עלילות מסדר הדבש

קורותיה של מערכת משחק תפקידים בעולם דמיוני ושל חבורת גיבורים אמיתיים ושה"מ קצת פחות

שם:
מיקום: Israel

יום ראשון, דצמבר 10, 2006

חלק 49: כידוע לכל, לדרקונים אין נקודות תורפה

בינתיים, החבורה קיבלה את אזהרתה של הדרואידית (ציפור השיר הגיע לפרנג'ין ומסרה לו את הדברים). פרנג'ין שלח לה מסר משלו, שברגע שתתקרב לאזור, תודיע להם, הם יעשו הכנות לקרב ויתקפו.

אחר כך הוא העביר את המידע לחבריו בשפת הקרב הסודית שלהם (דרך אגב, לא יודע אם ציינתי זאת, אבל כבר בהיותם ילדים הם פיתחו שפה סודית שמשמשת אותם בפעילות. במשך השנים היא מאוד השתכללה שכן הנלפיד כל הזמן הצליח לפענח אותה, וגרם להם לשפר אותה עוד יותר...).

החבורה העמידה פנים שהיא ממשיכה במעשיה כרגיל והצליחה לאתר את הדרקון, שהסתתר במרחק מה ממנה. כשהגיעה ההודעה המיוחלת שהדרואידית קרובה, הם החלו לנסות ולהיערך לקרב בצורה כמה שפחות גלויה - כמה שיקויים נשתו, כמה לחשים הוטלו, בראדור משך על אחד מחצי רובי הקשת שלו את הרעל שמצאו בארגזו של הענק, פרנג'ין עשה הכנות לזימון וכד'. כמובן שלא היו להם יותר מכמה סיבובים לעשות זאת, עד מהרה הדרקון הבחין במהות מעשיהם, עשה הכנות משל עצמו והסתער.

הקרב היה קצר. החבורה התפזרה כמה שיותר מתוך מחשבה לנטרל את האפקטביות של נשיפת הדרקון. הוא נחת בקרבת החבורה, ליד בארדור ונשף עננה של גז חומצי ורעיל שהפילה את בראדור מחוסר הכרה על הקרקע והצליחה לפגוע גם באאורוס.האביר החל תוקף בחציו אך החטיא. גונד הסתער על הדרקן אך החטיא גם כן. בינתיים הדרואידית הפכה לטגריס ענק והסתערה על הדרקון מאחור וגרמה לו נזק רב. ז'נה ירה חץ מהמסתור, פגע ואז החל זוחל לעבר בראדור, מקווה לרפא אותו באמצעות שיקוי. בוגלאגו תקף את הדרקון גם הוא והסב לו נזק (וכשבוגלאגו פוגע, אז הוא מסב נזק). פרנג'ין זימן היפוגריף, שעט על הדרקון ופצע אותו גם כן.

הדרקון התנער מכל תוקפיו, התמקם בצורה שונה ונשף שוב, הפעם פוגע בגונד, הדרואידית, ז'נה בוגלאגו וההיפוגריף (להלן ה"צבא המעופף פרנג'ין"). ז'נה נפל פצוע קשה, כל השאר ספגו את הפגיעה מבלי ליפול. אאורוס וגונד תקפו שוב אך המשיכו להחטיא, הדוראידת שינתה צורה, וקראה את אחת מהמגילות שז'נה נתן לה במאורת הענק הענק. באורח פלא פציעהם של כל בני החבורה ובני בריתם נסגרו, וז'נה ובראדור התעוררו מעלפונם, אך לא הספיקו לעשות הרבה מלבד לחש אחד בודד של בראדור שפגע מעט בדרקון. בוגלאגו תקף ופגע שוב, פרנג'ין זימן היפוגריף נוסף והצבא המעופף שלו המשיך לגרום נזק רב לדרקון.

כעת שוב היה תורו של הדרקון לפעול, הוא זז שוב ונשף שוב, מצליח לפצוע קשות את הדראודית, גונד, ז'נה, בראדור, בוגלאגו, והצבא המעופף של פרנג'ין. אאורוס וגונד שוב תקפו והחטיאו. בראדור זז, הטיל לחש וגרם מעט נזק. ז'נה ירה אך החטיא. הדרואידית קראה מגילה נוספת ושוב כל הפצועים התרפאו. בוגלאגו נשך שוב אך החטיא, פרנג'ין זימן היפוגריף נוסף, והצבא המעופף שלו (כעת שלושה היפוגריפים) הקיף את הדרקון מכל עבר (מצדדיו ומעליו) והמשיך לקרוע את בשר הדרקון במקוריו וטפריו.

הדרקון שמר על קור רוחו, והחל תוקף פיזית את אויביו - הוא נשך במלתעותיו, חבט בזנבו ובכנפיו, קרע בטפריו...תוך שניות ספורות היו בראדור וז'נה מעולפים שוב על הקרקע, גונד הדרואידית ובוגלאגו פצועים קשה, היפוגריף אחד מת (ברגע שמת התפוגג אל תוך האויר), ושני האחרים על סף מוות. גונד ובוגלאגו תקפו והחטיאו. חץ אחד של אאורוס פגע. הדרואידית קראה מגילה נוספת ו...פצעי החבורה ובני בריתם נסגרו שוב באורח פלא. פרנג'ין זימן היפוגריף נוסף וכך שוב עמד צבאו המעופף על שלושה והמשיך לטחון את הדרקון (ולטחון תרתי משמע, כי הם הרי שרט בטפריהם וקרעו את בשרו במקוריהם....).

כעת היה הדרקון פצוע קשה, ולא היה צריך להיות גאון גדול כדי לדעת שהוא שוקל נסיגה - מצבו הטקטי הקשה זאת מאוד - הוא היה מוקף מכל עבר בהיפוגריפים, גמד זועם, כלב זועם לא פחות, כל תנועת בריחה הייתה מאפשרת להם אין סוף התקפות, כשהוא לא יכול להגיב. כמו כן, ההיפוגריפים יכלו לרדוף אחריו גם לאויר (ולפי מיטב ידיעתו, פרנג'ין היה יכול לזמן עוד יצורים); אאורוס יכול היה לירות ולפגוע ממרחק רב, וכך גם בראדור שיכול היה לשלח בו לחשים רבי עוצמה ולפגוע בו קשה מטווח גדול. גם הדרואידית יכולה הייתה להפוך ליצור מעופף ולרדוף אחריו (וכמו שראה בתחילת הקרב, עוצמתה של זו מהרגע שהשתנתה ליצור חי גדול הייתה רבה - מה שהוא לא ידע שהיא כבר איבדה את היכולת לעשות זאת באותו יום.....) וכדי להוסיף לכל הצרות של הדרקון ז'נה, כפי שהוא ידע היטב מהתצפיות שערך על החבורה, היה קשת לא רע גם כן (במיוחד כשהוא צולף מן המסתור)....

מאידך גם מצבה של החבורה היה לא מהמשופרים - המגילות של הדרואידית נגמרו, וכפי שהדרקון הוכיח, הוא יכול היה לעלף, להרוג ולהביא את רוב הסובבים אותו לסף מוות תוך סיבוב אחד בלבד, ואז להרוג את כולם בסיבוב הבא. לפרנג'ין לא נותרו זימונים ואחד ההיפוגרפים שלו עמד להתפוגג, הדרואידית לא הייתה יכולה להפוך לחיה שוב, וכל עוד הדרקון עמד במקום ותקף, בראדור לא הצליח להטיל לחשים כלשהם, ויכולתו של אאורוס לפגוע בו, כשהוא מוקף בצורה זו, נפגעה מאוד....

בסופו של דבר הדרקון החליט לעמוד ולהילחם, האם היה זה מתוך שיקול טקטי קר (נכון או מוטעה), או מתוך גאווה גרדה? או אולי מתוך שניהם? הם כנראה לעולם לא ידעו, אך זה מה שקרה - הוא פצע אנושות את ז'נה ובראדור פעם נוספת, הרג היפוגריף נוסף שהתפוגג לאויר, ופצע קשה את הדרואידית, את גונד, את שאר הצבא המעופף של פרנג'ין ואת בוגלאגו (שנפגע הפעם קשה במיוחד).

היה ברור שהחבורה לא תוכל לעמוד בסיבוב לחימה נוסף, אך גם הדרקון היה פצוע קשה. כעת הגיע תור החבורה להכות, כשכולם מבינים שזה עכשיו או לעולם לא - אאורוס נשם עמוק, התפלל למונתאו כיוון את חצו הראשון ו...החטיא, החץ השני פגע, אך לא הסב נזק רב, גונד הצליח להחטיא פעם נוספת, הדרואידית ריפאה את ז'נה, היפוגריף אחד פגע והתפוגג (משך הקסם נגמר), השני פגע גם הוא, אך הדרקון נשאר בחיים.

הכל נראה אבוד - סיבוב של התקפות הדרקון היה הורג בלי כל ספק את גונד, הדרואידית, ז'נה, ההיפוגריף הנוסף (שגם כך היה מתפוגג בסוף הסיבוב) ובוגלאגו ומותיר רק את פרנג'ין מרוקן מלחשיו ואאורוס בחיים. נראה היה שהמצב לא יכול להיות גרוע יותר שהוא כן נעשה גרוע יותר - לקראת סוף הסיבוב, גופו של הדרקון התרחב, ונראה שהוא מתכונן לנשוף, במצב בו היו ממוקמים כולם, נשיפתו הייתה ממיתה את כל מי שעמד סביבו ועוד מעלפת את פרנג'ין ופוגעת קשה באאורוס (וככל הנראה עם מעט מזל - לדרקון כמובן - מעלפת גם את אאורוס).

עיניו של הדרקון ברקו מתחושת הניצחון הקרב, שקט השתרר בג'ונגל. אך על נצחונו של הדרקון העיבה רק עננה קטנה אחת - בוגלאגו, וכדרכם של עננות, היא התפתחה לסופה של ממש - הכלב האמיץ, זינק על צווארו של הדרקון, כאילו משום מקום, נעץ את שיניו בצווארו ושיסף את גרונו בנשיכה אחת חזקה יותר ממה שהוא דמיין שהוא מסוגל לה.

וכך מת הדרקון.