עלילות מסדר הדבש

קורותיה של מערכת משחק תפקידים בעולם דמיוני ושל חבורת גיבורים אמיתיים ושה"מ קצת פחות

שם:
מיקום: Israel

יום חמישי, ספטמבר 07, 2006

חלק 21. ז'נה מטיל האימה

כאמור, החבורה בחרה להתקיף את הסרעפצדים, לדעתי טעות אסטרטגית גדולה מאוד, מכיוון שהיה ברור שהמכשפות הן הרבה יותר חזקות - הן אלה שהסרעפצדים נכנעו להן וביקשו את עזרתן....אבל שחקני מו"ד ואסטרטגיה אתם יודעים - ולא חיים!! בפעם המליון!! - "בואו נעזוב את הכל ונמצא את התיק שלי" זאת לא אסטרטגיה!

הם נשארו עוד כמה שבועות עם המונגים בכדי ללקק את הפצעים, כשבינתיים לורמין נפטר מהתקף לב ומצבה של ליקאנו רק הידרדר והלך. כאות תודה על השגת הנוגדן, המונגים העניקו להם מגוון מתנות - לפרנג'ין ופלגטון, שריונות מיוחדים, העשויים שרשראות מעץ קסום, שהיו גם קלים מאוד וגם חרישים מאוד, לז'נה גלימה מיוחדת שמסייעת בהסוואה בג'ונגל ומאפשרת נשיאת מטען רב בקלות רבה ולגונד ניתן מגן ענק מעץ מיוחד שלמרות מידותיו הענקיות, היה קל מאוד לנשיאה ולהפעלה.

בתום תקופת המנוחה, הם טסו אל מחנה הסרעפצדים והחלו מתצפתים עליו, במטרה לאסוף מספיק מידע לתכנון המשך צעדיהם. במחנה הסרעפצדים (שכזכור נמצא בגבולו של תא השטח בו גדלה החבורה) לא השתנה הרבה. הם המשיכו לבנות סוללה ענקית שתסגור את האזור שטוהר מרשת קורי העכבישים. לשם כך הם החלו כורתים עצים ענקיים, במיוחד בצד הפנימי של תא השטח. בתצפיות שערכה החבורה, נראה היה שעל העבודות מפקח גמד לא מוכר.

בעוד החבורה דנה ושוקלת את צעדיה, ז'נה החליט לערוך סיור לילי במחנה כדי לאסוף מידע על מיקום מנהיגי הסרעפצדים. עם רדת החשיכה הוא התגנב אל תוך המחנה (שהיה שמור היטב) והגיע עד למרכזו. שם ישנו מנהיג להקת הסרעפצדים - סרע ענק עם ארבע זרועות, ומנהיג להקת הסרעלודים - סרעלוד זקן שהיה ככל הנראה מטיל לחשים מסוג כלשהו.

ז'נה היה כל כך חרישי וחמקמק עד כי הוא הצליח להגיע למרחק נגיעה מהמנהיגים הישנים. יותר מכך, הוא הוציא מכיסיו שניים מבקבוקוני החומר המרדים שנמצא בקן הנמלים, הרטיב בו סמרטוט וקירב לאפם של השניים. הללו שאפו את החומר ושנתם נעשתה כבדה אף יותר. כעת, ממש מתחת לאפם של השומרים (וזה היה באמת "מתחת לאפם" כי הם היו מטרים ספורים ממנו) הוא פשוט דקר כל אחד מהמנהיגים הישנים בראשו והרגם. לאחר שווידא את מותם, הוא התגנב החוצה אל החבורה.

אם השחקנים לא היו בחדר כשזה קרה הם כנראה לא היו מאמינים (לא הייתה הפרדה מוצלחת בין דמויות לשחקנים באותו רגע, קצת באשמתי), אבל הם היו שם....בכל מקרה, היה ברור שבבוקר תהיה במחנה בוקה ומבולקה ואאורוס שלח נשר כדי להזעיק למקום את המונגים, הסאטארים, נאיל ובאן, למקרה שתהיה הזדמנות להתקפה. הם הגיעו לפנות בוקר וההזדמנות אכן באה.

5 Comments:

Anonymous אנונימי said...

מיכאל
אני מסוקרן בנתון טכני דווקא
באיזו דרגה הקבוצה נמצאת בשלב
זה של התקציר?
איציק

9/13/2006 9:09 אחה״צ  
Anonymous אנונימי said...

i think 3 at this point
frangene

9/13/2006 9:24 אחה״צ  
Anonymous אנונימי said...

אז למרות שאני מתעלם מעניין הרולפליי
שמהתקצירים ניתן ללמוד שהוא משובח
אני מתרשם מרשימת הישגכם עד כה!
במיוחד לדרגה כזו.
איציק

9/14/2006 7:02 אחה״צ  
Anonymous אנונימי said...

you dont know how many 20 after 20- eaoros had!!!

depsite his bad tactics- he is just too lucky

9/15/2006 3:03 אחה״צ  
Anonymous אנונימי said...

תראה פלדינים שזורקים 20
למרות טקטיקות גרועות
(מיכאל עם כל הכבוד- המפלצת עומדת 20 פיט ממני זה לא טקטיקה)
זה משהו שאני מכיר קצת יותר מדי טוב.
איציק

9/17/2006 7:50 לפנה״צ  

הוסף רשומת תגובה

<< Home