עלילות מסדר הדבש

קורותיה של מערכת משחק תפקידים בעולם דמיוני ושל חבורת גיבורים אמיתיים ושה"מ קצת פחות

שם:
מיקום: Israel

יום ראשון, אפריל 15, 2007

חלק 99: אחיות ותכניות

פרנג'ין שחרר את הפילים והחבורה המשיכה בדרכה, כאשר לפתע קיה הזהירה מפני שלושה יצורים דמויי אדם שהתקרבו במהירות לאזור. השלושה ענו לתיאורים של ה"אחיות" - שלישיית התפלצות הנקביות שהיו אימת האזור. החבורה כבר קיבלה תיאור שלהן מהסרען, וזה די תאם את מה שקיה ראתה והם יראו מיד -

אחת מהן הייתה בגודל של אישה נמוכה, עם עור ירקרק כמוש, שער אפור דליל המכסה את פניה, לבושה שריון שרשראות חלוד. ולא. ציפורניה היו ארוכות ומעוקלות. לדברי הסרען היה לה "מבט מוות" - כל מי שהביטה בו בעיניה המרושעות מת מיד.

השנייה נראתה כמו טרול - מתנשאת לגובה שניים וחצי מטר, שרירית, עור שנראה כמו גומי ירוק-חום, אף מחודד ענקי, עניים ועצמות לחיים בולטות. היא הייתה לבושה שריון שהיה עשוי מחלקי מתכת שונים ונשאה אלה כבדה.

השלישית הייתה ענקית. גובהה היה כ-6 מטר והיא הייתה רחבה ושרירית מאוד. פיסות העור שנחשפו מבעד למלבושיה היו אדומים כדם. היא לבשה שריון שהיה מורכב מחלקי שריון, מגינים, קסדות, נשקי וכלי מתכת, שחוברו אחד לשני ויצרו מעין שריון טלאים מוזר מגרוטאות. על ראשה חבשה סיר מתכת ענק, ששימש כקסדה מאולתרת. היא הניפה אלה ענקית שנעוצים בה מסמרי מתכת חלודים. לדברי הסרען, הייתה מסוגלת לעמוד בחום לוהט ואפילו אש.

נראה היה שהטרולית מובילה את השלושה, כשהיא נעצרת מידי פעם, מרחרחת ואז ממשיכה להתקדם לכיוון החבורה. לאחר התלבטות קצרה, הוחלט שלא לנסות להימלט אלא להכין מארב.

הפעם כולם צייתו לתכנית באופן מושלם - החבורה הסתתרה בסבך וחיכתה לרגע המתאים. כאשר השלושה הגיעו לאזור המוסכם מראש, ז'נה והוק ירו חצים על הקטנה מן המסתור והרגו אותה, פי הרדימה בלחש את הטרולית, ואז צולאסיוס, בוגלאגו, היפוגריפים מזומנים ויסודן המים שנשא המונג (זה שנתן לו פלגטון), הקיפו את הענקית ופגעו בה קשה. הענקית השיבה מלחמה, והצליחה לפגוע ולהרוג כמה מהיצורים המזומנים של פרנג'ין ולפצוע קשה את צולאסיוס.

צולאסיוס והיצורים המשיכו להכות, והצטרפו אליהם כמה יצורים מזומנים נוספים. פי הטילה על ראשה ענן סירחון שלא פגע בה, אך שיבש את הראות שלה ופגע בדיוק של מכותיה. בינתיים הוק ירה חץ נוסף, שלף את חרבותיו והחל מתקדם לעברה, בעוד ז'נה מחסל את הטרולית הישנה מאחור. הענקית הפצועה המשיכה להכות, הרגה עוד כמה יצורים מזומנים ועילפה את צולאסיוס. למרבה המזל ברגע זה הגיע הוק ופגע בה קשה בחרבותיו, מסית את תשומת ליבה ומאפשר לז'נה לנסות להתגנב ולרפא מעט את צולאסיוס. הענקית הצליחה להחזיק מעמד ולפצוע את הלוחם חזרה, אולם זה המשיך להניף את חרבותיו בדיוק מושלם והרג אותה.

החבורה שרפה את גופות האחיות, וחנתה במקום בכדי לפוש ולהחלים. בינתיים, מצבו של מל ("אסוס" בפיה של פי), המשיך להידרדר, עד שהגיע למצב בו נמצא על ידי החבורה (כשכל שריריו הצטמקו, ועורו הידלדל מעל עצמותיו). פרנג'ין וצולאסיוס ניסו לעזור אך ללא הועיל. לאחר כמה ימים, נראה היה שמצבו התייצב, ואז כמו בפעם הראשונה, התחיל להגיב לטיפול המסור של מרפאי החבורה ולתזונה הקסומה שהמונג נתן לו, ומצבו השתפר בהדרגה (שוב במהירות רבה יחסית למצבו). אם כי לפי ניסיון העבר, נראה היה שיעברו שבועות בטרם יוכל לקום על רגליו לפרקי זמן קצרים ועוד זמן מה בטרם יוכל לנוע עצמאית ולהילחם.

ולפני שאני מסיים, נספח אחרון קטן למפגש - הוק ענד על ידו צמיד זהב כאות לניצחונות האחרונים. ז'נה ופלאנק החלו מדברים ביניהם שהצמידים הללו גורמים להפיכתם של לוחמים קשוחים לכוסיות - כנראה משהו במתכת שחודר למחזור הדם (לראייה הם הביאו את אאורוס - שמאז שהחל עונד את הצמידים הידרדר - התחיל לירות חצים במקום לתקוף בחרב, לשכב עם מרגלות של האויב, לעוף על סוסים בשמיים......בקיצור, כמו שנהג גרזנו של גונדולן לומר - "כוסית").