עלילות מסדר הדבש

קורותיה של מערכת משחק תפקידים בעולם דמיוני ושל חבורת גיבורים אמיתיים ושה"מ קצת פחות

שם:
מיקום: Israel

יום ראשון, מרץ 18, 2007

חלק 81: החלון ושברו

לפני שאתחיל, מילה על כותרת ההודעה - לא מדובר בטעות הקלדה אלא במשחק מילים. למה? ראשית כי הוא מסתובב לי כבר הרבה זמן בראש ורציתי להשתמש בו, שנית כי הוא מגלם בתוכו רמז, אז המבין יבין והלא מבין לא יבין. וכעת לעניינו - המסע של החבורה החדשה צפונה, שמתחיל בערבה הגדולה מצפון לג'ונגלים.....

לאחר יומיים של מסע מגבול הג'ונגל, החבורה הבחינה בעיט גדול חג מעל נקודה מסוימת. בתחילה הם חשבו שמדובר באוכל נבלות (אם כי הדבר לא היה אופייני משום שאוכלי נבלות באים בלהקות). בדיקה נוספת (במשקפת של וילפריד - להלן ויל), העלתה כי מדובר בעיט. פרנג'ין ידע כי מדובר בהתנהגות לא אופיינית לעיט, ולכן החבורה החלה נעה בזהירות למקום כדי לבדוק את פשר הדבר (חוץ מז'נה ופלאנק, שהתקדמו כי רצו לבדוק האם מה שרואים במשקפת של ויל אכן נכון, ולא מדובר בטריק).

ככל שהתקרבו, העיט הנמיך טוס עד לנקודה שבה נחת על האדמה כמה עשרות מטרים מהם. העיט הביט בעיניו של ז'נה, שחש כי המבט מוכר לו, אם כי הוא לא ידע מאין... פרנג'ין ניסה לדבר איתו אולם הוא עף מהמקום והתרחק במהירות, לפני שהדרואיד הספיק להוציא מילה.

במבט ראשון, האזור נראה כשטח ערבה רגיל. האדמה הייתה מכוסה בעשב מאוד נמוך (סימן כי האזור היה שטח מרעה של עדרים עד לא מזמן). החבורה החלה מחפשת ביתר דקדוק, אולם לא הצליחה למצוא משהו מיוחד. רגע לפני שהם התייאשו והמשיכו הלאה ז'נה החליט לחפש שוב. הוא גילה פתח מוסתר באדמה בקוטר של כמה ס"מ. זה לא היה חור "טבעי" אלא התחלה של צינור עשוי מחרס. לאחר שלא הצליחו לברר מה יש בתוך הצינור ולאן הוא מוביל, ז'נה החליט לחפור במקום (משום מה הוא היה משוכנע שהתיק שלו קבור מתחת לאדמה - בעצם לא משום מה - והא תמיד משוכנע שהתיק נמצא "מעבר" לפינה/דלת/עץ/בור הבאים....).

בעוד וילפריד ופרנג'ין עורכים חיפושים ובדיקות נוספות במקום, החלו ז'נה ופלאנק, החמוס העצבני שלו, לחפור במקום. פי הציעה לעזור לז'נה בחפירה והוא שמח. פלאנק, שהתנגד מאוד לצירופה של "אישה" לחבורה, אמר משהו בנוסח - "טוב אולי היא לא כל כך גרועה, ביחס לאישה כמובן...". אבל כאשר ז'נה הושיט לפי את חפירה, היא נחרה קלות, לחשה לחש וזימנה יצור בלתי נראה שיסייע לו בחפירה. לפני שהוא הספיק לומר משהו היא החלה במרדף אחר פרפר יפה ואחר כך קטפה פרחים והחלה שוזרת מהם זר. ז'נה נשאר כמה שניות עם האת באוויר, ואז הוא ופלאנק נחרו ביחד - "נשים..." והמשיכו לחפור במשך כל היום.

הפתח התגלה כראשיתו של לצינור חרס שנכנס לעומק של שלושה מטר מתחת לפני האדמה. בעומק שלושה מטר ז'נה הגיעה לרצפת לבני חימר צרופות. הוא ניסה לחפור פירים אופקיים, אולם לאחר כמה מטרים לכל כיוון, הבין שהדבר חסר טעם. פרנג'ין הפך ליסודן אדמה וגילה כי מדובר בקובייה ענקית עשויה כולה מלבני חימר צרופות שטמונה בקרקע. תחושותיו של פרנג'ין בגוף היסודן הובילו אותו למסקנה כי המבנה נראה חדש יחסית - בן חצי שנה לשנה.

כשפרנג'ין שב לקרקע ואמר שאין המשך למבנה או פתח, ז'נה החליט להתחיל ולפרק את הקיר, מתוך הנחה כי מדובר במבנה חלול. כל היום למחרת עבדו ז'נה והמשרתים המזומנים של פי על פירוק הקיר. לבנה אחר לבנה הוצאה מהמקום ולפעור בור ברצפה. לבסוף נראה שהוא הגיע לצד השני כשאחת הלבנות נפלה ופערה חור ברצפה. ז'נה הציץ פנימה אל החלל שהיה מתחת, אך לא הצליח לראות דבר. הוא הרחיב בזהירות את החור ברצפה עד שנפער פתח של ממש. באופן מוזר, קרני השמש לא חדרו אל המקום. בדיקה של וילפריד ופרנג'ין גילתה כי קסם חזק אופף את כולו.

בחוסר הזהירות האופייני לו, ז'נה לא שעה להפצרות של וילפריד, שילשל פנימה חבל והחליק למטה כשפי (שמהר מאוד התברר, עוד פחות זהירה מממנו), נעה בעקבותיו. הם נכנסו אל תוך חדר חשוך בצורת קובייה מושלמת באורך רוחב וגובה של שישה מטר. החדר היה בנוי כולו מאותן לבנות חימר צרופות. היה ברור כי מישהו השקיעה המון זמן כסף ואנרגייה בבניית המקום (חדר תת קרקעי, עם קירות לבנים בעובי של כמה מטרים, באמצע שום מקום...).

לאחר כמה שניות של סקירה מהירה פרנג'ין ווילפריד נכנסו גם הם והחלו סורקים את המקום. במשך שעה ארוכה הם סרקו כל לבנה ולבנה אולם לא גילו דבר. הם לא יכלו לנחש בן כמה המקום אולם, הוא לא נראה עתיק במיוחד

רק לאחר שהטילו לחשים שונים ומשונים, הם גילו כי באחד הקירות יש הילה קסומה שונה מעט מההילה הכללית בחדר. הם הטילו אור על המקום ובחנו אותו שוב. ז'נה נקש על האבנים פעם נוספת (לאחר שעשה זאת כמעט בכל נקודה ונקודה בחדר), והפעם והיה נדמה לו שהצליל שונה מעט. למרות מחאותיו של וילפריד הוא ופי החלו מפרקים את הקיר (כלומר הוא ואחד היצורים של פי, היא הייתה כבר מזמן למעלה, עסוקה בהסתכלות על העננים- מרותקת מהעובדה שהיא צרכיה להביט אליהם כלפי מעלה ולא כלפי מטה, כמו שהורגלה באי הרקיע בו גדלה).).

הפעם זה לא ארך זמן רב שכן היה צריך להסיר רק שכבה אחת של לבנים. מאחוריהן התגלה לעיני כל דלת אבן עם מנגנון פתיחה מורכב. ז'נה פרץ את המנעול בקלות והתחמק מהמלכודת בקלות (פרנג'ין כמובן התרחק ווילפריד ופי גם כך היו בחוץ). רגע לפני שפתח את הדלת, פי הצטרפה למקום מסוקרנת ממה שיהיה בפנים ווילפריד ופרנג'ין נכנסו אף הם מוכנים לכל דבר שהוא.
ז'נה פתח את דלת הארון וצווחה חלושה אך נוראה, נשמעה ממנו כשמשהו נפל מהארון לרגלו של ז'נה ואחז בהן.

1 Comments:

Blogger figiuana said...

עקב ההבנה המוגבלת של הכותב, הקורא התמים עלול לחשוב שכול היום אני רק רודפת אחרי פרפרים וקוטפת פרחים כמו איזה ילדה בת ארבעים. למעשה אני מסוגלת להבחין בעולם המדהים שסביבנו, חיות וצמחים מפיקים הרמוניה שהגזעים הצעירים אינם מסוגלים ליראות. אכן אני אוהבת להיתמזג לתוכה, עים החרקים והציפורים, יונקים וצמחים, רוחות ואבנים, אני נוהגת להישתתף בריקוד התמידי של הטבע. במחול ושיר ואף בחליל הקסום שלי המרקיד את הצמחים בהרמיה מושלמת
. נו ויש כאלה שתחביבם הוא לחפור כול היום

3/26/2007 9:02 לפנה״צ  

הוסף רשומת תגובה

<< Home