עלילות מסדר הדבש

קורותיה של מערכת משחק תפקידים בעולם דמיוני ושל חבורת גיבורים אמיתיים ושה"מ קצת פחות

שם:
מיקום: Israel

יום שבת, יולי 22, 2006

חלק 12: כוורת הדבורים, או - הם יורים גם בדבורי ענק

בבוקר שלאחר המפגש עם הפרפרות החלה החבורה בחיפוש אחר עקבות של היצור שגנב את ביציהן. לא הייתה זו משימה קלה, אך פלגטון הסייר, שנעזר בפרנג'ין הדרואיד, הצליח לעלות על נתיב הנסיגה של היצור והחבורה החלה מתקדמת בעקבותיו. לאחר כמה ימים של תנועה מערבה. החבורה גילתה את המקום אליו הובילו העקבות.

במרכז של אזור ג'ונגל דליל יחסית, עמד תל רבוע שבחלקו היה עשוי משרידי עץ ענק ובחלקו מטין ודונג. האורך של כל אחת מצלעות התל היה כ-40 מטר וגובהו כ-60 מטר. בחלק העליון שלו הייתה כוורת עצומה של דבורי בר ענקיות (בגודל של כלב סאן-ברנארד), שמידי פעם יצאו ונכנסו מכמה פתחים בכוורת. ממבט מהיר אפשר היה להבין שאי אפשר היה להתקרב לעץ בהליכה גלויה מבלי להתגלות על ידי הדבורים.

בעוד החבורה עומדת ומטקסת עצה כיצד להתקרב למקום מבלי למשוך את תשומת הלב של הדבורים, ז'נה החל מתקדם בהתגנבות איטית וזהירה למבנה. השחקנים כמובן צעקו "רגע אנחנו עוצרים אותו" אבל הדמות שלו כל כך הצליחה שהוא נעלם גם מעיניהם, וכשהוא הופיע ליד המבנה כמה דקות אח"כ, החבורה החלה מבינה מדוע הנלפיד קרה לו "הבלתי נראה".

בהגיעו למבנה, ז'נה החל מחפש אחר פתח וכעבר כדקה מצא דלת סתרים פשוטה (למעשה היה זה סך ענפים וקוצים מאוד סמיך שהסתיר את הפתח וניתן היה להסתה די בנקל). הוא נכנס דרכה, ועמד בחדר בו אפשר היה להתקדם לתוך המבנה, או לרדת אל תוך האדמה. הוא בחר באפשרות השנייה וירד קומה. שם הוא שמע קולות והוא התקדם בחשאי לעברם.

לאחר כמה שניות של התקדמות, הוא הגיע לחדר רבוע (אם כי הוא יותר דומה ל"חלל" טבעי בעץ מאשר לחדר, ממש כמו כל החדרים והמסדרונות במבנה שהיה ללא כל ספק טבעי ולא עשוי ידי אדם או יצור תבוני). הוא הציץ לחדר ושם נגלה לו המראה הבא -

במרכז החדר ריחף יצור קטן מאוד, אפילו יותר קטן מז'נה (להלן - ה"שדון") - כחמישים ס"מ גובהו. היה זה ללא כל ספק היצור שהפרפרות תיארו באשלייה שלהם כזה שגנב את הביצים - מתווה גוף "אנושי", תווי פנים חייתיים, קרניים על הראש, כנפי עטלף, טופרים בקצות הגפיים, וזנב ארוך ובקצהו עוקץ. מולו עמדו 6 יצורי סרע שנראו כהכלאה מעוותת של אנשים וקרפדות (להלן סרעפצדים), כולם חמושים בקלשונים, רשתות, סכיני ציד, ורובי קשת כבדים. אחד מהסרעפצדים החזיק בשרשרת שהייתה מחוברת לקולר על צווארה של בחורה אנושית. הבחורה הייתה גבוהה מאוד, דקיקה בעלת שיער שחור ארוך חלק שגלש על מצח והסתיר את פניה. היא עמדה שקטה ומכווצת עם ראש מורכן. לבושה היה בלויי סחבות, וניכר היה שעל גופה צלקות רבות מסוגים שונים.

נראה היה שהשדון והסרעפצדים היו שרויים בסוג של ספק משא ומתן ספק ויכוח. השדון אמר בקולו גבוה חלקלק וערמומי -

- "אבל הן רוצות בתולה!! זאת לא בתולה!! זה לא מה שביקשתי, היא לא בתולה"

ואחד הסרעפצדים ענה לו בקול גרוני ובסאטארית מעוותת -

- "אתה לתת ביצים, אתה להבטיח ביצים!!! אנחנו לתת בחורה אישה אתה לתת ביצים!!! או
שאנחנו לקחת ביצים לבד"

ואז השדון -

- "אם אתם רוצים אתם יכולים לנסות, אני לא נותן שום דבר עד שאני מקבל בתולה - והיא לא בתולה!!!"

לאחר כמה דקות של חילופי דברים מהסוג הזה שחזרו על עצמם, ז'נה נסוג, יצא החוצה בהתגנבות מתחת לאפן של דבורי הענק, וחזר לחבורה.

החבורה לא נותרה חסרת מעש. בזמן שז'נה יצא לסיור, פרנג'ין הציע לחפש מערות חבויות המובילות למבנה. גישוש קצר של פלגטון העלה פתח של מערה במרחק 100 מטר מהמבנה. הקשבה זהירה, גילתה שיש קולות ורחשים של צמחיה מתוך המערה, למרות שאין תנועת אויר שם מה שעורר את חשדם. פרנג'ין שלח פנימה את הפסמון המאולף שלו, אבל זה חזר ללא מידע מיוחד (הוא אמר שיש שם צמחיה עבותה ולא יותר). גונד הגמד הציע פשוט להיכנס, אבל פרנג'ין הציע לבדוק את המערה בדרך נוספת - הוא זימן זאב והורה לו להיכנס למערה ולרוץ לאורכה, שניות אחרי שהזאב נכנס למערה, נשמה שריקה איומה שהחרידה את כל האזור.

בדיוק אז הגיע ז'נה לחבורה וכמובן אמר מיד -"אתם לא יכולים להישאר 5 דקות בשקט, אני משאיר אתכם לבד לכמה דקות ואתם מעירים את כל מי שנמצא ברדיוס של קילומטר מכאן!!!" ואז ראה את המערה ואמר - "יופי מערה, בואו נכנס, אני בטוח שהתיק שלי נמצא שם...."

החבורה צעקה עליו כאיש אחד - "נווו מה גילית?!?!" והוא כמובן ענה "שום דבר מיוחד, לא מצאתי את התיק שלי וגם לא היו שם חבלים", ואז השחקנים התחילו לאבד את הסבלנות (הבעיה הידועה ששחקנים לא תמיד מפרידים בין ידע שחקן לידע דמות) ולהאיץ בו בעדינות של פיל בחנות חרסינה - "אבל בטח ראיתי מישהו, או משהו או אולי כמה אנשים או יצורים בפנים, והם בטח דיברו?!?!....." לאחר כמה דקות של הפצרות, ז'נה סיפר לחבורה מה ראה בהבדל אחד - הבחורה הייתה בתולה יפהפייה מהממת.....

אאורוס ופלגטון רק שמעו "בתולה יפהפייה מהממת" (או יותר נכון "בתולה יפהפיה" או למען האמת "בתו...") והחלו מסתערים לעבר המבנה כשכל החבורה אחריהם תוך צעקות של בראדור - "מה את מטומטמים?!?! הדבורים יראו אתכם!!" ושאמרו לו - "אז תחכה מאחור" הוא ענה "מה אתם מטומטמים?!?! אני לא נשאר לבד!!!".

הריצה אל פתח המבנה ארכה כמה שניות, אבל כמו שבראדור אמר , כמה דבורים שמו לב אליהם והחלו יורדות לעברם. ומכיוון שצרות באות בצרורות, ומכיוון שאני שה"מ אכזרי, שסופר סיבובים ומחשב בדיוק מה עושה כל גורם בסביבה בזמן הזה - בדיוק כשגונד ופלגטון הגיעו לפתח, יצא מתוכו סרעפצד (אחד מאנשי הקרפדה למי שלא זוכר) ונתקל בהם.

תוך שניות פרצה לחימה, מצד אחד עמדו פלגטון וגונד, נלחמים סרעפצד, מאחור עמדו שאר הדמויות, נלחמות בדבורי הענק - אאורוס ממטיר חצים מקשתו, "יאשניר", בראדור מטיל לחשי נזק, בוגלאגו ופרנג'ין מנסים לתקוף, אבל לא פוגעים.

לאחר חיסול של שני סרעפצדים (ושתי דבורי ענק מאחור) שער המבנה נותר פתוח וריק והחבורה כולה הצליח להיכנס פנימה ולסגור מאחוריה את ה"דלת", רגע לפני שכל נחיל הדבורים נחת עליהם. השקט שהשתרר הבהיר לחבורה שכנראה שאר הסרעפצדים נסוגו לתוך המבנה כבר בתחילת הקרב. בדיקה מהירה של המצב, העלתה שכמעט כולם נפצעו, אם כי אף אחד לא נפגע בצורה אנושה. פרנג'ין ואאורוס ריפאו את רוב הפצעים, והחבורה הסתדרה במבנה קרב לקראת המשך הכניסה למבנה.

3 Comments:

Anonymous אנונימי said...

אני מבקש לקרוא ליצורים בשמם האמיתי
צפרדוחים= ככה הם ביקשו להיקרא, לפני ששחטנו אותם....

פרנג'ין

7/22/2006 5:02 אחה״צ  
Anonymous אנונימי said...

ואחרי ששחטתם
קראתם להם צפרדמתים?

7/22/2006 5:54 אחה״צ  
Anonymous אנונימי said...

צפרדולאחיים

7/22/2006 6:15 אחה״צ  

הוסף רשומת תגובה

<< Home