עלילות מסדר הדבש

קורותיה של מערכת משחק תפקידים בעולם דמיוני ושל חבורת גיבורים אמיתיים ושה"מ קצת פחות

שם:
מיקום: Israel

יום רביעי, מרץ 21, 2007

חלק 87: מקומות ורעיונות

בנקודה זו של ההרפתקה, חל שינוי נוסף בהרכב הקבוצה. יאיר, השחקן ששיחק את וילפריד עזב את המערכה. במקומו הצטרף שחקן נוסף - רוני, אחד השחקנים שהתחלתי לשחק איתם מו"ד אי אז בעבר לפני אני לא רוצה להגיד כמה זמן. בתחילה רציתי שהוא יבנה דמות חדשה, אולם לאחר דיונים ממושכים הוחלט שהוא ישחק את צולאסיוס, איש הסוס ששרוי כרגע בחוסר הכרה. נתתי לו כמה הנחיות כלליות ו....הכי טוב שתקראו בעצמכם -

בתקופה הקצרה שהחבורה שהתה בערבה היא הצליחה לגלות ששניים מחבריה מהווים מטרה לפרס על ראשיהם. אולם יותר דחוף הייתה רוח הרפאים, לה הבטיחו לעזור בכניסה לבית הקברות לפילים (שלא לדבר על כך שז'נה השתכנע שהתיק שלו נמצא במקום, ופרנג'ין היה מאוד מסוקרן לגבי המקום). כאמור, סארובדס לא ידע על המקום, אבל לאחר שתחקרו אותו שוב ושוב לגבי הנושא ואח"כ לגבי חייהם של אנשי הסוס בני עמו, הוא נזכר בשיר על אנשי הסוס -

כחול גגו של בית איש הסוס כולו
לא האדמה בית הקברות עבורו
מורו מפרפר עד לפילים העצומים
ימים ולילות ושנים הוא כמו הרוח
לוח ליבו וחייו אינו חתום לעולם
היכלם של אלים מקום ראוי לשנתו
רינתו המשובבת אינה אלא עצם תמציתו
במהותו כל כולו רעיון אחד מהיר
יהיר זה אשר אינו תלוי בדבר
עבר לבדו הוא אזור ללא עתיד
יחיד רק ההווה כי אין לו סוף
תוף החיים קרוע אם לבדו האיש
חיש מהר ללא מחשבה חבר ימצא

האמת שאני השליתי את עצמי שזו חידה די מוצלחת, אבל כרגיל פרנג'ין, פתר אותה במהירות האור, אם כי הוא לא גילה לי את זה באותו רגע (ולא לדאוג, אני מיד מספר מה הפתרון).

החבורה ניסתה לשאול את סרובדאס מאין הוא מכיר את השיר. הוא לא ידע לענות, ומדבריו המבולבלים עלה כי כנראה למד אותו מאיש סוס אחר בשעה שזה היה שקוע בטראנס, כנראה נשלט על ידי ישות לא ידועה כלשהי.

לפני שהם הספיקו לדון עוד בעניין, צולאסיוס (איש הסוס, חסר ההכרה, שמרגע זה שוחק על ידי רוני, והפך למעשה לדמות שחקן), החל מתעורר וסארבודס ניגש אליו והתיר את קשריו. מכאן דברים החלו קורים במהירות - איש הסוס, הפיל את סרובדאס על הרצפה, חטף את פגיונו מנרתיקו והסתער על פי. היא הטילה לחש תעופה ועפה לאויר, כך עשה גם ויל (שמרגע זה שוחק על ידיי והפך לדמות ללא שחקן). ז'נה נעלם (כמו שהוא יודע לעשות כשהוא רוצה). צולאסיוס השליך את הפגיון על פי והחטיא ומל קפץ עליו וניסה לרתקו אך נכשל. פרנג'ין ניסה לגרום לצמחי הערבה לנוע ולתפוס את צולאסיוס, אבל איש הסוס התחמק מאחיזתם. פי הטילה לחש שיצר ענן סמיך ורעיל מסביב לאזור, אולם לרוע המזל, איש הסוס המתפרע התחמק ממנו ויצא מאזור הלחש בדהרה, בעוד מל הושפע מהלחש ונפל על הרצפה מקיא את נשמתו.

כל הזמן הזה איש הסוס (וגם השחקן - רוני), צרח לחבורה - "היא אשמה, היא רצחה את כולם, היא לא מי שהיא נראית. אם תבדקו תראו שאין לה טבור". החבורה ניסתה להרגיעו וכולם צרחו לפי להראות לו שאין לה טבור, אך היא לא הסכימה להתפשט. איש הסוס המתפרע הסתער על על המונג, תפס אותו בלפיתת חניקה ואיים להורגו אם היא לא תרד. בתגובה בוגלאגו וז'נה תקפו אותו אך לא פגעו בו בצורה משמעותית. כל הזמן הזה סרובדאס ווילפריד הפצירו בו להירגע וכך גם פרנג'ין, שלמרות מצבו לא איבוד את קור רוחו (אם כי עמד לאבד את נשמת אפו...).

פי שראתה את חומרת המצב, ניאותה לבסוף לחשוף את טבורה, אך הסכימה לעשות זאת רק לאחר שתחליף לבגד מתאים (ולא, זו לא המצאה שלי, זה מה שקרה באמת). בינתיים צולאסיוס הידק את אחיזתו בפרנג'ין וזה החל נחנק, ובוגלאגו וז'נה המשיכו לתקוף אותו בלהט ולנחטיא. רק לאחר שפי החליפה את בגדיה, התקרבה אליו, והראתה לו שיש לו טבור, הוא נרגע ושחרר את פרנג'ין, שנפל על הקרקע, משתעל ומשתנק. צולאסיוס התמוטט על הקרקע מבולבל והחל ממלמל דברים מוזרים. סארובדאס ניגש אליו והחל מטפל בו בעוד ויל מטפל בפרנג'ין.

במשך היום, הוטב מעט מצבו של איש הסוס, אם כי הוא נראה זעוף ומבולבל. הוא לא הכיר את סארובדאס, או את הסביבה ולא זכר מאום מהמאורעות האחרונים. הוא טען בתוקף ששמו הוא האסמנאי והוא אלף, שבאיזה שהוא אורח פלא קסום נכנס בגופו של איש סוס. לדבריו הדבר האחרון שהוא זוכר הוא שהיה במשלחת גדולה שהיו בה 10 נלפידים. הוא גם זכר שמישהי בצורה זהה לפי, תקפה את השיירה והיו צרחות איומות של ילדים ונשים מתים ביסורים. אז הוא שמע קול של נלפיד אחד שציווה עליו לברוח ולספר מה קרה (פי פנתה אליו באלפית ונראה שהוא מבין אם כי לא יכול לדבר).

ז'נה רצה לעזוב את אנשי הסוס המוזרים ולהמשיך (אם כי כמו שציין לא הייתה לו בעיה עם סארובדאס הנחמד שהבין בעשבים, והיה איש שיחה מרתק - רק עם השני המוזר והמפחיד שחושב שהוא אלף), אבל פי וויל היו מאוד מסוקרנים והצביעו נגד ומכיוון שפרנג'ין די נמנע (כלומר היה לו קשה להרים את ידיו בהצבעה, כי הוא אחז בגרונו) ובינתיים הם נשארו יחד.

בלילה הגיעה רוח דומה לזו של טאקונור, והציגה את עצמה כאחיו - הוא איים עליהם שאם יסייעו לאחיו הוא ירדוף אותם, אבל הם לא כל כך התרגשו. לאחר מסע של עוד יומיים, התגלה בפניהם טאקונור, הבטיח להם שיגן עליהם מפני אחיו ואמר שהם עברו את בית הקברות. הם אמרו שלא שמו לב לכך, התנצלו, ולמחרת הם חזרו על עקבותיהם. בלילה הבא הוא התגלה שנית ואמר בכעס שהם שוב עברו את המקום. בתחילה הם לא הבינו מה קורה, עד שפרנג'ין סיפר על הסוד הטמון בשיר -

אם תחברו את כל האותיות הראשונות בכל שורה יתקבל המשפט הבא - "כל מילה רביעית". אם תצרפו יחד כל מילה רביעית בכל שורה יתקבל המשפט הבא - "בית הקברות לפילים אינו מקום אלא רעיון, אינו אזור אלא מחשבה". וכך, החבורה הבינה שבית הקברות לפילים הוא לא מקום פיזי, והחלה חושבת איך ניתן למצוא אותו בכל זאת.

5 Comments:

Anonymous אנונימי said...

בתור צופה מהצד- מוכרחת לציין שפרנג'ין - היה ממש אמיץ למרות שנחנק למוות והתנהג כאילו כלום לא הזיז לו- למרות שנחנק למוות.

קיה

3/21/2007 9:13 לפנה״צ  
Blogger figiuana said...

ברור שלא יכולתי לחסוף את התבור כשאני לבושה בשימלה הכחולה הפירחונית שלי, זאת אים הריקמה העדינה של פרח הלילך.
לכן היתעופפתי לתיק במחנה ולבשתי בזריזות את חצאית ירוקה שלי.

3/21/2007 5:59 אחה״צ  
Blogger figiuana said...

כמובן שלא תואר האירוע הכי טראומתי שקרה
שכלל השפעות מרחיקות לכת.
כשהרוח הגיע הם גילו שחסרה להם מישהיא
(לא היו פרחי לילך בסביבה ואני וקוולה התינשמת שוטתנו להנאתינו באוויר הצלול)
כשחזרנו אחר כמה שאות קלות, הופתענו לגלות שהחבורה על סף היסטריה
מיסתבר שהם הרגישו לא בתוחים ללא קוסמת בסביבה.

3/21/2007 6:17 אחה״צ  
Blogger figiuana said...

הם אפילו טענו, ברוב חוצפתם, שרק בגלל שאני בת אני צריכה לעשות הכל, בבוקר להכין ארוחת בוקר, ואז היום לעסוף שורשים ותבלינים, ואז בערב לתקן להם את הבגדים ואז לשמור כל לילה, כל הלילה לבד.
הם לא שאלו אים אני שומרת, או אים אני בודדה או אים האים אני צריכה עזרה. ואני שמרתי מרחוק ז"א פיטרלתי בשדות מיסביב שקוולה בדקה מידי פעם את הסביבה. אני לא אשמה שהרוח החרה להופיע בטלקינסיס, מבלי לעבור בסביבה

3/21/2007 6:21 אחה״צ  
Blogger Ben Qedem said...

תתביישו לכם - ככה אתם מיחסים לכזה פרח? גם משאירים אותה לשמור לבד בלילה וגם צועקים עליה אח"כ

פי נשמה כפרה - את מלכה - ושאף אחד לא יגיד לך משהו אחר

על החתום - סרובדאס

3/22/2007 2:10 אחה״צ  

הוסף רשומת תגובה

<< Home