עלילות מסדר הדבש

קורותיה של מערכת משחק תפקידים בעולם דמיוני ושל חבורת גיבורים אמיתיים ושה"מ קצת פחות

שם:
מיקום: Israel

יום שבת, יוני 24, 2006

חלק 7: קן הנמלים

לאחר קרב קצר בני החבורה חיסלו את הנמלים והמשיכו לעבר העץ. המסע היה קצר ונטול אירועים מיוחדים מלבד מארב של 15 סרע-לודים, שנראה היה שמוקם בדיוק בנתיב המושאר שלהם חזרה אל תא השטח והעץ-חי. בניגוד לפעמים הקודמות, נראה היה הפעם שהסרע-לודים מאורגנים הרבה יותר טוב. הם עמדו על העצים והחלו יורים בצורה מרוכזת לעבר פרנג'ין ואאורוס (תוך שאחד מהם, כנראה המפקד, מורה לפגוע בהם ספציפית). בקרב שנערך, אאורוס ופרנג'ין אומנם נפגעו קשות, אך בראדור המכשף השתמש בלחשי ההרדמה שלו בצורה אפקטיבית והצליח לשתק חלק גדול מהיצורים ולהכריע את הקרב. העובדה שנראה שהם מכירים את החבורה לא הדליקה אצל בני החבורה נורה אדומה והם המשיכו הלאה כרגיל.

במרחק מה מהעץ-חי שוב נראו נמלי ענק ושוב התלקח קרב קצר שבסופו חוסלו הנמלים. החבורה גילתה פתח של מחילה שהנמלים החלו לחפור. פלגטון וז'נה נכנסו פנימה וגילו שהוא מוביל אל שורשי העץ-חי. בהגיעם לשם, הוא פנה אליהם ואמר שהנמלים החלו תוקפות אותו מהשורשים ושהוא חסר אונים. הוא ביקש מהם להרחיק מעליו את איום הנמלים על ידי מציאת הקן שלהם והשמדתו. לדבריו, הן היו שייכות לקן מאוד מרוחק והגיעו לאזור ובנו בסיס לא רחוק משם, אותו התכוונו להפוך בקרוב לקן מרכזי חדש.

החבורה נרתמה מיד להצלתי העץ-חי. לאחר גישוש קצר, פלגטון עלה על עקבות הנמלים ובמרחק של כיום הליכה משם גילה את פתחו של קן הנמלים החדש. לאחר שהם חיסלו מספר נמלים שומרות נוספות שעמדו בכניסה והשאר נמלט פנימה, בני החבורה נכנסו אל תוך הקן שהתברר כמבוך ענק בתוך האדמה. הקן על מחילותיו המתפתלות, היה רצוף מכשולים ומלכודות טבעיות (בורות של חול טובעני; צמחים דמויי קקטוס שהתקרבות אליהם גררה מתחי קוצים; קירות ותקרות מתמוטטות ועוד). כעבור כמה שעות, היה ברור שהחבורה מיפתה רק חלק קטן מהקן, אבל כבר הייתה תשושה וחבולה מרוב מלכודות בלתי נגמרות. ולכן היא החליטה להתקדם עוד קצת ואז לצאת ולנוח.

ה"עוד קצת" הזה הסתבר ככמעט קטלני - החבורה נקלעה אל תוך שדה של פטריות מוזרות (ולמי שלא יודע כמו בני החבורה, יש זני נמלים שמגדלות פטריות בתוך הקינים שלהן - כן! ממש מגדלות!). ברגע שהם הגיעו למרכז ה"שדה" הפטריות החלו להפיץ נבגים באוויר; כל מי ששאף את הנבגים האלה, החל לשגות בהזיות, איבד יכולת לנוע מהר וכושר הלחימה שלו נפגע קשות. באותו רגע (כאשר חצי קבוצה מסוממת מהזיות ובקושי מתפקדת); תקפו הנמלים משני הכיוונים והתלקח קרב.

בנסיבות רגילות החבורה הייתה מביסה את הנמלים במהירות, אבל במצבה הנוכחי התקשו בני החבורה לפגוע, בעוד שהנמלים החלו שוחקות אותם אט אט. למזלה הרב של החבורה, גונד הגמד המשיך להתגבר על השפעות נבגי הפטריות והצליח לחסל את הנמלים בצד אחד של המסדרון. החבורה נסוגה דרכו והגיע אל הפתח, רצוצה, פצועה ומדממת. החבורה נחה לילה שלם במרחק מה מהקן, מלקקת את פצעיה ומתכננת כיצד ניתן לטהר את הקן מבלי לעבור את כולו ולהיות חשוף לסכנות שבו.