עלילות מסדר הדבש

קורותיה של מערכת משחק תפקידים בעולם דמיוני ושל חבורת גיבורים אמיתיים ושה"מ קצת פחות

שם:
מיקום: Israel

יום שני, מרץ 26, 2007

חלק 94: נכנס הוק

במהלך המפגש שאני עומד לתאר, הצטרף לקבוצה שחקן חדש בשם עומרי המגלם את הוק - לוחם שמגיע מעמק הוואקפיר (בקרוב הודעה על הדמות שלו).

לפני שהחבורה המשיכה לנוע צפונה, פי חילקה להם חפצים קסומים שהכינה עבורם במהלך כל השנים בהם שהתה בבית הקברות לפילים -

לז'נה העניקה מספר חצים עם לחשים שונים שמוטלים עליהם כגון הרדמה, אשלייה, בלבול וכד' (היא כמובן לא זכרה על איזה חץ פועל איזה לחש....).

למל - יצרה מסכה עם אשלייה/הקסמה חזקה, הגורמת לכך שכל מי שיסתכל בו יראה את הדמות שמל רוצה שיראו. למרבה הצער, ברגע שהניחה את המסכה על ראשו היא התנפצה.

לפרנג'ין היא העניקה משחה להקסמת פרעושים, שבין היתר מונעת עקיצות (מה שגרם להכרת תודה מצד בוגלאגו) וקן נייד לקיה.

צולאסיוס קיבל מסרק קסום בעל יכולת סידור שיער (שניים שלושה מעברים על השיער, וניתן לעצבו כמו שבעל המסרק רוצה).

במהלך הימים הבאים החבורה נעה צפונה. לילה אחד, בזמן המשמרת של ז'נה, תקף אותם לפתע סמור ענק. בני החבורה התעוררו והחל קרב קשה. הסמור פגע בפרנג'ין ונצמד אליו, גורם לו לדימום קשה. מל זינק על הסמור ובכוח, פתח את לסתותיו והפריד בינו לבין פרנג'ין. אולם זמן קצר אח"כ הסמור שב לתקוף.

לפתע החלו חצים להיירות משני כיוונים - מכיוון אחד (זה שממנו הגיע הסמור) נורו חצים על בני החבורה ממקור מוסתר. מכיוון אחר, החבורה ראתה שלוש דמויות נושאות קשתות, שהתקדמו אל המקום. הם נעו במהירות כשמידי פעם הם כורעים ויורים חצים על הסמור - פוגעים בו קשה. לבסוף, לאחר כמה פגיעות קשות של חצים, ושל מל, בוגלאגו, ז'נה והיפוגריף שזומן על ידי פרנג'ין, חוסל הסמור.

פרנג'ין שלח את קיה לערוך סריקות אחרי היורה הנוסף (שירה על החבורה, מכיוון ההסתערות של הסמור), אך ללא הועיל. בשלב זה שלושת הדמויות שסייעו לחבורה כבר היו מאוד קרובות והחבורה הייתה יכולה לראותם בברור באור הירח - שלושתם היו אנשים, אחד מהם היה גבוה יותר וחסון, הוא לבש גלימה בצבעי הסוואה שמתוכה אפשר היה לראות בברור שהוא חמוש מכף רגל ועד ראש ואחז בידו קשת ברזל ארוכת מימדים. לצדו עמדו שני סטארים נמוכים (דומים בלבושם וחזותם לגששים הסטארים של פורטמאר, אנשי המדבר שהחבורה פגשה אי פעם בג'ונגלים ראו כאן וכאן).

האיש הגבוה הציג את עצמו בשם הוק (הוא הוא הדמות של השחקן החדש) ואת שני מלוויו - טיל ומוטאר - טיפוסים קשוחים ושתקנים, שצייתו לו בכל דבר ועניין. הוא סיפר להם כי הגיע לאחרונה לאזור ונתקל בשני יצורי סרע-טאל. לאחר קרב קצר הוא הצליח לשבות אחד מהם ולחקור אותו. כך גילה על מזימה שלו ושל חבריו לשסות בחבורה, סמורה (הסמור שזה אתה נקטל בקרב) - לאחר שהרגו את גוריה, ודאגו שתרעב, ואז הובילו אותה למחנה של החבורה. בעזרת המידע שגילו, הוק ואנשיו הצליחו לעלות על עקבות הסרע-טאל האחרים, והסמורה וכך הגיעו בדיוק לקרב.

כעת החלו חילופי דברים בין הקבוצה לבין הוק, במהלכם הסתבר לחבורה כי הוק יודע מיהם ז'נה ופרנג'ין (ממש כמו סרובדאס בזמנו). הוא חקר אותם מעט על הג'ונגל ועל פקמד ונחקר קצת על ידיהם, אבל לא גילה הרבה מעבר למה שהם יודעים - מלבד כמה פרטים חשובים - האדם שפרסם את הפרס על ראשיהם היא אצילה בשם נארציל. פקמד, הגיע כבר לפני מספר שנים בחזרה לעמק הוואקפיר, והוא, הוק, משרת, מצביא חשוב השוכן במצד פאל, שמכונה "העגור". עוד היה ברור מדבריו שהוא מעוניין שבני החבורה יבואו איתו למצד פאל.

התגובות של החבורה לדמות ולדברים של הוק ותגובותיו שלו היו מגוונות -

ז'נה בלבל לו את המוח ועצבן אותו מאוד - כשהוק ניסה להוציא ממנו מידע על פקמד ועל מה שהתרחש בג'ונגל, ז'נה טווה סיפור שלם לפיו נארציל היא אהובתו של פקמד, ועוד כהנה וכהנה פרטים שונים ומשונים, רק בכדי להודות בסוף שזו הכל המצאה, וכמובן לא שכח להזכיר כל דקה וחצי את התיק שלו.

פרנג'ין החשדן ניסה כל הזמן להסתיר את זהותם והתנהג אליו בחשדנות תוקפנית.

הוק התנהג בתוקפנות חשדנית לא פחותה מצדו, במיוחד לאחר סיפורי הנפלאות המצוצים מהאצבע של ז'נה - הוא רמז כמה פעמים שבכל מקום אחר, מי שהיה משקר לו, היה מזומן לעמוד מולו בדו-קרב (בכלל נראה שעניין הכבוד, מאוד חשוב לדמות, כיאה לארפר סטארי ממוצא אצילי).

כמובן שעל ז'נה זה לא עשה רושם, אבל רגע לפני שהוא עבר את הגבול, הוא חזר להיות ז'נה המקסים והנחמד, התנצל ואמר שהכל היה בבדיחות הדעת. הסמאנאי גם עזר ליישר את ההדורים עם ז'נה ופרנג'ין, יחד עם פי ומל שקיבלו את הוק בסבר פנים יפות. כך שבסופו של דבר כולם היו "חברים" בסוף הערב.

רק פלאנק הסתכל על טיל וטומאר, נאנח ואמר -"מילא הוק שהוא דמות עם שחקן, אבל עד שנפטרנו מסארובדס ווילפריד, אנחנו מקבלים שוב שני דב"שים שילוו אותנו? מה יהיה עם השה"ם הזה? איפה מצאת אותו ז'נה איפה? נשבע לך בוס - הם מאטים אותך! חבל, אני אומר לך, חבל! אני ואתה לבד גומרים את כולם בלילה והולכים למצוא את התיק, רק תגיד מילה בוס....."