עלילות מסדר הדבש

קורותיה של מערכת משחק תפקידים בעולם דמיוני ושל חבורת גיבורים אמיתיים ושה"מ קצת פחות

שם:
מיקום: Israel

יום שלישי, מרץ 27, 2007

חלק 95: מרכבת אש פלאית

בסופו של דבר הוק הצטרף לחבורה והם נעו במשך חודש צפונה (הם הרי התכוונו לנוע לשם מלכתחילה ונראה היה שהוק גם מעוניין לחזור למצד פאל - המקום ממנו הגיע). במהלך התקופה לא היו אירועים מיוחדים מלבד אחד -

בצהרי היום, הגיעה החבורה לאזור פנוי מעשב. זה עתה שקעו ענני האבק שהעלה עדר אנטילופות ענק שעברו באזור ורמסו/אכלו את העשבייה. אם התבהרות האוויר, מעבר לאופק, מכיוון צפון, ניתן היה לראות מרכבת מתכת מעוטרת בפיתוחים גיאומטריים, מרחפת מעל פני הקרקע (דומה לזו של דרי הרקיע), רתומה לארבעה סוסים שחורים ענקיים, מתקרבת במהירות אל החבורה.

על המרכבה עמדו ענק בגובה שלושה מטרים, קרח, עם נזם ענק באפו הנשרי. הוא היה לבוש גלימת משי לבנה שעטפה את כל גופו. בעיניו השחורות היה מבט מרוחק, כאילו הביט אל נקודה כלשהי ברקיע. לצדו היה ננס נמוך במיוחד (80 ס"מ), שבקושי נראה ברגע הראשון ואחז במושכות. גם הוא היה קרח, אם כי ראשו היה מכוסה קעקועים של צורות גיאומטריות ורונות שונות. גם הוא היה לבוש גלימת משי לבנה שכיסתה את גופו ועל שכמו היה תלוי סיטאר.

בעוד החבורה נערכת לכל צרה שלא תבוא. המרכבה הגיעה עד למרחק של 30 מטרים מהם ועצרה. הענק והננס ירדו ממנה בארשת חשיבות מנופחת וניגשו אל החבורה. הננס התייצב מלפנים, בעוד הענק עומד מעט מאחריו, ומימינו. הננס פתח את פיו ורצה לומר משהו אלא שאז עצר והביט בענק. האחרון התכופף, לחש משהו באוזנו ואז הננס אמר בקול בריטון עמוק, רועם ותקיף שמאוד לא התאים למראה גופו הקטן -

"גנגרא אומר שלום, גנגרא חיפש אתכם הרבה זמן."

לפני שהחבורה ענתה, הננס שוב הסתכל על הענק, וזה שוב התכופף ולחש דבר מה (מכאן ואילך כך תתנהל השיחה - לאחר כל משפט הננס יעצור ויחכה שהענק ילחש לו משהו) -

"יש לכם את הכבוד לפגוש את גנגרא" ואז הוא הצביע על ז'נה ופרנג'ין, חיכה ללחישה ואמר "גנגרא מחפש אתכם הרבה זמן", "גנגרא יילחם בכולכם או באלוף מטעמכם" הפסקה, לחישה ואז - "אחרי שגנגרא ינצח, אתם עבדים שלו ובאים איתו לאן שהוא רוצה".

החבורה הפציצה את היצור הקטן במיליון שאלות - "מי מה, למה כמה איך...." אולם הוא שוב חיכה לענק שיתכופף ואמר רק -

"גנגרא נדיב מאוד - הוא לא הורג אתכם אלא רק לוקח אתכם בשביל פרס" ואחרי עוד לחישה- "אתם צריכים להגיד תודה גנגרא" ואח"כ הצביע על האחרים - "בכם לגנגרא אין צורך" ואז - "גנגרא מרשה לכם ללכת לאן שאתם רוצים".

על המשפט האחרון הוק ענה לו בציניות - "אנחנו מודים לך מאוד". הננס שוב חיכה ללחישה ואז אמר - "על לא דבר....". כמו שאתם יכולים לנחש, שאר החבורה לא אמרה תודה וז'נה אפילו קינטר אותו. בתגובה לתשובה של החבורה הננס ענה, שוב לאחר לחישה של הענק - "גנגרא נעלב!" ואחרי עוד הפסקה ולחישה -"גנגרא נדיב ומה הוא מקבל בתמורה", ואז - "גנגרא מקבל חוצפה", ואחרי עוד לחישה - "גנגרא יעניש" ואז "אתכם, קודם הוא התכוון לקחת", הפסקה ולחישה ו-" אתכם על המרכבה"...."עכשיו אתם תרוצו אחריו ברגל, כבולים".

החבורה (או יותר נכון, ז'נה ופי- השאר היו יותר מידי המומים מכדי להגיב), ניסתה לדובב אותו עוד, אולם הוא כל הזמן חזר ואמר "עכשיו גנגרא נלחם, לא מדבר!"

הקבוצה התייעצה בינה לבינה. הוק סיפר, כי הוא שמע את השם גנגרא בעבר, ומדובר בלוחם זירות אגדי מעמק הוואקפיר, ששמו הולך לפניו כלוחם דו-קרבות בלתי מנוצח. ז'נה ופלאנק לא התרשמו ודרשו להילחם, פרנג'ין התלבט. האסמנאי הזהיר את החבורה מפני כניסה לקרב עם מישהו שהם לא יודעים את כוחו, ופי התלבטה גם היא.

לבסוף ולאחר אין סוף פעמים שהענק לחש לננס וזה קרא להם להזדרז ולהשיב "כן או לא" - החבורה נענתה לאתגר. לא לפני שז'נה שאל אותו מה יקרה אם הם ינצחו אותו. הוא ענה "לא יכול להיות שתנצחו את גנגרא". ז'נה התעקשה, הננס חזר על תשובתו (בכל פעם, רק לאחר שהענק לחש לו דבר מה), ושניהם חזרו על הדברים מספר פעמים עד שהננס אמר משהו שונה - " אתם הופכים להיות אלה שהרגו את גנגרא - כבוד גדול" ואז לאחר עוד הפסקה ולחישה המשיך - "סבלנות של גנגרא נגמרה!" ואז - "עכשיו גנגרא נותן לכם קצת זמן להתכונן ואז מתחילים".

החבורה פרשה הצידה להתכונן ואז באופן מפתיע הענק לקח מעל הננס את הסיטאר, הוריד ממנו את הגלימה, ומתחתיה התגלה גוף שרירי ומסוקס, מכוסה כולו קעקועים, עד כי נדמה שהוא לובש שריון. סביב פלג גופו העליון כרוכה הייתה שרשרת עשויה ממתכת בוהקת ולא מוכרת. היא הייתה מאוד דקה, ונראה היה שהיא כרוכה כמה פעמים, ונפרשת לאורך רב.

לפני שהחבורה הספיקה לומר או לעשות משהו, הענק החל לנגן בסיטאר ולשיר, בקול גבוה וענוג, בעוד הננס הקטן מתחיל לצעוד במעגלים, מנופף ידיו באוויר במחיאות כף, התואמות את קצב השיר, כאילו פונה לקהל בלתי נראה, מלהיב אותו ומשדלו להצטרף לשיר, או לכל הפחות למחוא כפיים לפי הקצב. השיר האיך נאמר במילים עדינות ובלשון המעטה שבהמעטה- "לא כל כך מתוחכם ופיוטי" היה זה -

אתה גדול אתה ענק
אתה כביר אתה חזק
אתה גיבור וכל יכול
מנצח תמיד בכל

אתה בליסטרה ענקית
אתה מרכבת אש פלאית
אתה הלוחם הכי כביר
אתה עצום אתה אדיר

וכך, הננס המשיך להסתובב ולמחוא כף, בעוד הענק חוזר על השיר, שוב ושוב, בכל פעם נראה היה שהננס משתלהב יותר ויותר עד כי כמעט נכנס לאקסטזה, מתנהג כאילו יש סביבו קהל, הנענה לבקשותיו, שר איתו ומוחא כפיים לעודדו.

אני לא זוכר בדיוק מי אמר מה באותו שלב, או מה הוביל למה, אבל בסופו של דבר פי הטילה לחש היעלמות מעין על כולם. כשהננס שם לב לכך הוא עצר ולבש מבט כועס ומאוכזב - לאחר כמה דקות של בהייה באוויר בציפייה מתוחה, הוא סימן משהו לענק וזה העטה עליו את הגלימה. השניים עלו על המרכבה והתרחקו מהמקום.

2 Comments:

Anonymous אנונימי said...

אני הפכתי ליסודן וירדתי מתחת לקרקע
ז'אנה התחבא

כל זה אחרי שידולים של פי\האסמינאי

אבל חשוב לציין שאנחנו לא בורחים מקרבות עם אנשים שהנשק שלהם הוא שרשרת ארוכה

3/26/2007 3:41 אחה״צ  
Anonymous אנונימי said...

ככה מיכאל
אתה עוצר את התקציר בשיא המתח
או שהקבוצה ברחה פשוט מהקרב?
וגנגרא מזכיר לי שחקן שקוראים לו גנגה (אני לא יודע עם יצא לך לשחק עם גנגה אבל אתה בטח תדע לזהות את השחקן)
איציק

3/26/2007 3:43 אחה״צ  

הוסף רשומת תגובה

<< Home