג'ין הטיל עליו רשת וסיבך אותו, בוגלאגו ניסה לתופסו ונכשל. פי זימנה סוס והורתה למל להרים את ז'נה המרושת עליו. היא זימנה סוס נוסף והורתה למל להרים את ויל לסוס עם ז'נה ועלתה בעצמה על הסוס הנוסף. סיבוב נוסף וכולם היו על הסוסים נמלטים מהמקום.

אלא שאז ז'נה/הרוח הפסיק לצחוק ונעלם מתוך הרשת (הקוסמים שבחבורה, שיערו שמדובר בלחש טלפורטציה מסוג כשלהו). קיה נשלחה לאוויר ואיתרה את ז'נה מוטל חלוש במרחק מה משם, כשהוא שוכב, מבולבל וחלוש. הוא טען שהדבר האחרון שהוא זוכר, זה שפתאום הוא נעלם והופיע על האדמה, ואז נעקץ על ידי עכביש ארסי, דבר שגרם לכך שיתעורר מאחיזת הרוח. פרנג'ין האט את הרעל וטיפל בו. ז'נה גם חש מעט ממחשבות הרוח -

לדבריו הוא מעוניין להיכנס למקום שנקרא בית הקברות לפילים - מקום אגדי המכיל אוצרות רבים ויצורים נפלאים, ומוגן על ידי יצור עז השומר עליו. ז'נה הצליח לחוש, כי מסיבה כלשהי הרוח אינה יכולה להיכנס למקום, והיא צריכה את עזרת החבורה. לאחר התייעצות קצרה הם החליטו לא לעשות דבר, אלא רק להאיץ את קצב התקדמותם, בתקווה שיימלטו מהרוח. החבורה החלה בורחת אך כעבור יומיים הרוח הופיעה שוב. גם הפעם המראה שלה גרם לחולשה אצל רוב חברי החבורה, אולם הפעם היא לא תקפה אלא דיברה.

הרוח הציגה עצמה בשם טאקונור. היה ברור שמדובר באציל סטארי שמת מזה זמן רב, ולא לגמרי מודע למוות שלו. הרוח של טאקונור - ניסתה לשכנע את החבורה לעזור לה לחזור לבית הקברות בתמורה לחלוקת שלל (שנהבים, חפצים ומידע). כשביקשו מחווה של רצון טוב, הרוח ענתה כי מישהו הציע פרס עצום על ראשם של פרנג'ין וז'נה. היא גם סיפרה על ניסיון התנקשות קרוב, של חבורת יצורים בשם סרע-טאל, העוקבת אחריהם. לדבריה בתוך מספר ימים סרע-טאל בשם ריש-ריש אמור לבוא ולרגל אחריהם. היא נתנה להם ארכה של 24 שעות לענות לה או שהיא תנסה שוב להשתלט עליהם.

לאחר שהרוח עזבה את החבורה, חבריה התייעצו בינם לבינם מה לעשות. בשלב ראשון החולט להתחמק מהסרע-טאל מהם הזהירה הרוח. לכן הם התפצלו - פי זימנה סוס שדהר לכיוון אחד ובשלב מסוים עפה בחזרה. על שאר החבורה, פרנג'ין הטיל לחש שמאפשר תנועה ללא עקבות. לרוע המזל, אחת מחבורות המעקב של הסרע-טאלים הצליחה לשמור על קשר עין (הם כנראה תצפתו על החבורה בימים האחרונים) - במעופה חזרה, פי ראתה שלושה יצורים, שנראו כמו הכלאה בין אנשים, לטאות ודבר מה נוסף. הם התקדמו במהירות, מידי פעם נעצרים, נעמדים אחד על השני, מאתרים את מיקום החבורה וממשיכים לעקוב.

בצהריים, השלושה הפסיקו לנוע בהיחבא, והחלו מתקרבים לחבורה בגלוי, כשידיהם מושטות ומופנות כלפי מטה. היצורים היו עומדים על שתיים, בגובה 1.60, כחושים, זנב מתפתל באורך כ-3 מטר, גופם מכוסה קשקשים חומים, ראשם נראה כהכלאה בין לטאה לאדם. היו להם עיניים צהובות ענקיות, חורי אוזניים קטנים. הם היו לבושים ברתמות עור ועליהן ציוד רב (חבלים, פאוצ'ים, יתדות, כלי אוכל ועבודה, סכינים). לא נראה שנשאו נשק.

החבורה סימנה להם להתקרב, ואחד מהשלושה החל מדבר אליהם בסטארית רצוצה, בקול צפצפני, שנקטע מידי פעם בשריקות - רררופ ררורופ. הוא הציג עצמו בשם ריש-ריש וניסה להציע להם מסחר (היה ברור שבדרך לא מתוחכמת, הוא בעיקר ניסה למשוך אותם לספר איזה ציוד יש להם), אבל שני הצדדים לא הצליחו להוציא הרבה מהמפגש (פרנג'ין הקפיד להציג אותו ואת ז'נה בשמות אחרים). לאחר שהשיחה הסתיימה, השלושה פנו ללכת. בני החבורה עקבו אחריהם במבטם, וראו שבשלב מסוים הם מתחפרים מתחת לאדמה ביעילות עצומה.

פרנג'ין תחקר עכבר ערבה קטן שסיפר שיש כמה סרע-טאל בסביבה ושהם לא טיפוסים חיוביים (כאילו דא). בערב חזרה הרוח. החבורה הסכימה לעזור לה (התוכנית הייתה להתקדם לעבר בית הקברות וכשיגיעו לשם לפתור את הבעיה - כאשר לי לא היה ברור אם הכוונה איך להיכנס לבית הקברות לפילים, או איך להתגבר על הרוח או גם וגם...). הרוח סיפרה להם בתמורה להבטחתם לעזור, שיש 12 סרע-טאל שמחפשים אותם.

1 Comments:

Blogger figiuana said...

אני אוהבת שיש לי פרח בשער, ביוחד לילח וביוחד טרי
לכן אני עושה סיבוב מידי פעם היום כדי להחליף פרח. כמובן אם לא מצאתי ביום אז טיילתי לי בלילות עד שמצאתי אחד.
והאים שאלו אותי איפה מצתאתי פרח כזה? לא, זה ברור מאליו שאי תמיד מסורקת, בגדי מתוקנים מעצמם כל ערב (וליפעמים גם של האחרים כפי שם שמו לב לבסוף (או גברים, גברים)

3/21/2007 6:07 אחה״צ  

הוסף רשומת תגובה

<< Home