עלילות מסדר הדבש

קורותיה של מערכת משחק תפקידים בעולם דמיוני ושל חבורת גיבורים אמיתיים ושה"מ קצת פחות

שם:
מיקום: Israel

יום חמישי, נובמבר 30, 2006

חלק 42: חיפושים

בראדור עלה לקומת הסרע-לודים וסיפר לחבריו את הדברים. התגובה הראשונה הייתה, "יאללה, בואו פשוט נרד ונגמור אותו...", אבל מכיוון שז'נה היה עדיין בתרדמת, חמום המוח היחיד היה גונד והוא מעולם לא היה משכנע במיוחד (ולזכותו ייאמר שגם לא ניסה, ובכלל לא התרגש מכך שהוא לא). מוקף בשניים שרצו להימנע מקרב, נכנע אאורוס והסכים להצעה אף הוא.

בראדור ואאורוס חזרו אל שד האש ומסרו לו את ההחלטה. השד התחייב כי ברגע שהם ישיגו את האבנים וימצאו מקום הוא יעבור אליו. אארוס נשבע בכבודו שהם יתנו לו את האבנים לאחר שיתמקם במקום החדש (כמובן שזה היה קשה לפאלאדין, וקצות האצבעות גירדו לו- הילת הרוע שקרנה מהיצור גרמה לו בחילה, וכמעט מנעה ממנו לבטא את המילים, במיוחד שהגיע לחלק של "אני מתחייב בפניך בכבודי כפאלאדין של מונתאו.....").

לאחר מכן החבורה עלתה אל פני השטח. הם נחו יום נוסף בכדי שז'נה יוכל להתאושש מהשפעת הרעל. כששמע על מה שאירע, ההוביט הקטן הוכיח את הפאלאדין על כך שהמשימה מתארכת ומסתבכת, והם לוקחים על עצמם עוד ועוד משימות ושוב הוא מתרחק מהתיק שלו. אאורוס חזר על הבטחתו, ולבסוף ההוביט התרצה, אך לא הפסיק לרטון.

בשבועות הבאים, סרקו בני החבורה את הג'ונגל, אבל לא מצאו דבר. לאחר מחשבה מרובה פרנג'ין החל מדבר עם חיות הג'ונגל הקטנות. הם נרתמו לעזור לחבורה ועד מהרה הם איתרו את ששת האבנים. למצוא מקום חלופי היה קל הרבה יותר, שכן האזור היה מלא במערות תת קרקעיות ובכמה מהן נמצאו בארות לבה, דבר שלא העלה שום שאלה/תהיה/מחשבה בלב החבורה, או במילים אחרות - "אויה אויה לשה"מ המסכן, הטורח על עולם עשיר ומגוון, ממנו מתעלמים השחקנים...." (האמת שזה לא היה דבר מאוד קריטי, פשוט הרבה זמן לא התבכיינתי והייתי צריך להוציא את זה מהמערכת).

במהלך הזמן הזה לא היו אירועים מיוחדים מלבד אחד. במהלך החיפושים, באמצע הלילה, הקרקע התמוטטה מתחת לבני החבורה הישנים, והם נפלו לתוך בור שנפער באדמה (הייתה זו כנראה מלכדות שהוכנה מראש). מתוך דפנות הבור זינקו על החבורה כתריסר יצורים שנראו כהכלאה של אנשים עם חולד. הם היו עירומים ואחזו מגינים וגרזיני אבן מאולתרים.

הם לא היו חזקים במיוחד, ובכל זמן אחר הקרב לא היה קשה, אבל נתוני הפתיחה היו הפכו את הקרב למאוד מסוכן - כמעט כל בני החבורה נפגעו מהנפילה והחלו את הקרב פצועים והלוחמים היו ללא שריונותיהם ומגיניהם. בראדור וז'נה ספגו נזק כבד מהנפילה, וכבר בסיבוב הראשון נפלו מחוסרי הכרה. אאורוס וגונד, שכאמור נלחמו ללא שריונות ספגו גם הם פגיעות מרובות. אך עמידתם האמיצה של הלוחמים ובולגלאגו, הצליחו לקנות קצת זמן - פרנג'ין ריפא את בראדור שהחל מטיל את לחשיו ואחר כך את ז'נה שנסוג אל תוך החשכה, וירה חצים מתוך המסתור. אחר כך המשיך וזימן גורילות. הקרב החל נוטה לטובת הקבוצה ובסופו של דבר הומתו מרבית היצורים (השאר ברחו, כשם חופרים נתיב מילוט באדמה).

לאחר שמצאו את האבנים, ומצאו מקום חלופי מתאים, שבו הדמויות אל מערת שד האש, מוכנים ומזומנים להשלים את המשימה. אך בפתח חיכה להם הדרקון הירוק ושינה את הכל.....

1 Comments:

Blogger Andersson Jesica said...

קראתי תגובה בלוג מקוון מאישה ירושלמית, היא העידה איך היא הצליחה להחזיר את החבר לשעבר (אהבה אמיתית) 3 חודשים אחרי שהחבר שלה לשעבר התפרק. אני שולח הודעת דוא"ל ליצירת קשר עם אותו ד"ר אודודואה מכיוון שיש לי כוונות עוצמתיות אלה שהדברים יעבדו עבורי, האמנתי בעדויות שהן הוכחות מהחיים האמיתיים. הבנתי שזה יהיה טוב לשתף כאן כיוון שאני יודע שזה יעורר גם אחרים.
למזלי מספיק נתקלתי בדוא"ל של Dr.Oduduwa (dr.odduwaspellcaster@gmail. com) ליצירת קשר שנמצא בקטע של תגובה בבלוג. היום אני מעיד בשמחה ובאושר בלבי לשתף את המאמר הזה לעולמי ... זה אחד הרגע המשמח ביותר בחיי. ד"ר אדודואה הוא הכישוף האמיתי הגדול-אהבה, ארגן כישוף מטעמי כדי לשחזר את בעלי לשעבר בעזרת כישוף הקסם והכישוף שלו. בעבר ניסיתי ייעוץ איות של גלגני איות אחרים לא עובדים בשבילי, הם דורשים כסף, אבל Oduduwa זה כישוף אהבה בשבילי בלי לבקש ממני לשלם עבור שירותיו. זו תוצאה מיידית אמיתית ומדהימה.
אני נשואה מעל 6 שנים וזה היה כל כך נורא כי בעלי ממש בוגד בי וחיפשתי גירושין, נפרדנו לפני ארבעה חודשים וחזרנו שוב אחרי כל כך הרבה התחננות עם מתנות אהבה נחמדות.
אני כל כך אוהבת את בעלי, לא יכולתי לעשות שום דבר כדי לפגוע בו או לגרום לו להרגיש רע יותר איתי .. פשוט רציתי שהוא יחזור לאהוב בי לנצח. היום שנינו חיים באושר יחד לאחר שאודודואה השיק כישוף אהבה בשמי.
אני משמח תודה ומודה לאיש הגדול הזה אודודווה. בהתחלה חששתי מספק, אבל אני מנסה את זה וזה יעבוד לטובתי. אני בטוח שזה יעבוד גם לך, 100% בטוח.
צור איתו קשר באמצעות הדואר האישי שלו herbalisthome01@gmail.com
יש לו את הכוחות לפתור את בעיות היחסים הבאות:
* לחשי אהבה Win-Back אהוב לשעבר
איות קסם הצלחה וקידום
* קסם מזל - כוכב עסקים
* הגנה וחיים ארוכים,
* רזולוציית קללה, הגדלת פין ושד.
* טיהור רוחני, שריפת שומנים,
* קסם פוריות - פירות של נשים,
* מגילת גזרות, איות בוטיקי איות ומשחקי WIN-WAMES
אותו מאמר קראתי את קטע ההערות המקוונות בדיוק כמו שקראתי ויצרתי איש קשר בדוא"ל כדי לתקשר עם Dr.Oduduwa לקבלת עזרה באמצעות:
 (dr.oduduwaspellcaster@gmail. com)

10/11/2019 10:50 לפנה״צ  

הוסף רשומת תגובה

<< Home