עלילות מסדר הדבש

קורותיה של מערכת משחק תפקידים בעולם דמיוני ושל חבורת גיבורים אמיתיים ושה"מ קצת פחות

שם:
מיקום: Israel

יום שישי, נובמבר 02, 2007

חלק 108: רעידת אדמה

ז'נה חדר למצודה באמצעות אחת המחילות שפאף חפרה, טיפס על המצודה והתגנב לתוך המגורים של סכאג. אחר כך המתין חבוי בזמן שזה סיים לשכב עם כמה מולידות ולתת כמה הוראות לאנשיו.

בינתיים החבורה חשה בתכונה גדולה במצודה - נראה היה שהם מתכוננים ליציאה. לאחר כמה שעות סכאג שכב לישון ונרדם, כשרק שומר אחד נמצא במקום. ז'נה התקרב בחשאי לסכאג ונעץ סכין בליבו. השומר החל מתעורר משרעפיו והביט לעברו המום, ז'נה נעץ את סכינו בראשו של הסרע-כלם השוכב מוודא את מותו. פלאנק צעק לו - "אתה תותח בוס! אתה בליסטרה! לבדך! מה אתה צריך אותם? מה תגיד לי?! הם רק מאיטים אותך..." ואז השתתק כשפתאום נפלה עליו ההבנה שז'נה הגיע אליה שנייה קודם לכן - הם אולי תכננו איך להיכנס, אבל לא איך לצאת, או כמו שהשחקן אמר כששאלתי אותו - "ואיך אתה מתכוון לצאת עכשיו" - "אופס"....

בשלב הזה השומר בחדר התאושש מההלם הראשוני, הסתער על ז'נה והחל קרב עז בין השניים (כשפלנק מצטרף, מציק לשומר ומסיח את דעתו). כעבור שנייה קוואלה חדרה לחדר והצטרפה גם היא לקרב. השומר צרח ולאחר כמה רגעים החלה תכונה מלמטה, ז'נה נע לעבר הדלת והצליח לנעול אותה תוך כדי קרב וכך קנה לעצמו עוד כמה שניות.

בינתיים בחצר, פרנ'גין זימן מספר היפוגריפים, אולם הללו חוסלו במהירות. כעבור כמה שניות החלו להישמע הצעקות של השומר מהאולם העליון, הזקיפים על המגדלים היכו בגונג והחצר התרוקנה מסרעים, בשעה שכולם נהרו למבנה המרכזי, בעקבות צעקות השומר.

פרנג'ין ביקש מפאף שתיצור פתח רחב, דרכו יוכל הוק לטפס לתוך חצר המצודה והיא עשתה כן. הארפאר טיפס בשעה שפרנג'ין זימן היפוגריף נוסף, והלוחם עלה עליו ועף אל גג המבנה המרכזי, מתחמק מחצים שנורו על ידי הזקיפים על המגדלים. פרנג'ין ביקש מפאף להמשיך ולחפור ולחבר את כל המנהרות שחפרה מתחת לחצר המצודה כך שהאדמה תתמוטט וייווצר בור גדול ברגע שמישהו יצא מן המבנה המרכזי וידרוך על האדמה.

באולם למעלה, ז'נה הצליח לחסל את השומר, אולם הדלת כמעט ונפרצה. הוא עשה על עצמו אשליה של כד, בצמוד לאחד הכדים שמלאים כל טוב שמילאו את החדר, והסתתר בחסות האשליה. על הגג, הוק חיסל את השומר והשתטח ממתין. כעבור כמה שניות האולם למעלה התמלא בסרע גורים.
הרגעים הראשונים של הלם ומהומה התחלפו בקריאות תגר, בשעה ששניים מהסגנים של סכאג התייצבו זה מול זה והחלו נלחמים. אחד ניצח ותפס את הפיקוד. במהומה ז'נה שם לב שאחד הסרע-גורים לקח מסכאג את חפציו (לפני כן קוואלה תלשה מעל סכאג את העגיל של פרנג'ין ונתנה אותו להוק על הגג, וכל הזמן תדרכה את פרנג'ין לגבי המתרחש באולם).

הסרע-גור המנצח, בוח', החל מבסס מעמדו (שוכב עם מולידות ותומכים של יריבו). ואח"כ ציווה על כולם לעזוב את החדר. הוא ניגש אל פי והציע לה עסקה - החבורה תסתלק מהאזור והוא ישחרר אותה. היא כתבה פתק, והוא הושלך אל הגג. לאחר כמה דקות שבהם החבורה התמהמה, והוק צעק כמה דברים לא ברורים של ספק איום ספק משא ומתן, בוח' ציווה על אנשיו לעלות לגג והם הקיפו את הארפאר וציוו עליו להיכנע. הוא ציית וכל ציודו נלקח ממנו. לאחר מכן נלקח לאחר כבוד למטה ואז ציוו עליו לצאת מהמצודה , במטרה להעביר את המסר לשאר החבורה.

כמובן שהוא לא ידע על מעללי פאף, וברגע שיצא לחצר היא התמוטטה, מפילה את הצלע הדרומית של החומה איתה ויוצרת מכתש גדול. למזלו הרב, הוק הצליח לחמוק מהנפילה ולטפס שוב למבצר. בוח' היה המום והדבר היחיד שהצליח להגיד (או יותר נכון שאני הצלחתי להגיד) הי - "טוב, תביאו איזה בעל מקצוע שיסדר את זה".

באותו הזמן,למעלה, ז'נה שחרר את פי (קוואלה לקחה מסכאג את המפתח בזמן הקרב), והם לקחו חלק מהציוד שלהם מהתיבה של סכאג. אחת המגילות של פי הפכה למגילת תעופה וז'נה הטיל אותה עליה. הוא פרץ את דלת הגג והיא עפה החוצה, בחסות עננת האבק האימתנית שעלתה מהמכתש שנותר בחצר. ז'נה עצמו טיפס על קיר המבנה ואחר כך על אחת החומות וחמק החוצה. הוק הוכנס לתוך כלוב (ופלאנק לא אמר כלום הפעם, רק נתן מבט רב משמעות בז'נה.....).

למחרת ההכנות במצודה הגיעו לשיאן. עם שחר כוח של 62 סרע-גורים יצא החוצה כשהוא נושא את הוק בכלוב עורבים יחד איתו. החבורה החלה עוקבת אחריהם, מלבד פרנג'ין שהפך לעיט וניסה לאתר את חפציו הקסומים - הוא הטיל לחשי גילוי דרך חרכי המבנה, כשהוא מסתתר בחסות ערפל שהטיל מבעוד מועד. רק לאחר שנכשל למצוא משהו הצטרף לחבורה (בינתיים עוד 10 סרע-גורים נשלחו חזרה למצודה לאחר פרשת הערפל המסתורי).

בלילה ז'נה הפך ליסודן אדמה, פורר את הכלוב לחלודה באמצעות לחש ואז לקח את הוק איתו אל תוך האדמה, והרחק ממחנה הסרע-גורים. אח"כ הוא חזר, הטיל מתוך האדמה כמה לחשים רבי עוצמה ופצע את בוח' והסובבים אותו. ההתקפה הייתה נמשכת, אולם אחד הסרע-גורים גילה את המונג, חבט בו באלתו ופצע אותו קשה והוא התרחק מהמקום.

3 Comments:

Anonymous אנונימי said...

ספויילר קטן
בסיום ההרפתקאה פרנג'ין מתעופף על רוקי לכיוון ארנתרון...
ואני גיל מתעופף לי מחר אל קליבלנד לכמה שנים
מאוד נהניתי לשחק עם כולכם
שאשא, בן קדם ממש סיפקת חוויה נהדרת
ואני מקווה להמשיך לשחק שם...
מקווה שתמצא מהר חבורה חדשה.

ואל תשכחו לשאול את כל מי שעובר- "אולי אתה יודע מה זה?"

3/12/2008 8:46 לפנה״צ  
Blogger Ben Qedem said...

שלום גיל

מזל שנכנסתי (די הזנחתי את הבלוג לאחרונה), אחרת לא הייתי רואה את הודעתך...מקווה שאתה רואה אותה

בכל מקרה שמחתי לשמוח שנהנית. גם אני נהניתי מאוד מחברתך ומהמשחק שלך ואני מקווה שמתישהו בעתיד נשחק שוב.

והכי חשוב שתצליח ותרגיש טוב ותכתוב את הסיפורים שלך ושתמצא חבורה טובה ומנחה טוב

4/10/2008 8:02 אחה״צ  
Blogger Ben Qedem said...

תיקונים להערה -

כמובן שהתכוונתי לומר "אני מקווה שתראה את הודעתי"

ו.."שמחתי לשמוע שנהנית"

וכמובן הכי חשוב שכחתי - אני מבטיח לזכור תמיד לשאול מה זה.....

4/10/2008 8:06 אחה״צ  

הוסף רשומת תגובה

<< Home