עלילות מסדר הדבש

קורותיה של מערכת משחק תפקידים בעולם דמיוני ושל חבורת גיבורים אמיתיים ושה"מ קצת פחות

שם:
מיקום: Israel

יום שני, יולי 31, 2006

חלק 16: להקת הסרעפצדים

אני לא יודע מה איתכם, אבל אצלי עלתה השאלה - "למה הם לא ממשיכים לבקש מאאורין עוד מידע על הסרעפצדים, אז בסדר בהתחלה היא פחדה לדבר אבל, למה הם לא ממשיכים לנסות....". אז כנראה שלאל המו"ד פטרונים, כי אני לא יודע. בשלב מסוים זה כל כך עצבן אותי עד ששלחתי לשחקן של בראדור, מיוזמתי חלק ממה שהיא ידעה עליהם, אבל הוא פשוט לא אמר כלום לחבורה - נכון ששחקני מו"ד הם לא אסטרטגים דגולים (ולא חיים "המטרה של הקבוצה היא למצוא את התיק שלי אז בוא נעשה רק את זה" - זו לא אסטרטגיה....), אבל זה באמת היה מוגזם.....

בכל מקרה מכיוון שכבר עברו חודשיים מאז האירוע, והמערכה נמצאת היום בשלב שזה כבר לא רלבנטי, החלטתי לחשוף את המידע. אז הנה מה ששלחתי לשחקן שמשחק את בראדור (כאמור זה נכתב בגוף שני כי זה הופנה אליו) -

"לאחר כמה שבועות איתך ובמיוחד לאחר חיסול הסרעפצד הזקן ויצור האדום, אאורין נפתחת קצת יותר ומוכנה לענות על שאלות לגבי הסרעפצדים (אני מזכיר לך שבתחילה, בכל פעם שניסית לדבר איתה על זה היא הייתה משתתקת מפחד ולא מסוגלת לענות וכל הזמן רומזת לך שמקשיבים לכם). היא עדיין מדברת מאוד לקונית ובשקט (בכלל ובמיוחד על הנושא הזה) ורק איתך כמובן ואתה צריך לזכור שהיא הייתה בסה"כ שפחה שם, ולכן ודאי לא יודעת הרבה, אבל אם זה לא יועיל זה בטוח לא יזיק -

1. בני האדם שם - כמו שהיא אמרה לך, היא ורוב בני האדם שם גדול כעבדים מאז שהם זוכרים את עצמם. סה"כ יש 36 בני אדם בגילאים 12-45. הם מבצעים עבודות משק בית ובונים כלי עבודה וכלי נשק מאבן, עץ ומעט מתכת שהסרעפצדים משיגים ממקורות לא ידועים. אין להם שמות והם לא רשאים לדבר או לעשות שום פעולה מעבר לעבודתם. הם עוברים השפלות ועינויים תכופים על ידי הסרעפצדים.

2. להקת הסרעפצדים - בלהקה יש 300 לוחמים ו-100 לא לוחמים. היא הונהגה על ידי גופטאצ (הסרעפצד הזקן), שהיה גם סוג של כוהן/מכשף של ישות לא ברורה חסרת שם, וסגנו, פאטיצרופ, סרפצעד לוחם ענק (גובה של מעל 3 מטר) עם 4 ידיים, שככל הידוע לה, עדיין נמצא במחנה שלהם. עד שהג'ונגל נסוג (ראה מיד), הם התקיימו מדיג וציד. בשנים האחרונות הם ניזונים בעיקר מציד שמביאים הסרעלודים מהג'ונגל, וממזון שיצר גופטאצ.

3. להקת הסרעלודים - כ-300 לוחמים ו-100 לא לוחמים. מונהגת על ידי הסרעלוד סוכ-טאיון, כוהן/מכשף של אקורמרון. בעבר היה לו סגן בשם פוי-לא-סון, אבל הוא נהרג לפני כשנתיים (השמועה אמרה שחבורת גיבורים אמיצים הרגה אותו לאחר שניסה לשעבד את הפיקיסים). כיום סגנו הוא לוחם בשם קי-נא-רון. הם ניזונים משיירי המזון שהסרעפצדים משאירים להם.

4. הכחול והאדום - לפי קרעי שיחות בין הסרעפצדים היא הבינה שלפני כ-20 שנה גופטאצ זימן אותם בטקס. מאז הם אלה שלמעשה שולטים בלהקה (האדום היה הבריון, שהשתמש בכוחו הפיזי, הכחול הוא מטיל לחשים, אם כי גם הוא חזק מאוד). הם נהגו להיעלם לתקופות ארוכות, לחזור לכמה שעות עם עבדים אנושיים וחומרים ואז לצאת שוב.

5. המחנה - בנוי על אי בביצה. יש בו כמה מאות מחילות קטנטנות בהם גרים הסרעפצדים והסרעלודים. יש שתי מחילות ענקיות. באחת גר גופטאצ. בשנייה גר סוכ-טאיון והיא משמשת כמקדש לאקורמרון.

6. היסטוריה אחרונה - כשהיא הגיעה ללהקה (לפני כ-12 שנה, כפעוטה), המחנה היה על אי בביצה טבעית, באמצע הג'ונגל. לפני כ-3 שנים, הביצה הלא טבעית הקיפה את האזור ו"אכלה" את הג'ונגל. מאז היא ממשיכה להתפשט מזרחה (האי של הסרעפצדים כל הזמן קטן). לפני כ-6 שנים הלהקה של הסרעלודים, הגיעה לאי וביקשה חסות מהסרעפצדים. מאז הם חיים לצדם ומשרתים אותם. בשלוש השנים האחרונות נראה כי הם אוספים נשק וציוד למלחמה."