עלילות מסדר הדבש

קורותיה של מערכת משחק תפקידים בעולם דמיוני ושל חבורת גיבורים אמיתיים ושה"מ קצת פחות

שם:
מיקום: Israel

יום שני, יולי 03, 2006

השהייה אצל אוטארפור חלק א' - אוטרפור

להלן החלק הראשון של תיאור הדברים שקראו בזמן השהייה של אאורוס אצל אוטארפור. בזמנו אני כתבתי לשחקן דיווח מלא על כך ומטעמי קוצר זמן (בכל זאת יש לי אישה, ילד ושישה שחקני מו"ד לטפל בהם) - אני מביא את הדיווח כמו שהוא - כתוב גוף שני (שהרי בדיווח אני פניתי כמובן לשלומי, שמשחק את אאורוס...) -

במשך ששת החודשים בהם אתה שוהה אצל אוטארפור אתה לומד להכיר אותו, את הסאטארים ואת תייזאנדים היטב.

אוטארפור

ככל שאתה לומד להכירו יותר הוא הופך יותר חידה בעיניך. על פניו הוא איש ישר, הגון מכובד, נדיב ואצילי (לא רק בייחוס ובחינוך שלו אלא ממש באופיו). הוא ממש לא נראה כמו מישהו שמסוגל למעשים שהשירים מספרים עליהם. לעיתים אתה כל כך מתרשם ממנו עד שיש לך ספק אם השירים אמיתיים, אלא שאז אתה חש בנוכחות האל-מתים שלו. ברור לך שאם הוא מסוגל להקמת האל-מתים, משהו רע ואפל קרה לאיש, והוא מסוגל למעשים רעים ואפלים עוד יותר....בכל מקרה חצי השנה שאתם שוהים בביתו מאוד עוזרת לבריאותו הנפשית והתפרצויות הטירוף שלו כמעט נעלמות.

הוא אינו מחבב במיוחד את הסאטארים (או "פראי המדבר" כמו שהוא מכנה אותם לא בפניהם). אם כי נראה שהדבר נובע יותר מרגש התנשאות בסיסי שחשים כל אנשי עמק הוואקפיר לשוכני המדבר, ולא מחוסר חיבה אמיתי. למרות רגש ההתנשאות הטבוע בו, נימוסיו הטובים, נדיבותו וטוב ליבו גורמים לכך שהוא לא מראה שמץ מכך בהתנהגותו אליהם (אתה חש בכך מידי פעם רק בהערות סתמיות שהוא משמיע באוזניך בלבד). חוץ מזה הם לא מרבים לשהות במחיצתו (גם הם לא מתים על תושבי עמק הוואקפיר....) אז אין כמעט חיכוך.

בסוף 6 החודשים, הוא מתעב את תייזאנדים (אם כי שוב - הוא לעולם לא מראה לה את זה ותמיד נוהג בה בנימוס ובכבוד - גם כאן, לא מתוך צביעות, אלא מתוך אופיו וחינוכו הטובים). הוא אומר לך שוב ושוב שלדעתו היא אדם חסר ערכים, מוסר ומצפון. לדבריו היא תוצר אופייני של כמה משכונות העוני ומאורות הפשע היותר קשים בעריי עמק הוואקפיר. יותר מכך, הוא מסיק מצפייה ממושכת בה שהיא כנראה פושעת מוכשרת במיוחד ומכאן שהיא רוצחת, נוכלת ושקרנית מעולה (אם כי אין לו ממש הוכחות). נראה לך שבניגוד לסאטארים, הדעה שלו עליה היא הרבה יותר מהתנשאות של אציל מכובד לבת אשפתות. הוא באמת אינו בוטח בה.

ספציפית לגבי הדברים שהיא אמרה - הוא חושב שהסיפור שלה (על היותה קצינת מליציה) לא סביר לחלוטין משתי סיבות - בעמק הוואקפיר תפקידים ממן זה לא ניתנים לנשים; קצין אמיתי בשליחות חשאית לעולם אבל לעולם לא היה מספר באמת מי הוא ומה הוא (ודאי לא לזרים בארץ מרוחקת).

מידע על המלחמה - אוטארפור מודאג מאוד ממה שאתה מספר. לאחר הטלת מספר לחשים, הוא יכול לתת לך קצת מידע על האויב - מדובר בלהקה של סרע-פצד (יצורים בגודל של בני אדם, עם תוים של יצורים אמפביים ספק קרפדים ספק דגים). בלהקה יש כ-300 לוחמים. הם משעבדים כ-300 סרע-לודים וכמה עשרות יצורים אחרים שלא הצליח לזהות. בראש הלהקה עומדים 3 יצורים רבי כוח ובעלי כוחות קסם (הוא לא יכול לספר יותר כי יש עליהם הגנות קסומות והוא חושש שיגלו את ניסיונות הריגול שלו). הלהקה חיה בתוך אזור ביצות ענק הנמצא מרחק כמה שבועות הליכה מערבה מביתכם.