עלילות מסדר הדבש

קורותיה של מערכת משחק תפקידים בעולם דמיוני ושל חבורת גיבורים אמיתיים ושה"מ קצת פחות

שם:
מיקום: Israel

יום שבת, אוקטובר 27, 2007

חלק 107: הבריחה הקטנה

הוק נמלט מרודפיו והצליח להגיע לאזור סבוך ולהתחבא ואז להתרחק עוד מהסכנה. כשהגיע למרחק בטוח, הדליק לשנייה לפיד - מספיק זמן כדי לסמן לפי וז'נה המעופפים את מיקומו, ולא מספיק כדי שהסרע-גורים על הקרקע יבחינו בו.

פי וז'נה קרטעו באוויר, בקושי מצליחים לשאת את פרנג'ין. שניות לפני שהצליחו להגיע למקום של הוק, עיט ענק, דומה לזה שגילה בזמנו לז'נה את מיקומו של סכאג, הגיח כאילו משום מקום והחל נוסק לעבר השלושה. בשנייה הראשונה נראה כאילו הוא עט עליהם, אולם רגע לפני הפגיעה הוא חלף על פניהם והתנגש בכל כוחו במשהו בלתי נראה באוויר (שלושה ניחושים מה).

בעוד השלושה נוחתים על הקרקע מתנשמים ומתנשפים, העיט שחג כמה עשרות מטרים מעליהם, המשיך להילחם במקורו וטפריו בדמות הבלתי נראית. לאחר כמה שניות נוספות, הופיעה לצידו דמותו של סכאג, מניף את חרבו הכבירה. באותו הרגע פרנג'ין התעורר באחת מהטראנס. בתנוחה בה שכב יכול היה לראות בברור את הקרב המתנהל מעליהם. עוד שנייה, והעיט נפצע קשה, כעבור רגע המונג הפך עצמו לעיט ונסק אל על בעוד פי וז'נה זחלו אל תוך השיחים והסתתרו שם.

באמצע הדרך, סכאג הכריע את העיט והוא החל צולל במהירות מטה. פרנג'ין אחז בו ולקח אותו למקום מבטחים, אולם שם הוא ראה כי העיט מת לגמרי. בינתיים במקום הקרב, פי ניסתה להרדים את סכאג מתוך המסתור אך נכשלה. הסרע-כלם-גור זעק משהו לא ברור, התרחק מהמקום בתעופה מהירה, ונעלם שוב.

פרנג'ין שב לאזור בתעופה רק כדי לראות את אחד הפטרולים של הסרע-גורים שחיפשו אחרי הוק, סוגר על מל ובוגלאגו. הכלב האמיץ וחסר הפחד ניסה להסתער עליהם, אולם רגע לפני שזינק על היצורים, מל אחז בו בכוח ועילף אותו בתנועה אחת חדה ואז נכנע. השניים נכבלו והובלו אחר כבוד אל המצודה.

על הקרקע במרחק מה משם פי התאוששה במהירות. בעזרת כמה לחשים היא שינתה את צורתה כך שתדמה לזו של סכאג. ובעזרת לחש נוסף עפה אל המצודה. שם, מתחזה בקולה לסרע-כלם-גור הורתה לסרע-גורים לשחרר את צולאסיוס ולתת לה את קיה (שהייתה כלואה בכלוב באחד החדרים). התכסיס פעל את פעולתו - ותוך פחות מדקה צולאסיוס דהר החוצה חופשי כשפי בדמותו של סכאג רכובה עליו נושאת את הכלוב של קיה בידיה.

מרחוק הם ראו את הפטרול ששבה את מל ובוגלאגו מתקרב, באותו רגע סכאג הופיע לצידה של פי, עילף אותה בחבטה אחת אימתנית, אחז בה ונסק איתה לאוויר - טס במהירות אל מצודתו. צולאסיוס המבולבל ניסה לטקס עצה, אולם הפטרולים שהיו בקרבתו (זה שלכד את מל ובוגלאגו ונוספים), סגרו עליו. הוא נכנע, נאזק והושם פעם נוספת באותה מכלאה, כשהפעם מל ובגולאגו מארחים לו חברה. פי כמובן נלקחה אל אותו כלוב עורבים צפוף, וסכאג השקה אותה בשיקוי שצרב את מיתרי קולה וסימם אותה, ובכך מנע ממנה להטיל לחשים כלשהם.

במרחק, הוק ז'נה ופרנג'ין הסתכלו במחזה. קיה שבכל המהומה הצליחה להימלט מכלובה, חברה אליהם ופלאנק אמר לז'נה - "אתה רואה על כל אחד שאנחנו משחררים שניים נכלאים - הם מאיטים אותך בוס, חבל! זו ההזדמנות להיפטר מהם, בוס אתה לבדך......"

בעוד פי, צולאסיוס ומל כלואים במצודה, שאר החבורה טקסה עצה כיצד לחלצם. פרנג'ין שלח את קיה לחפש פילים והתייעץ עם פוף. כשהוא שאל אותה האם היא מסוגלת לחפור מנהרה מתחת למצודה היא ענתה -

"כבר חפרתי חמישים מנהרות מתחת למצודה" ובעוד שאר בני החבורה לוטשים בה עיניים היא המשיכה ואמרה "טוב, ביקשתם שאני אחפור מתחת כדי לגלות מידע, אבל לא אמרתם לי להפסיק, אז לא הפסקתי, וחוץ מזה תמיד טוב שיש הרבה בורות ומנהרות, למקרה שהוא יבוא.....".

פרנג'ין, הוק וז'נה הגיעו אל מתחת למכלאה של חבריהם באמצעות אחת המערות של פאף. ברגע המתאים היא דאגה למוטט את תקרת המנהרה כך שכמה שהשומרים הסרע-גורים יפלו פנימה. ז'נה שחרר את בולגאגו, צולאסיוס ומל בעוד הוק והיפוגריף מזומן נלחמו בשומרים האחרים. תוך שניות בולאגו וצולאסיוס הצטרפו למערכה ולפני ששומרים נוספים הוזעקו למקום, כל החבורה ברחה אל תוך המערה ופאף סתמה אותה מאחוריהם.

החבורה התרחקה מהמקום באמצעות מערכת המנהרות המסועפת של פאף (או כמו שז'נה אמר -"זה מה שקורה שפרנג'ין לא מעסיק אותה שבוע - היא חופרת את כל העולם"), ויצאה אל האוויר המפתוח במקום מרוחק ובטוח.

עכשיו נשאר לחלץ את פי (או כמו שפלאנק אמר "להכניס מישהו במקומה למצודה....). הוק העלה את ההצעה שהוא יזמן את סכאג לדו-קרב, אבל הסמנאי התנגד בכל תוקף, והוא החל מהסס. ז'נה ניסה לשכנע את הוק לעשות זאת בקינטורים, תוך שהוא רומז שהוק פחדן ועליו להוכיח את העצמו (כשפלנק ניסה לשכנע את ז'נה ללכת בעצמו הוא אמר "אבל אני חייב לתת לחיילים שלי כמו הוק, הזדמנות להוכיח את עצמם"). בסופו של דבר הוחלט שז'נה יתגנב וינסה לחסל את סכאג בשנתו.