עלילות מסדר הדבש

קורותיה של מערכת משחק תפקידים בעולם דמיוני ושל חבורת גיבורים אמיתיים ושה"מ קצת פחות

שם:
מיקום: Israel

יום שני, אפריל 09, 2007

חלק 97: תכנית שאינה יכולה להיכשל

ביום ובשעה היעודה, נערכה החבורה באזור הסבוך, הסוותה עצמה וחיכתה להתקרבות של אחת מקבוצות הסרען. מקרוב ניתן היה לראות שהם נעים במבנה קרבי רבוע. אולם שלא לפי התכנית, הם נעצרו במרחק כמה מאות מטרים ושלחו שני סיירים קדימה. הללו התקדמו בזהירות, עוקבים אחרי הסימנים שהשאירה החבורה במכוון, עד שהגיעו לשטח ההריגה (השטח אליו חיכתה החבורה שהסרען יגיעו בכדי לתקוף). הם גילו שם מספר מלכודות מאולתרות שפרנג'ין הניח מבעוד מועד ונסוגו לאחר.

לאחר כמה דקות של מה שנראה כהתייעצות, הם שבו למקום והחלו מנטרלים את המלכודות. הוק החל יורה עליהם חצים והורה לאנשיו לעשות כן והם הרגו סייר אחד. בינתיים פי הרדימה את הסייר השני (הוא חוסל מאוחר יותר). הגוף המרכזי של הסרען, ששמר על קשר עין עם הסיירים, החל לנוע לעברם והוק ואנשיו פתחו עליהם באש. הם הפסיקו לנוע והתרחקו מהמקום, שומרים שוב על מרחק קבוע מהחבורה.

לאחר מספר ימים של חוסר תזוזה, החבורה המשיכה לנוע וחיפשה מקום חדש להקמת מארב. לאחר שנמצא מקום מתאים, הם שוב חיכו להתקרבות הסרען ואז החביאו עצמם, כשהפעם פי עומדת בקרבת הלוחמים (הוק ואנשיו, מל, בוגלאגו והאסמנאי), ורק פרנג'ין במרחק מה עם הפילים.

הפעם החבורה המתינה בשקט עד להגעתם של הסרען לנקודה הרצויה ואז תקפו - הוק ואנשיו ירו חצים, פי הטילה ענן סירחון למרכז המבנה והצליחה לשתק תשעה מהתוקפים. השאר הסתערו לעבר הלוחמים (מל, האסמנאי, הוק ואנשיו) שעמדו כאמור בשורה (כשהסרען המשותקים על ידי ענן הסירחון, יוצאים ממנו כעבור כמה שניות ומתאוששים מן הקסם).

תוך שניות, הסרען התוקפים הצליחו להבקיע את המבנה של הלוחמים (או יותר נכון השורה) ולאגפם מכל הכיוונים והחלו חילופי מהלומות קשים. במהלך הלחימה טיל, אחד הסיירים הסטארים של הוק נפל פצוע, והוק נפצע קשה. הסמנאי נפצע גם הוא אך הוא, בוגלאגו, הוק וז'נה שפעל מן המסתור ומל הצליחו לקטול כשישה יצורים. בינתיים, פי שנעלמה מעיניהם (או יותר נכון מעיני המנחה) הצליחה לשתק עוד 4 ולהרדים שניים נוספים.

בשלב זה, ה-9 שנותרו מאחור, התאוששו מספיק, הסתערו גם הם ופגעו עוד בחבורה. הלוחמים השיבו מלחמה ועוד סרען נקטלו. כעת נותר פחות ממחצית מהכוח התוקף בחיים או במצב פעיל. הם נסוגו מעט בניסיון ליצור ריבועי הגנה, כשנראה היה שהם מתכוננים להתמקד בהגנה עד שתגיע הקבוצה השנייה של סרען כתגבורת. באותו רגע הפילים הסתערו בפקודתו של פרנג'ין. הם דרסו כמה מהם למוות ושברו את המבנה. לאחר כמה שניות הפילים והלוחמים השלימו את המלאכה, וכל הסרען חוסלו.

בשוך הקרב, פרנג'ין והסמנאי נגשו אל הלוחמים לבדוק את מצבם ולרפא. לאחר שבדקו את כולם גילו שמל התמוטט על הרצפה. הוא איבד את הכרתו ושקע בתרדמת שהופרעה מידי פעם בהתקפים אפילפטיים. נראה היה ששריריו מתכווצים אט אט חזרה למצב בו היה כשנמצא על ידי החבורה. ידם של פרנג'ין ובאסמנאי קצרה מלהושיע, והם השכיבו אותו בתנוחה הנוחה ביותר האפשרית ונפנו להמשיך לטפל בפצועים ולהתכונן לבאות.

החבורה יצרה בריקאדות מהגופות של הסרען, והתכוננה להגעתה של קבוצת הסרען השנייה. כשהפעם הם לא מסתתרים (לאחר שהפילים והסרען רמסו את העשב לא היה איפה לעשות כן....). אולם ברגע שהסרען התקרבו למקום הם עצרו במרחק מה ושניים מהם החלו נעים לעבר החבורה בתנועה איטית, כשנשקיהם מופנים כלפי מטה. אלה היו אותם שניים שהציעו לחבורה את ההסכם בפעם הקודמת, רק שהפעם הם נראו קצת פחות יהירים....