עלילות מסדר הדבש

קורותיה של מערכת משחק תפקידים בעולם דמיוני ושל חבורת גיבורים אמיתיים ושה"מ קצת פחות

שם:
מיקום: Israel

יום שבת, מאי 17, 2008

חלק 110: תעמיד פני מת

החבורה תקפה בעת שרוב הסרע-גורים ישנים, כאשר יש רק שלושה שומרים ערים על מגדלי החומות (מלווים בשלושה צופים אנושיים - אחד על כל מגדל) וסרע-גור אחד על המבנה המרכזי. בניגוד לשני המפגשים שקדמו להתקפה, הכל נעשה במהירות,החלטיות ואלגנטיות רבה -

לפני תחילת המתקפה, ז'נה התגנב למצודה והתמקם על גג המבנה המרכזי, מוכן לנטרל את השומר הניצב שם. פי התחפשה בלחשיה לסרעגור והובילה את מל "קשור" למרחק של כמה עשרות מטרים מהמצודה. ואז העמידה פני מתעלפת (היא רצתה שהם יצאו אליה - מה שהסתבר כלא הכרחי) ובכך גם נתנה או לאחרים לתקוף.

מיד לאחר נפילתה של פי, האס התקרב לאחד המגדלים מגובה רב, בעזרת לחש הליכה על אוויר שפרנג'ין הטיל עליו מבעוד מועד; פרנג'ין הפך לעיט, זימן 5 היפוגריפים, ולאחר שהוק עלה על אחד מהם התקרב עימם בתעופה אל המצודה; ז'נה תקף את השומר על המבנה המרכזי ופצע אותו קשה.

ההפתעה הייתה מוחלטת - לפני שהשומרים הספיקו להגיב, פי, משתמשת באחת מעשרות המגילות שכתבה, הרדימה את אחד הסרעו-גורים והוא נפל מהמגדל ומת. שני היפוגרפים והוק (רכוב על אחד מהם), תקפו מגדל שני והרגו את הסרע-גור והצופה האנושי עליו. שלושת ההיפוגרפים האחרים, הצטרפו לז'נה וחיסלו את השומר על המבנה המרכזי. ולבסוף, האס הסתער על יושבי המגדל הנותר, דחק את שניהם והם נפלו אל מותם. כעת נותר רק צופה אנושי יחיד על המגדל בו עמד הסרע-גור שהורדם על ידי פי. הוא הרים מטה מהרצפה ונע לעבר הגונג להשמיע אזעקה, אולם פרנג'ין, עדיין מעופף בצורת עיט, הטיל עליו כדור אש והרגו לפני שהספיק להכות בו.

החבורה לא התמהמה והחליטה להסתער על הסרע-גורים בתוך המבנה - חמשת ההיפוגריפים, הוק רכוב על אחד מהם, פרנג'ין בצורת העיט והאס שעדיין עופף תחת השפעת הלחש של המונג, הסתערו אל תוך קומת הקרקע והחלו תוקפים את יושביו. ז'נה התגנב מהגג והצטרף אליהם עד מהרה ו......- אני לא ארחיב -זמן קצר אחר כך, כל שאר הסרע-גורים חוסלו מבלי שהספיקו לתקוף כמעט, או לפצוע את בני החבורה.

פרנג'ין הפך ליסודן אדמה ויחד עם ז'נה החל "חורש" את המצודה כשהם הופכים אבן אל אבן (מילולית...). לאחר יום שלם הם השתכנעו שהחפצים שלהם לא שם (הם כן מצאו את השריון של הוק וחלק מהציוד שלו). לאחר תחקור של העבדים הסתבר שסרע-גור לא מזוהה יצא צפונה כמה שעות לאחר שהכוח הסרע-גורי המרכזי יצא בעקבות אנשי הסוס, כשעל גבו צרור עם מספר חפצים. החבורה החליטה לנוע צפונה (מה שלא עשה החשש לאנשי הסוס, עשה הרצון לקבל חזרה את החפצים הקסומים).

בלילה ז'נה החליט לנסות להוציא כמה נחשים מהתיק שמצא במצודה. שלושה יצאו ותקפו אבל החטיאו, למרבה המזל פי הרדימה את כולם והם הוחזרו לתיק.

לאחר כמה ימי הליכה ותחקור מתמיד של חיות הסביבה, הם איתרו שוב את עקבות הכוח הגדול של הסרע-גורים (זה שיצא ללכוד את אנשי הסוס) ואת עקבות הסרע-גור הבודד. ושוב, לפי מיטב המסורת של משחק עומק אמין ורציני, הוחלט לנוע אחריו ולא אחרי הקבוצה המרכזית (להגנתו של האסמנאי אני אומר, שהשחקן שלו לא היה במפגש הזה כך שאי אפשר להאשים אותו במשחק לא אמין ופרנג'ין - גם במקרה הזה אני פוטר אותך מסיבות ברורות, אז אין צורך בהערה).

כעבור כחצי יום הם השיגו אותו. פרנג'ין הפך לעיט והתקרב אליו. הוא ניסה לעשות תנועות של "דיבור" אבל היצור לא הבין דבר. המונג הטיל מכת ברד שנראה כי פצעה את היצור קשה. בתגובה, הוא שינה צורה, הפך לטרול (כשהוא מרפא את פצעיו בתהליך) ונכנס למצב מגננה. פרנג'ין זימן חמישה היפוגריפים והורה להם לתקוף. היצור צימח כנפיים, התרומם, והסתער לעבר פרנג'ין. לפני שהתקרב אל המונג המעופף, ההיפוגריפים סגרו עליו והרגוהו.

כשנפל והתרסק, גופו השתנה שוב, למין יצור דמוי אדם, עם תווים אמורפים וחלקים. פרנג'ין וידא הריגה ושרף את הגופה. בצרור נמצאו חפציו הקסומים ושרידי ביצת סרע-גורים כחולה וזוהרת.

החבורה המשיכה לנוע צפונה. במהלך מסעה מספר סרע-טאל תקפו אותה מהמארב וכמעט הביאו למותה - הם היסוו את עצמם כה טוב, עד כי אף אחד (טוב, כמעט אף אחד כמו שתבינו מיד) לא הצליח לראותם. כשהם מוסווים, ומוגנים, רוב גופם מחופר בקרקע, הסרען נעו במהירות ממקום למקום, צלפו והתחבאו שוב וחוזר חלילה (היחידה שיכולה הייתה לראותם מידי פעם היא קיה, אבל היא ופרנג'ין נפגעו ועולפו בסיבובים הראשונים....).

עד מהרה מרבית החבורה שכבה מדממת, ומי שלא התעלף העמיד פני מת (פי, האס ובוגלאגו).....למרבה המזל, לאחר מאמץ ממושך, ז'נה הצליח לאתר כמה מהם ואימץ את שיטת פעולתם (הסתתרות - ירי - הסתתרות). הוא חיסל כמה מהסרען בצליפות מדויקות וקטלניות, כשפלאנק כל הזמן מעודד אותו וחוזר בפעם האלף - "תותח! אתה בוס! תותח! הם מאיטים אותך! חבל בוס - הנה ההזדמנות שלך, פשוט תברח מפה - חבל! הם מאיטים אותך.....".

לאחר כמה דקות, בהן הבינו הסרען כי ז'נה טוב יותר מהם בשיטת פעולה זו, ולאחר שהשתכנעו כי השאר חוסלו, הם יצאו ממחבואם וניסו לתקוף אותו בחרבות. באותו הרגע, בוגלאגו והאסמנאי, שהעמידו פני מתים, קמו, הסתערו והניסו אותם. לאחר שכולם רופאו והתאוששו כמעה הסתבר שהפצועים (פרנג'ין, האסמנאי, פי, הוק ומל) היו מאוד קרובים למוות. באורח פלא בוגלאגו לא נפצע כלל אבל לשאלתי לגבי מצב הפגיעות בו פרנג'ין ענה - "הוא דווקא מאוד פגוע! - נפשית כמובן....."

כשהאסמנאי החמיא לז'נה על יכולת ההסתתרות שלו, פלאנק אמר בקול מעוצבן - "אין בעיה, אם אתה מתעקש אני יכול להעלים אותך בקלות! תן לי שנייה ואפ'חד לא רואה אותך! אפח'ד!....." ואז - "הם מאיטים אותך בוס! תאמין לי - פילים ורודים מסתתרים יותר טוב.......בחייאת בוס, רק תגיד מילה........"

החבורה התאוששה ליקקה את הפצעים והמשיכה צפונה בעקבות הסרע-גורים ואנשי הסוס.




2 Comments:

Anonymous אנונימי said...

אתה לא יודע איזה כיף לראות אותך ממשיך לכתוב, זו ההרפתקה הכי טובה שיצא לי לקרוא ^_^.

6/10/2008 9:46 אחה״צ  
Blogger Ben Qedem said...

תודה על המחמאה (ומצטער שאני עונה קצת באיחור - כפי שניתן לראות ממהפרשים בין ההודעות האחרונות, אני מבקר/מפרסם בבלוג בתדירות די נמוכה לאחרונה, אבל שוב תודה בכל מקרה....)

6/22/2008 12:24 אחה״צ  

הוסף רשומת תגובה

<< Home