עלילות מסדר הדבש

קורותיה של מערכת משחק תפקידים בעולם דמיוני ושל חבורת גיבורים אמיתיים ושה"מ קצת פחות

שם:
מיקום: Israel

יום שני, יוני 05, 2006

לגלגת תומאל באם - תקציר הרקע - חלק ראשון

להלן החלק הראשון של הרקע על האזור שניתן לשחקנים עם תחילת המערכה. כל המידע שבתקציר הוא מידע טריוויאלי לדמויות (מה שחוקרים מכנים "ידע עולם" - ידע שאתה יודע מעצם חייך בעולם - כמו לדוגמא שחבל לבזבז זמן על משחקי תפקידים, ששחקני מו"ד הם עם בעייתי, ששה"מים הם עם עוד יותר בעייתי וכד').

כמובן שיש עוד מידע רב על האזור והעולם - חלקו לא היה זמין לדמויות, חלקו היה זמין וניתן לשחקנים על בסיס של נקודות ידע- כלומר השחקנים היו צריכים לומר לי שהדמויות שלהן לומדות את התחומים האלה והמידע הרלבנטי היה נמסר. לצערי כמעט ואף שחקן לא בחר לעשות זאת, כך שמעט מאוד ידע נוסף נצבר עם תחילת המערכה, או במילים אחרות - מה שאתם הולכים לקרוא עכשיו - זה מה שהם ידעו בהתחלה וחלק די גדול ממה שהם יודעים עד היום......או במילים עוד יותר אחרות - זאת הייתה פינת השה"ם המסכן שמשקיע ימים ולילות בבניית העולם, רק כדי שהשחקנים יתעלמו מהכל - אויה אויה מר גורלו של השה"ם....(-;

1. כללי -

האזור בו התחילה המערכה נקרא לגלגת תומאל באם (laglagt tomal bam). משמעות השם היא - "הג'ונגלים של לגלג" וליתר דיוק - "ירוק העד של לגלג" (בסאטארית, השפה העיקרית של האזור, אין מילה לג'ונגל והתופעה מכונה "ירוק עד"). מקור ומשמעות השם לא ידועים לשחקנים בתחילת המערכה. מן הסתם לגלג הוא ישות כלשהי בעלת משמעות לאזור. בכל מקרה כל היצורים התבוניים המוכרים לשחקנים מכנים כך את האזור.

זהו אזור של ג'ונגל כמו טרופי (בכמה הבדלים שיתבררו להלן). העצים עצומים ומגיעים לגובה של מאות מטרים ורוחב של עשרות רבות. הצמחייה כה צפופה עד כי נראה שהיער מכוסה בחופה ענקית של עצים בגובה של 300-400 מטר (נכון שלוש מאות עד ארבע מאות...). האקלים חם ולח ויש כמות עצומה של משקעים שלא מפסיקה לרדת, אם כי כמעט ולא מרגישים בגשם המטפטף מכיוון שהוא נקלט על ידי העצים וזורם לאורכם. כמו כן חשוך רוב שעות היום ולא רואים את השמיים!!! (כדי לראות צריך לטפס יותר מ-300 מטר....).