עלילות מסדר הדבש

קורותיה של מערכת משחק תפקידים בעולם דמיוני ושל חבורת גיבורים אמיתיים ושה"מ קצת פחות

שם:
מיקום: Israel

יום שני, יוני 19, 2006

חלק 5: נכנסת - תאייזנדים

יותר משנה חלפה מאז יצאה החבורה להרפתקה הראשונה (איך שהזמן רץ כשנהנים). שוב היה צריך להביא יברינד. לאחר ביקור קצר אצל הפיקסים חיפשו בני החבורה את העץ הכי גבוה, ולמרבה הפלא הוא הופיע במרחק של כמה דקות מהם. לידו כמובן היה אותו יצור קטנטן ומוזר ששאל "הבאתם?!?! הבאתם?!?!", ושוב החבורה ניסתה להוציא ממנו מידע, ללא הואיל עד שנשבה ונתנה לו את היברינד. ממש כמו בפעם הראשונה, היצור צלל אל הכד והשתכר עד עילפון חושים.

רגע לפני שהעץ והיצור נעלמו, החבורה החליטה לפנות אל העץ הענק (שלפי כל הסימנים היה עץ-חי). הם שאלו אותו מי היצור הקטנטן והוא לא ידע להשיב. כששאלו אותו אם ראה את הנלפיד הוא אמר להם שהוא ראה אותו לפני מספר שבועות (שבמונחים של עץ-חי זה מספר שנים). לשאלתם מה הוא עשה אז, ענה העץ כי הוא הביא יברינד ולקח משהו ממצבור הציוד. "מצבור הציוד?!?!" שאלו כל בני החבורה בבת אחת....טוב אני אקצר את מה שקרה הלאה (בכל זאת הבטחתי לאחי הנודניק) - הסתבר לחבורה שבתוך העץ הענק (כ-600 מטר גובהו וכ-100 מטר רוחבו), יש ארסנל ענקי (לא ברור אם הוא נמצא פיזית בעץ או שהפתח שבעץ מוביל בצורה כלשהי אליו). הארסנל הכיל כלי נשק, שריונות וציוד שניתן לחמש באמצעותם צבא של כמה עשרות אלפי לוחמים (כמובן שהשחקנים ניצלו את ההזדמנות ל"השלמת ציוד" חוץ מז'נה ההוביט - כשהוא גילה שהתיק שלו לא שם ושכל החבלים במצבור הם חבלים רגילים, ולא כבלי משי דקים וקלים כמו שלו, הוא פטר את הכל במשפט אחד מסכם - "אז מה זה שווה?").

בדרך חזרה אל תא השטח שמעה החבורה קולות מוזרים, וז'נה נשלח לסיור מקדים. לעניו התגלה המחזה הבא - ליד עץ חסון נראו הוביטית כבולה ו- 2 סרעוגרים מגודלים שהתעמרו בה. ההוביטית הייתה תלויה על העץ, הפוכה, כשרגליה למעלה קשורות וראשה ההולך והופך אדום קרוב לפני הקרקע. הסרעגורים החלו מכים אותה קלות ומנדנדים אותה. ז'נה חזר לחבריו במהירות וסיפר להם את שראה. בני החבורה הסתערו על הסרעגורים, חיסלו אותם בקרב קצר, התירו את ההוביטית מכבליה והורידו אותה אל האדמה. היא התאוששה מספר דקות, קמה על רגליה ו...

המשך יבוא בקרוב.....