עלילות מסדר הדבש

קורותיה של מערכת משחק תפקידים בעולם דמיוני ושל חבורת גיבורים אמיתיים ושה"מ קצת פחות

שם:
מיקום: Israel

יום שלישי, יוני 06, 2006

לגלגת תומאל באם - תקציר רקע - חלק חמישי ואחרון

5. החבורה -

להלן תקציר של הדמויות, שניתן לשחקנים עם תחילת המערכה. כמובן שלכל הדמויות יש דפים הרבה יותר מפורטים עליהן ועל קורותיהן עד לתחילת המערכה. אני מקווה לשבץ חלק מהסיפורים האלה במהלך תיאור המערכה.

בחלק מהמקרים הדמויות עברו התפתחות עלילתית אם כי אני חייב לציין שבמבט לאחור התיאור שמסרו השחקנים אז, משקף בצורה מאוד טובה למדי את צורת המשחק שלהם עד עכשיו.

כפי שכבר ציינתי, כל התארים ניתנו להן בזמן זה או אחר על ידי הנלפיד. בד"כ אחרי אירועים בעלי משמעות שקרו להם

5.1. אאורס (Eurus) אביר הקשת -
אדם, 17, נאה, 1.90, גבוה וחסון, שיער שחור קצוץ, עיניים ירוקות. לובש שריון לוחות מלא בצבע כסף.
איש כבוד, אמיץ, מנהיג טבעי וכאריזמתי, נכון תמיד לעזור. מונע על ידי רצון עז לשמור על החיים בכלל, הטבע ויציריו בפרט. מלא בלהט להילחם בכוחות הרשע ולצאת למסעות על מנת לעזור לכל מי שיוכל.
אאורוס הוא פאלאדין של האל מונתאו, אל שעניינו יצירה, חיים, טבע, צבע, יופי, אומנות והרמוניה. יש סביבו הילה חזק של טוב ועוצמה. הוא לוחם עז וחזק, קשת מעולה ומומחה ממדרגה ראשונה בבניית קשתות. יש לו ידע רב בריפוי ואילוף וטיפול בחיות אותן הוא אוהב מאוד ואליהן מרגיש קרוב.
אאורוס אהוב, אהוד ומוערך על ידי כולם (אנשים וחיות וכל מי שהוא פוגש) וביחסים מצוינים עם כולם. הוא היחיד שאפילו באראדור ובאן תמיד נחמדים אליו. הוא זה שכולם פונים אליו לעזרה כשהם נקלעים למצוקה.

5.2. בראדור (Baradur) מטיל האימה-
אדם, 1.80, 70 ק"ג, חסון, מעט שרירי, קרחת (מגלח את ראשי), זקן צרפתי, המראה משדר עוצמה, חוזק, כבוד, מאיים, משכנע.
בעל אופי חזק וסמכותי. חשדן ולא סומך על אף אחד שיבצע את המוטל עליו, (המוטו שלו - "אם אין אני לי, מי לי"). חייב לבצע את המטלות לפי הדרך שלו, ולהיות המכתיב, השולט, והקובע. תובע בכל הזדמנות את מעמד המנהיג. באראדור הוא דמות קשוחה, חסרת רחמים ואכזרית לאויבים שלו ושל קרוביו ולכל מי שינסה להזיק להם בכל צורה שהיא. יעדיף את הקל מאשר הקשה, את הפשוט על המסובך. את האתגר על השעמום.
בראדור הוא מכשף רב עוצמה ומטיל אימה.
מאז שעמד על דעתו הוא מנסה להיות האח הבוגר ו"ראש המשפחה" (לפחות כל עוד הנלפיד לא בסביבה). אך בשל שתלטנותו, לעיתים מעורר הסתייגות.

5.3. גונדולן (Gondolen) הסלע הנסתר -
גמד שמנמן ומוצק בעל צבע עור כהה, עיניים חומות וקטנות ואף גדול ואדום, בן 34 (מקביל בערך ל-17 אצל בני אדם), בגובה 118 סמ' ומשקל של 65 ק"ג, כשאת פניו מעטר זקן עבות, ארוך בצבע חום (קשור בצמות) ושיער חום ארוך הקשור גם הוא במס' צמות. לבוש שריון לוחות, מהוה וחבוט אך מעולה ונושא גרזני קרב ענקיים.
דמות שקטה ומופנמת, זעופה ועצבנית הרוטנת כל הזמן ומעדיפה להוכיח את כוח גרזנה על פני דיבורים ושיכנועים, מחבב קרבות (בקיצור, לא נחמד במיוחד). אינו מחבב ואינו רוחש כבוד לקוסמים ומכשפים ומנסה להתרחק מהם ונוטה שלא להסתדר איתם. לדוגמא, נוטה להתריס נגד בראדור בכל רגע אפשרי.
נהנה להשתכר ומוכן בכל הזדמנות להתחרות בשתיית האלכוהול. שכרות היא המצב היחיד בו הוא כמעט נסבל ואף חייכני ולא מזיק. אז גם ניתן לשכנע אותו, ביתר קלות, לעשות כמעט כל דבר.
בעל תשוקה לאבני-חן ומתכות נדירות. נהנה מאוד לבנות מבנים הנדסיים מתוחכמים (הכוללים עצים, אבנים, חבלים ועוד ועוד), שלעיתים רבות אין בהם באמת שום תועלת וצורך אמיתיים – סתם בשביל האתגר בעניין.
אינו קרוב במיוחד לאף אחד מבני החבורה, אך נחשב חלק מהמשפחה והם מקבלים אותו על הטוב והרע.

5.4. ז'נה (Jane) "אצבעות" -
הוביט, גובה 84 ס"מ, משקל 16 ק"ג, גילו – 20 (גיל המקביל לגיל ההתבגרות 16-17 אצל בני האדם). שמנמן במקצת (עגלגל) בעל פנים חמודות ומחייכות, שיער קצר, מקורזל ולא מסודר בצבע חום כהה, עור בהיר, אף שמנמן, רגליים יחפות ושמנמנות כמובן עם מעט שיער עליהם, פנים חלקות ומראהו כשל ילד טוב, חייכן וביישן (מראה המסתיר לעיתים את אופיו הערמומי והשובב). הצבע האהוב על ז'נה הוא ירוק ועל כן הוא מקפיד ללבוש בגדים (פשוטים) בגוונים ירוקים וחומים המתמזגים מצוין עם הטבע שמסביבו. נושא תמיד תיק בד שנראה שיש בו כל דבר אפשרי.
חמוד וחייכן, חביב מאוד ושובה לב, שובב במקצת, קצת תחמן, פטפטן ללא הכרה, המעדיפה תעלולים, הרפתקאות ועניין מאשר להשתעמם- וכדי להפיג את השעמום הוא נהנה ליצור תעלולים מציקים בעיקר לחבריה (זה פשוט לא נשלט אצלו). הוא נוהג להסתבך ולהיכנס לצרות (שזה אף פעם לא באשמתו) ומשתדל לצאת מהצרות באמצעות לשונו החלקלקה ופיזור שקרים לבנים. בעל יד קלה וכישרון לאסוף כל מה שהוא רואה (גם אם הוא נמצא בכיס של מישהו אחר באותו רגע). אוהב לעשן.
קשת מצוין, בעל כישורי התגנבות והסתתרות מעולים. לאצבעותיו זריזות מדהימה (מכאן הכינוי) והוא שחקן מעולה.
הוא האח השובב אך החביב שכולם אוהבים להאשים בכל (כי זה בד"כ נכון), לחפש אותו בכעס ואז להביט בעיניו התמימת והרכות, לחייך ולסלוח לו על הכל....

5.5. פלגטון (Flagaton) עין הנץ -
אדם, 17, גבוה חסון ונאה (כן אני יודע אבל עד היום השחקן לא ממש נתן לי תיאור יותר מפורט מזה ונמאס לי לרדוף אחריו....)
סוג של רובין הוד, לא הולך לפי החוקים והמוסכמות, אבל פעולותיו נעשות מטעמים הומניים של עזרה לזולת. אחד ממשפטי המוטו שלו: "לפעמים, פצפיסט הוא לא זה שמסרב להרים חרב, אלא זה שמניף אותה ביד אמיצה ומכוון לאדם הנכון!".
פלגטון הוא אדם מופנם לא איש שיחה נלהב. הוא אדם מאוד מעשי ולא אינטלקטואל. אך מאחורי החזות המחוספסת יש אישיות רגישה עם עולם תוכן, אומנם לא מבריק, אבל לא שגרתי, מעניין ומאתגר.
פלגטון אוהב חיות באופן כללי. הוא אוהב את הטבעיות שלהן, את זה שהן לא מדברות (לפחות לא רובן), ובראייתו, הן גם נאמנות ולא מבקשות הרבה מלבד קצת חום ואהבה. חיבה מיוחדת שומר פלגטון לניצים. הנץ מסמל בשבילו בעיקר את החופש המרחבים ורוח הנדודים, כמו גם רוח לחימה, יעילות אכזרית בקרב, וכן נכונות לחיות כזאב בודד.
פלגטון הוא סייר וגשש מחונן ולוחם עז נפש ואהוד על בני החבורה (במיוחד על ידי הנשים).

5.6. פרנג'ין בן רול (Franjin) -
מונג (Mung - גזע ייחודי לעולם שלי, מדובר ביצורי יער בגדול של הוביטים, עוד על המונגים בהמשך), בגיל 23 (מקביל ל-16/17 אצל בני אדם).
כמו רוב בני גזעו, פרנג'ין הוא שקט, זהיר, רוחני, ובעל חוש הומור. הוא מאוד אקטיבי ויוזם. אינטליגנטי וחכם מאוד. בעל תפיסת עולם ניטראלית עם נטייה לטוב.
בהיותו מונג ודרואיד, יש לו קשר מיוחד במינו לעולם החי (בין השאר הוא יודע לדבר עם חיות). הוא יודע לאלף ולטפל בחיות ולכל מקום שהוא הולך מלווים אותו הכלב בוגלגו (Buglagu), כלב שחור, יפה, חזק מהיר, חכם ועז נפש יותר מרוב בני מינו, ואיית הצרעות קיה.
הוא אינו מאמין באלימות והנשק העיקרי שלו הוא הרשת, איתה הוא מיומן במיוחד. הוא מיומן מאוד בהתגנבות והסתתרות ובעל חושים חדים במיוחד. יש לו ידע בריפוי, בפולקלור, ובבניית מלכודות וכל נשק אקזוטיים.
פרנג'ין משמש יחד עם נאיל סמכות רוחנית לחבורה והם מרבים להתייעץ איתו בכל דבר ועניין, מתוך הערכה לפיקחותו, חוכמתו והידע הרב שלו.

1 Comments:

Blogger ilepricon said...

נטייה לטוב
ממתי?

ניטרלי לחלוטין

המונג

6/11/2006 12:18 לפנה״צ  

הוסף רשומת תגובה

<< Home